4 września 2013

czy bez biżuterii może być elegancko?


Spódnica najlepiej ołówkowa, bluzka oraz szpilki to mój basic. W moim odczuciu tego typu zestaw każda kobieta powinna mieć pod ręką. Taka stylizacja jest idealna na każdą okazję (ok prawie każdą, z pewnością nie przyda się na grillu czy wycieczcie do lasu :)). Świetnie zaprezentujemy się w takim secie na spotkaniu z przyjaciółmi, kolacji czy randce. Mój dzisiejszy strój składa się tylko z trzech elementów co jest doskonałą alternatywą na wyjazd, nie zajmuje dużo miejsca w walizce. Ozdobna bluzka, wzorzasta spódnica i buty z kamieniami połączone w jedną całość sprawiły, że zrezygnowałam z biżuterii. Bluzka z żabotem dobrze komponuje się i wyrównuje proporcję sylwetki w stosunku do spódnicy.














bluzka - Benetton
spódnica, buty - Zara
torebka - SH

35 komentarzy :

  1. Ładna spódnica! Bluzka z żabotem jak najbardziej do niej pasuje, ale wybrałabym inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście! A Ty to z pewnością udowadniasz kochana:) Pięknie w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kochana, ale niektórych z nich ceny są zabójcze, więc trzeba poszukać czegoś w podobnym stylu :)

      Usuń
  3. Spódnica świetna :-) Całość zresztą też. W tej torebce się zakochałam. Widziałąm już ją w innych Twoich postach, ale dopiero teraz sie nią publicznie zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję mojej stałej czytelniczce :)

      pozdrawiam!

      Usuń
  4. osobiście bez biżuterii czuje sie zawsze troszke goła..

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia , bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wyjątkowe i niespotykanej jakości zdjęcia jak na bloga, szkoda że tak mało się uśmiechasz, domyślam się że to pewnie artystyczne założenie, ale przyjemniej przegląda się uśmiechnięte buzie na blogach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wzór an spódnicy ale czy Ty kiedykolwiek uśmiechniesz się się obiektywu.
    A co do biżuterii to uważam ze jest ona dodatkiem :) a nie gra roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka razy mi się zdarzyło... :)

      pozdrawiam!

      Usuń
  8. Och! Znam też tę spódnicę z własnej szafy, więc z czystym sumieniem piszę PIĘKNA SPÓDNICA :). Niby taka charakterystyczna, a tyle możliwości aranżacyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica ma piękną kolorystykę!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz
    a spódnica boska

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabot jest jak biżuteria. Pięknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny wzór na spódnicy! Bardzo podoba mi się w zestawieniu z beżem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny zestawik:) piękna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja:) zapraszam do mnie dopiero zaczynam...nareszcie się zdecydowałam i założyłam własnego bloga:) będzie mi bardzo miło:) mój blog http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Spódnica rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita bluzka :) Masz cudowne zdjęcia, pięknię sie prezentujesz, ale ponowię: ciut, ciut więcej uśmiechu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica jest mega ciekawa :) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica jest boska!
    pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. Biżuteria jest tu zbędna. Bluzka idealnie połączona ze spódnicą, a dodatkowo cudowne buty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty sa bizuteria i to wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy to kwestia ujęcia na danym zdjęciu ... ale na pierwszym zdjęciu widzę tylko wzorzystą spódnicę (góra zniknęła) i zbytnio wyeksponowane, szerokie biodra. Źle dobrana kolorystyka niestety uwydatniła to co powinnaś maskować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego samego zdania

      Usuń
  24. Strasznie Cie pogrubia!

    Uda i brzuch jak u grubasa.
    No chyba, ze tak bardzo przytyłaś?

    OdpowiedzUsuń