14 listopada 2013

touch of color



Pomysł na tę stylizację powstał kiedy zobaczyłam sweter z najnowszej kolekcji Stelli Mccartney w którym od razu się zakochałam. Długo szukałam w popularnych sieciówkach odpowiednika, aż w końcu natrafiłam na ten - idealny. Oczywiste jest dla mnie połączenie tego swetra z fuksjowymi spodniami. Na pewno będę wiele z nim eksperymentować, ogłaszam, że to mój ulubiony sweter na ten sezon :) A neony? Kto powiedział, że są dozwolone tylko latem! Wszyscy dookoła zachwycają się piękną, złotą jesienią inspirującą projektantów, stylistów i innych związanych z branżą fashion. W stylizacjach przeważają ciepłe, naturalne i ziemiste barwy, które bardzo mi się podobają i do których oczywiście nic nie mam jednak do końca nie leżą w mojej naturze. Może dlatego, że mój typ kolorystyczny urody odpowiada zimnym i laboratoryjnym kolorom, a ja podświadomie takie wybieram bo w końcu w nich czuję się najlepiej, a jak powszechnie wiadomo natura nie kłamie. A przy okazji, właśnie z takiego założenia wyszłam wracając do mojego naturalnego koloru włosów. Niedawno minęły dwa lata odkąd przestałam farbować, w końcu natura wiedziała co robi najlepiej ;)














sweter - PersunMall
spodnie, torebka - Zara
szalik - z szafy
zegarek - Promod
buty - Gino Rosii
nails - Anastazja.net

27 komentarzy :

  1. aż cieplej się robi patrząc na te kolory :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo ładnie:) Mocne kolory jesienia jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny sweterek kochana :) Świetne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne jesienno-wiosenne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz bosko !
    piękny sweter !
    idealnie wszystko połączyłaś

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory w tej stylizacji są rewelacyjne <3 Wszystko fajnie ze sobą połaczyłaś, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie dobrane kolory! Bardzo fajny zestaw i jak zwykle perfekcyjne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam róż! super połączenie ;-)
    Zapraszam w wolnej chwili: http://www.marsenka.blogspot.com/ i pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. both are correct ;-)

      Usuń
    2. zgadza się, obie formy są poprawne :)

      pozdrawiam

      Usuń
  10. Iwonko jesteś wielka! Właśnie dzięki tobie przypomniałam sobie o pewnym swetrze, który leżał gdzieś na dnie szafy, dawno zapomniany! Zainspirowałaś mnie swoim pomysłem :) I już wiem jaka będzie moja kolejna stylizacja :) Na pewno się pochwalę jak tylko uda mi się zrobić jakieś fotki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przyszłam się pochwalić, co mi wyszło :)

      http://addicted-to-passion.blogspot.nl/2013/11/autumn-outfit.html

      Usuń
    2. dzięki, że pamiętałaś!! :)

      ściskam!

      Usuń
  11. Ojoj :D Jak u Ciebie się kolorowo zrobiło :))) FAJNIE!!!! :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful pictures, checkout my latest post at
    http://sa4me.blogspot.com/2013/11/africas-silent-killer.html
    don't be shy to leave a comment and like us on facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Twoją zabawę kolorami. Pasują do Ciebie takie zestawy barw.
    Natura wie, co robi ... Tylko, co ja mam myśleć o niej w aspekcie moich siwych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! taki zastrzyk energii w te brzydkie dni, super!! świetne zdjęcia! obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, tak dobrze jest widzieć kolorowych ludzi na naszych ulicach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwyca mnie połączenie kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację w obu przypadkach: sweter genialny, a w kolorze fuksji wyglądasz przepięknie (i kolorze włosów też :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń