26 września 2013

checkered fabric



To już chyba rytuał, że swoją garderobę na nadchodzący sezon kompletuje na wyprzedażach odchodzącego sezonu. To świetny sposób, ale wymaga wiedzy i nieco zaangażowania, aby umiejętnie wyselekcjonować to co będzie trendy w przyszłości. Nie ukrywam że to nie lada sztuka aby nie wtopić. Garnitur z ubiegłorocznej kolekcji Zary miałam na oku już gdy się pojawił, ale cierpliwi czekałam na wyprzedaż. Miałam już go sobie odpuścić ponieważ latem pojawił się wszędzie. Jednakże ostateczną decyzję o kupnie podjęłam podczas wyprzedaży skuszona ceną  oraz pod wpływem inspiracji na sezon jesień zima 13/14. Wzory tartanowe oraz wszelkie rodzaje krat pojawiły się na wybiegach takich domów mody jak Tommy Hilfiger, Versace, YSL, Vivienne Westwood, Stella McCartney czy Moschino.










garnitur, naszyjnik - Zara
bluzka - TKmaxx
okulary - Zero UV
buty - Stradivarius
torebka - SH

34 komentarze :

  1. No super jest, jak zawsze zresztą :) Jak już zachwyciłam się torebką, że też chcę taką samą, pójdę i kupię, to powaliła mnie info, że to sh :(
    Ja też usiłuję kompletować przyszłe trendy z zeszłych wyprzedaży, a duża garderoba i nie-tycie od kilkunastu lat :) też temu sprzyja. Bo przecież wszystko już było ...
    pozdrawiam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja! przeszukałam chyba wszystkie Zary w okolicy, by znaleźć ten garnitur... i nigdzie nie ma... :<
    jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Krakowskich sklepach były dostępne na początku % SS 2013, jednak swój kupiłam pod koniec wyprzedaży w sklepie internetowym za najniższą możliwą cenę, świetny łup! :)

      Usuń
    2. dokładnie tak jak ja :) świetny look!!!! uwielbiam marynarkę!

      Usuń
  3. świetnie wygladasz!piekny garniutur!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne okulary!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze zrobiłaś, że go kupiłaś!!! jest piękny!

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny ten garnitur

    pozdrawiam serdecznie'
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze, że się zdecydowałaś! :)
    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Garnitur jest super. Widziałam go latem na jednej dziewczynie i zastanawiałam się, gdzie go kupiła. Bo w Zarze go nie widziałam... Ta wyprzedaż była niedawno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była właśnie letnia wyprzedaż. Te garnitury pojawiły się w sklepach zaraz na początku kolekcji SS 2013, później zniknęły i wróciły na wyprzedaż.

      pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  10. boże jak ja Ci zazdroszczę tego garnituru <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Garnitur boski. Czegos podobnego szukalam rok temu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Krata jest teraz top of the top - ciekawe połączenie z tymi srebrnymi szpilkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Garnitur jest zdecydowanie strzałem w 10!!! świetnie wyglądasz- a okulary są niczym wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też tak często robię. U mnie jednak to wynika ze świadomości (w końcu) krojów i kolorów, w których czuję się dobrze oraz połączeń, które lubię ;d Piękny garnitur! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz :) Bardzo się cieszę, że pokazujesz, że kolekcje zeszłego sezonu też mogą stać się obecnymi trendami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas pojawiły się na wyprzedaży tylko spodnie a polowałam na całośc.
    Swietnie wyglądasz,

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne okulary i świetny garnitur!

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka prezentuje się fantastycznie, ale najbardziej podoba mi sie naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie w zarowym garniturze, szkoda jedynie, że jego jakość nie powala na kolana :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. poprostu idealny zestaw!
    czerwone okulary i srebrne szpilki świetnie ożywiają całość!
    naszyjnik <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń