30 sierpnia 2013

dziękuję...



Total white look nie jest nowością, od dawna białe stylizacje królują na ulicy, wybiegach czy blogach.  Ta sukienka to mój ostatni wyprzedażowy zakup i mam odczucie, że jeden z lepszych. Idealna na lato, wbrew pozorom bardzo praktyczna wykonana z niezwykle przyjemnej w noszeniu, stu procentowej, koronkowej bawełny. Tego typu od stóp do głów białe stylizacje są o tyle ryzykowne, że musimy uważać, aby nie wyglądać, jakbyśmy właśnie uciekły spod ołtarza. U mnie białą, bardzo kobiecą i romantyczną sukienkę w kształcie trapezu zdobi srebro, a mocne usta w kolorze czerwonego wina mają nadać nieco drapieżnego charakteru całości.


PS. Właśnie zdałam sobie sprawę, że nawet nie wiem kiedy kilka dni temu minął rok od pierwszego wpisu na a cup of ideas. Dziękuję przy tej okazji wszystkim czytelnikom, tym którzy zaglądają tutaj każdego dnia, tym którzy bywają tutaj od czasu do czasu oraz tym, którzy są tutaj po raz pierwszy.














sukienka - Orsay
buty, kopertówka - Stradivarius
naszyjnik - Mango

31 komentarzy :

  1. śliczna sukienka i idealnie dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobaja mi sie dodatki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. modelka <3
    kochana mogłabym liczyć na Twój głos w konkursie kulinarnym? KLIK - jeśli tak dodaj serduszko (polubienia sie nie licza), tam poprosi o zalogowanie przez FB :) bylabym ogromnie wdzieczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, ta spódnica to zdecydowanie świetny zakup! zazdroszczę Ci jej baardzo :)
    świetnym dodatkiem też są buty. jak najbardziej w moim stylu! :)

    http://the-velvet-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna sukienka, ale chciałam pochwalic dobór dodatków:)
    wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotosy-mega magiczne

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie, ale jakoś do tej scenerii kompletnie mi nie pasuje. też łączyłam te buty z tą torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tutaj pierwszy raz, ale szczerze powiem, że podoba mi się. Ta sukienka jest świetna :) Bardzo fajny blog, dobrze się ogląda i czyta :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowo ładna sukienka! Zdjęcia tez świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak TY tam wlazłaś w tych obcasach :D
    pięknie kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz bosko <3 zdjęcia cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka może i ladna ale w takim śmietniku?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear! How are you?
    You look great, love the necklace :)
    kiss

    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! I plener zdjęciowy niebanalny...

    OdpowiedzUsuń
  15. HOT ! STREET STYLE : KOBIETAZROZWIANYMIWLOSAMI.BLOGSPOT.COM

    POZDRAWIAM GORACO I ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odwiedzanie Twojego bloga, to czysta wizualna przyjemność!
    Gratuluję genialnego wyczucia stylu!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna Julia

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i piękne buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorgeous! :) I follow you via GFC and Bloglovin'! Hope you'll do the same! :) x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcie, super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka urocza. świetnie ją zestawiłaś z resztą dodatków :)
    Gratuluję roku i dużo pomysłów na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O mamo... jakie to miejsce jest fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Orsay nie jest moją ulubioną marką, ale sukienki mają piękne ;)
    zapraszam do mnie - curtissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie, bo klasycznie ;)

    no i zapraszam do mnie na nowego posta :)
    http://akssamitne.blogspot.com/2013/10/swag.html

    OdpowiedzUsuń