28 października 2013

grey autumnal



Tak jak Wam wspominałam przy okazji posta recenzującego pokaz Simple, w kolekcji na sezon jesienno - zimowy marki jestem zakochana. Dzisiaj przedstawiam kolejną już u mnie rzecz oferowaną przez Simple na ten sezon, tym razem jest to sukienka. Mogę Wam zdradzić, że to nie ostatni produkt u mnie z tej kolekcji. Czuję się w niej świetnie, kupiłam bez zastanowienia i niemal bez mierzenia (nie chciałam sprawiać kłopotu, ponieważ została kupiona na 3 minuty (dosłownie) przed zamknięciem sklepu :)). Jest prawie idealna, zaznaczam, że prawie ponieważ w moim odczuciu różni się niestety nieco od wzoru, który zobaczyłam na wybiegu. Dół sukienki z pokazu czyli koło zdecydowanie inaczej się układa w porównaniu do modelu, który trafił do sklepów. Choć kompletnie nie znam się na technologii konstrukcji ubioru, to jako przeciętny użytkownik na pierwszy rzut oka widzę, że sukienka ma niestety nieco inną konstrukcję. Dlaczego marka zadecydowała aby do sklepów trafiły moim zdaniem uboższe wersje sukienek? Czyżby z obawy przed tym, że Polki są aż tak konserwatywne, a sukienka tak wysoko uniesiona na dole okaże się niepraktyczna i co za tym idzie się nie sprzeda? Jestem bardzo ciekawa kto odpowiada za takie decyzje ;)
Biorąc pod uwagę powyższe uproszczenie formy i tak zdecydowałam się na zakup i nie żałuję. Za zmianę fasonu odejmuję jednak jeden punkt ;)












sukienka, bransoletka - Simple
buty - Gino Rossi
torebka - Orsay
kolczyki - By Dziubelka
nails - Anastazja

31 komentarzy :

  1. śliczna sukienka, z klasą!
    pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. różnica pomiedzy tymi sukienkami polega na tym że ta z plakatu ma kontrafałdy a ta ze sklepów ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka- marzenie :)
    swietnie w niej wygladasz!
    caly zestaw jest cudowny, pieknie prezentujesz sie nawet w takich smutnych szarosciach ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka - super! Ogólnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo stylowo!
    Szkoda, że firma zmieniła fason "dla ludu" ... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna sukienka, jak stworzona dla Ciebie, do tego niesamowite buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to pewnie cięcie kosztów, na moje oko wygląda to jak oszczędzanie na grubości i jakości materiału

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma jej na stronie simple.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety bardzo szybko zniknęła zarówno ze strony jak i sklepów stacjonarnych :(

      pozdrawiam!

      Usuń
  9. zazwyczaj jest tak, że niestety modele z pokazów, a modele wdrożone do masowej produkcji różnią się nieco.
    tak jak piszesz, wcale by mnie nie zdziwiło to, że marka się przestraszyła, że ów sukienka w formie pokazowej może się nie sprzedać i woleli zrobić bardziej zachowawczą wersję.
    niestety jest w tym sporo racji, ponieważ wszelkie "wariacje" w Polsce jednak sprzedają się wciąż stosunkowo słabo, a szkoda...

    rozpisałam się, a nie wspomniałam jak pięknie wyglądasz!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja!

    ------------------------------------------------------------
    http://www.facebook.com/secretoutletPL

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet w wersji mniej fałdowanej wygląda pięknie, świetnie sie prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  12. w jakim rozmiarze masz tą sukienkę?może chcesz mi ją sprzedać :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar 34, niestety nie jest na sprzedaż :)

      pozdrawiam

      Usuń
    2. szkoda,mój rozmiar,pięknie w niej wyglądasz!

      Usuń
    3. jeśli jednak byś chciała odsprzedaż,może za jakiś czas,napisz :) elmisios@interia.pl
      pozdrawiam

      Usuń
    4. właśnie kupiłam w e-sklepie,tylko pasek zmienili

      Usuń
  13. Bardzo ładna jest ta sukienka, wyglądasz wspaniale! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest idealna!!! Ale zdjęcia masz powalające i pięknie pozujesz :) Niejedna top blogerka powinna tu zaglądać żeby się poduczyć lub "zainspirować" :) Super się ogląda twoje stylizacje jak są tak profesjonalnie podane.

    OdpowiedzUsuń