27 sierpnia 2013

trzy pory roku?



Bardzo nie lubię okresu przejściowego, kiedy lato dobiega końca, a pogoda płata figle. Raz promienie słoneczne świecą tak mocno, a temperatura jest tak wysoka, że mamy odczucie tropików, innym razem poranna mgła przypomina mi wiosenne dni, a ostatnio nawet widząc uschnięte liście, które spadły z drzew pomyślałam o jesieni. A przecież nadal trwa lato? Rzadko tak mam, że jestem rozdarta pomiędzy  trzema porami roku, a co za tym idzie nie mam pomysłu na strój,  rano zdarza się mi przebierać nawet dwa razy - zamieniając typowo letnią sukienkę na ciemne chłodne barwy i odwrotnie. Jakie jest poniższe połączenie? Każdy element z tego stroju już Wam pokazywałam oddzielnie, nowością jest  kamizelka.

















bluzka - H&M
kamizelka, spodnie - Zara
buty - Asos.com
torebka - Simple
naszyjnik - MMM fot H&M
iphone case - H&M

23 komentarze :

  1. A ja uwielbiam ten okres przejściowy, a później wczesną jesień.

    pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. białe pazurki są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje stylizacje są zawsze idealnie dobrane i trafione, nieważne w jakiej porze roku! Bardzo lubię tu zaglądać:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny graficzny look! Bardzo lubię ten Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne polaczenie kolorow! Buty i naszyjnik - super.
    Tez nie lubie "przejsciowek", brrr.
    Pozdrawiam. A

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjecia !
    Uwielbiam Twoje stylizacje i pozy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej w tym stroju urzekła mnie torba i buty ! świetnie ! Śliczny odcień szminki :) Pozdrawiam !http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz !
    spodnie sa cudne

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja:) Świetne buty:)

    Pozdrawiam i zapraszam: http://kobietazrozwianymiwlosami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty i kamizelka - miodzio ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny zestaw! obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten outfit - a buty w szczególności :)
    xoxo
    LittleFashionLove / Facebook / Lookbook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko bym Ci zabrała, bez wyjątku :)
    bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń