19 sierpnia 2013

returning burgund




Tę spódnicę kupiłam na % głównie z myślą o nadchodzących nie ubłagalnie jesieni i zimie, ale jak widać w lecie do krótkiego topu sprawdziła się równie dobrze. Ten kto wymyślił pory roku :) miał niezły łeb, nie wiem czy Wy też tego doświadczacie, ale po lecie pełnym soczystych i słodkich barw człowiek ma na chwilę ochotę założyć czasami coś zupełnie odmiennego i na odwrót. Wiosną kiedy za oknami ledwo stopnieje śnieg, termometr pokazuje 10 stopni mamy już dość zimy i czym prędzej chcemy zapomnieć o ponurych barwach. Oczywiście powyższe nie oznacza, że już na dobre odstawiłam letnie ciuchy, po prostu delikatnie zaczynam dozować jesienne kolory. Burgund? Ach w zimie już nie mogłam na niego patrzeć! A teraz znowu się nim rozkoszuję. Oczywiście już nie pierwszy sezon burgund gości na pokazach, co dla jednych może wydać się nudne, a dla innych? Pożyteczne :) Nie musimy na szczęście pozbywać się tej sterty zimowych, bordowych rzeczy zgromadzonych w ostatnim czasie.














top - Preska24
spódnica - Zara
buty - Simple
torebka - Top Secret


24 komentarze :

  1. Pewnie, nawet bardzo dobrze się sprawdza w lecie :) Pięknie wyglądasz :) I świetne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna figura ;)0

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity klimat zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bezbłędna jak zawsze! Genialne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska spódnica, świetna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie !!! <3 genialna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your sunglass and your gold watch. You look so amazing.

    armani watches uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spodnica,bardzo podoba mi sie kolor;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica fenomenalna... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, też zastanawiałam się nad ta spódnicą! Super wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty rozkoszujesz się burgundem, a ja błękitem haha;)
    wyglądasz mega kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie komponują się okulary ze spódnicą<3 świetny set:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki masz na sobie rozmiar tej spodnicy ? zastanawiam sie nad jej kupnem... ale jestem dosc niska i nie wiem czy bede w niej korzystnie wygladac;/ ile masz wzrostu ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam na sobie rozmiar S, a mój wzrost to 170 cm.
      Co do wysokości - faktycznie ta spódnica nie może być dłuższa niż za kolana bo optycznie skróci nogi. Jeśli Ci się podoba, proponuję ją skrócić, jest tak uszyta, że żadna krawcowa nie powinna być z tym problemu :)

      pozdrawiam

      Usuń