23 listopada 2013

simple LACE



Koronka powróciła i to w jakim stylu! Wszechobecne koronkowe propozycje podbiły moje serce i postanowiłam jeden z takich wzorów przygarnąć do mojej niestety pękającej już w szwach garderoby. W związku z tym, że cenowo w porównaniu do innych była stosunkowo tania, nie zastanawiałam się zbyt długo. Tylko dlaczego akurat w środku zimy proponuje się bieliźniane, koronkowe sukienki do tego na ramiączkach? Nie mam pojęcia, ale wiem, że ma to na pewno swój urok. Założyłam więc pod moją małą czarną cieniutki golf z lekko prześwitującymi rękawami, żałuję że tego nie widać (ta pogoda) ale musicie mi uwierzyć na słowo. Dość przekornie dodałam wzbudzające równie mieszane uczucia rajstopy ale zachowując całość w klimacie monochromatycznym. Do tego złoto, kolczyki w stylu Moschino. A co, jak szaleć to szaleć!
















sukienka - Zara
płaszcz - Simple
buty - Gino Rossi
rajstopy - Gatta
torebka - Top Secret
kolczyki, pierścionki - H&M
nails - anastazja.net


Rabat dla czytelników! Do końca listopada na hasło "acupofideas" każda z Was otrzyma rabat 10% na stylizację paznokci u Anastazji www.anastazja.net

22 komentarze :

  1. No tak, koronkowy trend na zimę ... może na lato byłoby ZBYT dosłownie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyglądasz super - trochę tak po wampirzemu :)
    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest ta sukienka :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna kiecuszka ! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety..... nie podoba mi się nic... poza kopertówką - śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje stylizacje, ale ta niestety nie podoba mi się. Choć sam płaszcz i kopertówka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sexi :> Nie bałaś się że cię moherowe berety oplują prosto po wyjściu z sumy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważnie!!
    http://becomewoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny set, ale podoba mi się również bardzo ostatni , buty są cudowne<3 widzę że króluje u Ciebie ostatnio czerń, klasycznie i ponadczasowo! super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona tym zestawem!
    bieliźniana sukienka i ciut prowokacyjny rajstopy, a Ty stworzyłaś z tego zestaw Z KLASĄ <3
    Wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow!
    prześliczny zestaw!
    wyglądasz obłędnie!
    uwielbiam!
    cudowny płaszcz i sukienka!
    idealnie!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. Super elegance! Love the leg wear!!
    Anyway, wanna follow each other ?? Just let me know ;)

    Visit mine:
    aiiness

    OdpowiedzUsuń
  14. OB-LE-ŚNIE!
    Ani to kreatywne ani atrakcyjne ani nawet dobrze skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym tak w życiu nie wyszła na ulicę.......

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebezpieczny look ale w Twoim wykonaniu pełna klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten zestaw powalił mnie na kolana! Wyglądasz jak milion dolarów! <3

    OdpowiedzUsuń