7 sierpnia 2013

white dots



Zastanawiam się dlaczego już dawno nie pokazałam Wam tej sukienki, bo to jeden z moich ulubionych modeli w tym roku. Przyznam, że materiał, z którego jest wykonana nie należy do najwygodniejszych jednak wygląd w 100% to rekompensuje. Wzór, projekt, a przede wszystkim to jak ja się w niej czuję. Uważam, że sztywność materiału idealnie podkreślił lekko trapezowy fason sukienki, jest klasycznie, ale na pewno nie nudno. Choć z pozoru prosta, trzeba uważać, aby przy tego rodzaju kolabracji wyrazistego wzoru, w bardzo kontrastowym ujęciu ze szczyptą różowego fluo nie przesadzić. Ten model jest piękny sam w sobie, solo i bez udziwnień więc po co go psuć? Idąc tym torem ograniczyłam do minimum dodatki, aby nie przytłoczyć sukienki. Tą stylizacją zderzam trochę różne okresy, wzór sukienki i klasyczne szpilki w szpic oraz transparentna kopertówka, srebrne najlepiej surowe dodatki i akcenty fluo, to mix ispiracji lat 60-70-80 w nowoczesnym wydaniu.

















sukienka, buty - Simple
torebka - Stradivarius
bransoletka - Pandora

36 komentarzy :

  1. piękna sukienka i Ty zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie wiem dlaczego wcześniej się w niej pokazałaś bo wyglądasz obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, oryginalna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak widziałam ją jakiś czas temu gdzieś w internecie i od razu się w niej zakochałam :) Jest idealna po prostu i kocham takie materiały, faktury i fasony sukienek <3 Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna sukienka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow sukienka jest genialna, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. awesome dress!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka, różowe wykończenia są fantastyczne!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka fantastyczna i pięknie w niej wyglądasz, ale kolory zdjęć i ich jakość mnie urzekły

    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ! może zainteresuje Cię konkurs na moim blogu ? Do wygrania śliczna sukienka River Island :) Zapraszam !

    http://www.pannajoannak.pl/2013/08/konkurs-z-sukienka-od-river-island.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie wygladasz ! :) piekne fotki :)
    ps. pozdrawiam po mojej dlugiej nieobecnosci i przerwie w blogowaniu:)
    Hypnotizing Fashion

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygladasz, buty fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. też miałam tą sukienkę z tym, że z długim rękawem. Oddałam - niestety nie dla mnie
    Ty wyglądasz fenomenalnie !!! :)

    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest sliczna - poza fajnym krojem ma tez ciekawy material.
    A, i super zdjecia, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna sukienka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna!
    Pozdrawiam :)
    ____________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie wyglądasz ;)

    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam twoje połączenia! zawsze odważnie i z klasą!
    <3 z całusami:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo stylowo, kobieco.
    fantastyczne zdjęcia :)

    pozdrawiam,
    letsgocolour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniala torebka!!! i podoba mi sie przelamanie B&W przez neonowy roz!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zamek z tylu sukienki jest genialnie zaskakujacym mnie elementem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja Kochana, świetna, elegancka stylizacja,bardzo mi się podoba sukienka, a te akcenty w postaci obramówki neonowej świetne:) Bardzo fajny blog i post
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To zamek i kieszenie nadają tej sukience cały smaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kropki, groszki wszystko jedno :) sukienka się wyróżnia i tak powinno być :) widzę,że mamy podobny styl.. zapraszam na mój, groszkowy blog :D
    :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ TRWA KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sukienka, zwłaszcza wzór. Pasuje Ci:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : kobietazrozwianymiwlosami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ale mnie tu dawno nie było... świetnie wyglądasz, Kochana!

    zapraszam do mnie i obserwuję :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń