17 października 2013

Easy stroll



Tegoroczny trend na zaokrąglone opadające ramiona, bardzo przypadł mi do gustu, a jeszcze bardziej kiedy okazało się, że nie muszę kupować bluzki o kilka rozmiarów większej aby stworzyć ten efekt, bo w sklepach pojawiły się już takie fasony. Ta bluza jest dla mnie ideałem bo łączy dwa trendy - opadające ramiona oraz niezwykle szykowny i elegancki kolor na jesień - gratanowy. Wielbię głębokie granaty, a jak pewnie większość z Was wie, granat to idealna alternatywa dla koloru czarnego. Czapka z daszkiem i torba z szafy chłopaka nadają luźnego charakteru tej codziennej stylizacji.














bluza - Preska
spódnica - Simple
czapka - H&M
rajstopy - Gatta
buty - Gino Rossi

26 komentarzy :

  1. zachwycają mnie nie tylko Twoje stylizacje, ale również jakość zdjęć! perfekcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież od razu widać że jej robi jakiś zawodowiec

      Usuń
  2. Bluza jest genialna! Świetny look!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA!!! Bluzka i buty cudo!!!
    Świetnie wyglądasz :D

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set, zazdroszczę bluzy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktura bluzy tzw. pikówka jest świetna, przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są genialne:) Idealny jesienny set;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie !
    Bluza na prawdę genialna i kolor piękny i praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała bluza! Nie jestem fanką pikowanych kurtek czy mebli (wyjątek czyni dla torebek, do których ta technika bardzo pasuje), ale w tym wypadku świetnie się taka tekstura sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię delikatne przejście pomiędzy sportowym lookiem, a eleganckim. Bluzę masz cudowną, idealnie dopełnia się ze spódniczką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny look! lubie takie polaczenia!

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś stworzona do czerni :):) buty będą mi się śnić nocami - przecudne !

    OdpowiedzUsuń
  12. ...to pewnie buty za ostatni post sponsorowany... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli nawet to coś w tym złego? Po za może zazdrością? :)

      Usuń
  13. Mnie urzekły botki! :) Wyglądasz super szykownie, a ta spódnica, tylko w zieleni marzy mi się, ojjj marzy! ^^
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz genialnie <3 Ta bluza jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie nie mój styl, ale przyznaję, że wyglądasz super. Jak zawsze zresztą. Czy tobie się zdarzają gorsze "modowo" dni? Nawet, jeśli powiesz, że tak - to nie uwierzę!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tak! uwierz, że właśnie przy tej stylizacji z uwagi na moją przedłużającą się chorobę taki gorszy dzień był! :)

      pozdrawiam!

      Usuń
  16. Bardzo podobaja mi sie pikowane bluzy, swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica i bluza są świetne! Pasuje Ci czerń, ja czerni unikam bo się z nią "stapiam".

    Pozdrawiam, Justyna www.modjus.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. dziś udało mi się zakupić niebieską spódniczkę,chciałam czarną,ale szans nie było :)

    OdpowiedzUsuń