2 listopada 2013

dash of olive



To już zapewne jeden z ostatnich dni kiedy miałam okazję bez okrycia wierzchniego (za to z innymi symbolizującymi jesień dodatkami) poruszać się swobodnie po mieście. Oliwkowy kombinezon z jesienno - zimowej kolekcji kupiłam z myślą o jesieni mając jednak nadzieję, że posłuży mi również latem. Okazał się jednak tak gruby i ciepły, że pomimo letniego charakteru, będę go zapewne nosić tylko zgodnie z przeznaczeniem na sezon jesienno-zimowy. Pomimo letniego charakteru krótkich rękawów oraz nogawek, nie było mi zimno, za to stylowo i wygodnie. Militarny charakter kombinezonu podkreśliłam ciężkimi butami i przełamałam długimi kobiecymi rękawiczkami.











kombinezon, rękawiczki, torebka, buty - Simple
spodnie - Zara
czapka - H&M


20 komentarzy :

  1. Świetna stylizacja! Rękawiczki skradły me serce!!!

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Twoja jesień ma uśmiech.
    Osobiście nie lubię długich rękawiczek, ale stylizacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie powinnaś się częściej uśmiechać - bez względu na to, jaki macie obydwoje pogląd na uśmiechniętą modelkę do zdjęć na bloga, na zdjęciach z uśmiechem wyglądasz dużo pozytywniej ;) Bardzo mi się zestaw podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten uśmiech jest właśnie dlatego, że podobno za rzadko się uśmiecham :) dziękuję :)

      Usuń
  4. mega!! kombi jest mega!! buty kompletnie mi tu nie pasują tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemsko wygladasz
    Niesamowita sesja
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać, że jestem tu pierwszy raz i chyba zostanę na dłużej, fajne stylizacje

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Coż tu napisać - po prostu rewelacja! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo niebanalny zestaw, idealnie skomponowany, widać świetny styl :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały look jest fajny, jednak sam kombi, sam w sobie nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy tu tak zawsze pieją z zachwytu nad wszystkim że nie miałam odwagi się wychylać ale kombinezon jest delikatnie mówiąc dziwny, aby nie użyć okropny :-), cały zestaw dobrałaś idealnie (jak zawsze zresztą) :-) i myślę że rękawiczki i leginsy robią tu całą robotę, praktycznie wychodzi na to że kombinezon jest nieznaczącym dodatkiem do pomysłu na tą stylizację a nie odwrotnie :-) Czy taki był właśnie zamysł? stąd odrobina oliwki,w tytule? :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. czy leginsy w połączeniu z butami mają udawać kozaki simple? ;-)
    http://polki.pl/moda_stylgwiazd_galeria.html?galg_id=10014980&ph_center_03_page_no=7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie mają nic udawać,chociaż to oczywiście inspiracja. Mam te kozaki z Simple, ale chcę je Wam pokazać z jakiejś innej stylizacji, a tego kombinezonu, w tym zestawie były by zbyt eleganckie :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy zestaw i ciekawe połączenie! :)
    Buty są genialne.

    OdpowiedzUsuń