22 września 2013

solitary street



Spódnica marki Simple jest bazą w tym outficie. Zrobiła na mnie wrażenie już na pokazie kolekcji na jesień-zimę 13/14 (relacja z pokazu klik) i to jedna z rzeczy, które od razu wiedziałam że muszę mieć. Moja intuicja mnie nie zawiodła, spódnica okazała się hitem, zanim się zorientowałam że trafiła do sklepów, wyprzedała się w ciągu kilku dni. Mój egzemplarz pochodzi z doszytej partii na którą firma zdecydowała się po sukcesie sprzedażowym tego wzoru. Cały set oparty na delikatnej i kobiecej spódnicy z koła przełamałam ostrymi butami, skórzanymi spodniami i mocnym naszyjnikiem. Do tego idealnie wkomponowała się cukierkowa lecz surowa w formie torebka.
















bluzka - H&M
spódnica,buty - Simple
spodnie - Zara
naszyjnik - Monnari
torebka - Margiela
okulary - zeroUV

33 komentarze :

  1. o, zmiana układu :) mega stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. W czerni wyglądasz nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZoriENtowałam... Szkoda obniżać jakość świetnego bloga wpadkami ortograficznymi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, to pewnie angina, albo pogoda albo razem :)

      Usuń
  4. To jes genialne! Swietne zestawienie, naszyjnik bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest rewelacyjna. Mam podobną, ale uszytą przez warszawskie młode projektantki. uwielbiam ją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam!!! wisior boski!!!

    pozdrawiam,

    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. MATRIX ! to było pierwsze skojarzenie :) REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw! Podoba mi się w nim wszystko. Czy te spodnie były kupowane w Zarze niedawno? Zastanawiam się, czy można je jeszcze gdzieś dostać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie a właściwie legginsy to nowa kolekcja, kupiłam je 3 tygodnie temu, więc myślę że jeszcze powinny być dostępne.

      Usuń
    2. Dzięki :-)

      Usuń
  9. Mam tą spódniczkę i posiada znaczek firmowy z przodu a u ciebie jakoś go nie widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sytuacja z tym modelem spódnicy jest niejasna. Na pokazie nie widziałam aby spódnice miały blaszki z logo. (zdjęcia w poście just simple) W sklepie widziałam partię z blaszkami w kolorze oliwkowym, nie widziałam czarnych. Moja spódnica jak wspomniałam w poście pochodzi z partii doszywanej, więc nie wiem czy to zamysł projektanta że czarne nie miały logo, a może efekt błędu przy produkcji drugiej partii. Twoja jest czarna czy oliwkowa?

      Usuń
    2. Czarna. Tylko nie pomyśl że ja jakoś złośliwie to napisałam po prostu zawsze zwracam uwagę na najmniejsze nawet szczegóły (taki głupi nawyk)

      Usuń
  10. Swietna stylizacja a naszyjnik przebija wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka piękna, uwielbiam SIMPLE, wyglądasz klasycznie i elegancko, duży PLUS. :)
    W wolnej chwili zapraszam również do siebie, pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica, na mnie też zrobiła ogromne wrażenie, uwielbiam tego typu kroje! Pierwsze zdjęcie jest genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica swietna, ale już buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie...już od dawna szukam takiej spódnicy, znalazłam podobną na &Other stories..szkoda,że nie wysyłają do Polski:(((

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna spódnica i naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spódnica jest piękna! a dodatki świetnie ożywiają tą czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle rewelacja. Uwielbiam Twoje stylizacje. W całej tej masie "pseudo-modowego-blogerstwa" Twoja stronka to dla mnie prawdziwa perełka i z przyjemnością tu zawsze zaglądam!
    Pozd. serdecznie! Asia

    PS. A jak będziesz miała chwilę, to zapraszam też na mój blog podróżniczy, gdzie opisuję nasze wyprawy. Właśnie wróciliśmy z Indii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że się w ogóle nie uśmiechasz :-(

    OdpowiedzUsuń