10 października 2013

MONOCHROMATIC



W związku z tym, że dość niefortunnie od ponad miesiąca choroba mnie nie oszczędza i nie mogę się wyleczyć - najpierw angina, później angina, teraz zapalenie zatok, nie mam możliwości robienia dla Was zdjęć na bloga. Mam więc nadzieję, że ta chorobowa farsa dobiega już końca i w przyszłym tygodniu będę mogła pełną parą ruszyć w regularnymi wpisami jak do tej pory.
Te zdjęcia choć ich klimat mógłby na to wskazywać, nie powstały teraz - jesienią, a jeszcze wiosną przy okazji krótkiego pobytu w Warszawie. Szybka i intensywna wiosenna pogoda spowodowała że stylizacja nie była na tyle interesująca aby ją pokazywać, a typowo letnie sety wparły ją gdzieś na dno folderu ze zdjęciami. Dzisiaj do nich wróciłam bo okazuje się, że stylizacja idealnie wpisuje się w aktualne, jesienne klimaty tego tygodnia. Total czarne looki towarzyszą mi zazwyczaj kiedy mam ochotę być niewidzialną i zniknąć w tłumie miejskiej dżungli. Nie mogę jednak polecić z czystym sumieniem takiego zestawu każdemu, trzeba się w nim dobrze czuć, a jak wiadomo czerń to bardzo niebezpieczny kolor.










koszula - TK Max
marynarka - H&M
szorty - Zara
torebka - Sisley
buty - Simple
bransoletka - Margiela for H&M


23 komentarze :

  1. stylowo. Czerń to fantastyczny kolor- może sprawić, że znikniesz ale równie, że zabłyśniesz na tle innych! Podoba mi się Twoja stylizacja. Jest taka hmmm- jakby to powiedzieć - surowa. Z klasą. pozdrawiam Cię serdecznie. M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń to najpiękniejszy z możliwych kolorów - kiedyś moja szafa składała się wyłącznie z odcieni czerni, po trosze było to uwarunkowane upodobaniami muzycznymi, towarzyszącymi mi do dziś zresztą, ale dziś, choć inne kolory pojawiają się w mojej szafie coraz częściej, to czerń na zawsze pozostanie dla mnie królową barw. Niby taki "martwy" kolor, a jaki wielofunkcyjny - pozwala zarówno na ukrycie się w tłumie, jak i na wyróżnienie się ponad wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle boskie zdjęcia :-) Jak kadry filmowe, pięknie wyglądasz w tych czarnościach :-)

    pozdrawiam
    MW

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, taki look sprawia, ze mozesz poczuc sie niewidzialna.
    Ja nie lubie na sobie czerni od stop do glow, jednak sa osoby, ktore wygladaja w niej dobrze. I Ty do nich nalezysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczna czerń zawsze w modzie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś wspaniała :)
    http://flexyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look!

    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wymiatasz :) kiedy kupowałaś buty? bo wydawało mi się że już kilka razy je u ciebie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czern, a Ty w niej wygladasz niesamowicie stylowo i enigmatycznie ;)
    Zdrowka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne masz włosy;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDO- dawno nie widziałam tu tak fajnej, prostej, uniwersalnej i eleganckiej 'stylówy' :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie Tobie w czarnym:) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam
    http://decolikeswhite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń