21 sierpnia 2013

stroll on the road...........to hell



Sportowego stroju nigdy nie traktuję zbyt dosłownie. Lubię kiedy w elementy sportowe zostają wkomponowane motywy eleganckie i kobiece. Poniższa bluza poprzez wzór nabiera niecodziennego charakteru, a buty na słupku dodają równowagi już lekko w moim odczuciu powiększonym przez krój spodni nogom. Boyfriendy jak dla mnie z założenia powinny wyglądać jakby były źle skrojone, dlatego aby to podkreślić, kupiłam jeansy rozmiar większe niż normalnie noszę. Jedyny minus tego wyboru jest taki, że nie mogę ich założyć bez paska, mogłoby to grozić nagłym zsunięciem. :)

















bluza, spodnie, buty - Zara
szalik - H&M
okulary - Sinsay
torebka - Simple


36 komentarzy :

  1. ładne jeansy !!


    new post



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyno, podziwiam Cię! zawsze wyglądasz świetnie :)

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie kupiła sobie moja córka i kierowała się też tym samym...muszą byc o rozmiar za duże. Dodanie szala jest kropką nad I.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodnie nie moga być dopasowane więc dobrze, że wzięłaś większe bo wyglądają super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wyglądasz! jak Ty to robisz, że praktycznie każdą stylizacją zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie bluzki i spodni wyszło genialnie! A do tego rewelacyjna torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje buty, świetne kolory. :) Też kiedyś kupiłam spodnie o rozmiar większe, później schudłam i teraz bez paska ani rusz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, w takim wydaniu ich jeszcze nie widziałam! :) bardzo podobają mi się spodnie z "efektem sprania", sama takich poszukuję. Swoją drogą ciekawa jestem, jak wyglądałyby boyfriendy-marmurki? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czym się tu zachwycać, wystarczy połączyć małą głębie ostrości z krótkim czasem naświetlania, pełno takich zdjęć w necie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba z długim, ekspercie od sztuki fotografii :)

      Usuń
  10. genialne spodnie, genialna bluzka, genialna całość !

    OdpowiedzUsuń
  11. I LOVE YOUR WHITE JEANS
    :D
    http://www.kissyaustralia.com/long-formal-dresses

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw- spodnie i bluza genialne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja :) bardzo podobają mi się twoje buty <3 obserwuję ! :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny outfit!
    jeansy, torba <3
    buty, jedne z moich ulubionych!:)
    swietne zdjęcia, jeszcze bardziej podoba mi sie blog, obserwuje;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. na pierwszy rzut oka nic tu do siebie nie pasuje, a jednak wszystko jest fajnie połączone :D dobry mix!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia, jestem zachwycona ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie świetne, całość zresztą także.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Super spodnie :) No i buty, mam identyczne dziś na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze tak i teraz jestem zachwycona Twoim lookiem !!! extra <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super wszystko ze sobą współgra!

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja mam inne zdanie16 września 2013 18:18

    niepodoba mis ie to i chyba nic mnie nie przekona do takich spodni...no dla mnie to wygląda niedbale i już, oczywiście do Ciebie nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba! stylizacja z pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń