3 sierpnia 2013

casual friday




Odcienie niebieskiego i różu to moje ulubione kolory tego lata. Złapałam się na tym, że większość rzeczy z wyprzedażowych zakupów tego lata jest właśnie w tych kolorach. Okazało się też, że lubię je miksować, a w tym przypadku szafirową spódnicę oraz marynarkę ze wzorem w podobnym odcieniu zestawiłam z mocnymi różowymi dodatkami. Sądzę, że gdybym założyła do całości klasyczne szpilki, byłoby jak najbardziej poprawnie, ale czy nie nudno? Aby przełamać tą klasyczną rutynę postawiłam na sznurowane buty na niskim obcasie (z jesienno - zimowej wyprzedaży za 30 zł!) oraz pasek ze skóry naturalnej (z letniej wyprzedaży za 5 zł!) . Sądzę, że to właśnie buty nadają charakteru całości. Z uwagi na to, że kocham wysokie szpilki o czym już wielokrotnie wspominałam, zadbałam o to, aby spódnica była odpowiedniej długości czyli kończyła się mniej więcej w połowie kolana i w zestawieniu z butami optycznie nie skracała nóg. Czy było warto? Ocencie sami ! :)
















marynarka - Zara
spódnica - F&F
buty, pasek - H&M
t-shirt - New Yorker + DIY
zegarek - MK via zegarkionline.pl
okulary - Monnari
torebka - Top Secret



33 komentarze :

  1. urocza spódnica!!



    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego lata faktycznie sporo można rzeczy na wysprzedażach w tych kolorach odnaleźć :) Ale bardzo fajnie ze sobą te kolorki współgrają i pięknie wyglądają więc nie dziwię Ci się, że i Ciebie skusiły :) Piękny żakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż i niebieski świetnie do siebie pasują. Bardzo ładna marynarka! Tez na nią zwróciłam uwag w Zarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica z tesco? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow mega stylizacja !!! wyglądasz fantastycznie :) buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia............ZAJEBISTE <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze perfekt!
    Nie mogę zrozumieć, czemu nadal nie jesteś w blogowej czołówce! Jak najbardziej zasługujesz: zawsze świetny strój i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! I ten pasek! Dla mnie bomba, i to krakowska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, smaczne, bardzo :) Podoba mi sie sposob w jaki omawiasz swe stylizacje. Profesjonalnie, rzeczowo i rozumiem o czym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwróciłam uwagę na rzeczowość wpisów. Blog jest świetny jak zdjęcia zaprezentowane w tym poście!

      Pozdrawiam,
      Jola

      Usuń
  10. gdzie taka klimatyczna miejscówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krakowski Kazimierz, lecz mój fotograf poszukuje raczej klimatycznego światła, niż klimatycznych widoków :)

      Usuń
  11. Oj było warto! Bo zestaw jest niesamowity! Pięknie wpółgrają ze sobą te kolory i jakże Ci w nich uroczo!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też uwielbiam połączenia niebieskiego z różem, zwłaszcza w takim wydaniu! Spódnica z paskiem wygląda obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski i róż to kolory których nie lubię . A na sobie to już w szczególności :)
    Ale na innych coraz bardziej mi sie podobają,zwłaszcza w duecie ! Twoje zestawienie jak zawsze
    Dopracowane w
    Najmniejszym szczególe :)) IwOnko świetnie wygladasz ! I podpisuje sie pod tezą ,ze twoj blog wiele
    Wnosi ispirujacego !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję Wam ze te wszystkie miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne połączenie kolorystyczne:) śliczna marynarka. Z przyjemnością dodaje się do obserwowanych i zapraszam do mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarka Ci pasuje,
    obserwujemy na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są Twoje stylizacje. Podoba mi się, ze w większości z nich można pójść do pracy a nie tylko na spacer po parku lub na imprezę. Na wielu innych blogach stylizacje są jak dla mnie zbyt mało eleganckie, zbyt udziwnione, takie bardziej na pokaz niż do praktycznego zastosowania. Dlatego regularnie tu zaglądam:-)
    Zainspirowałaś mnie połączeniem tego rodzaju butów ze spódnicą. Jest super.
    Mam jeszcze małe pytanko - ta spódnica jest na gumkę, czy na suwak?
    Aha, i jeszcze mnie zastanawia to DIY przy T-shircie. Przerabiałaś w jakiś sposób kupioną bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję :) takie komentarze jak Twoje sprawiają, że chce się prowadzić bloga :)

    co do t-shirta to zwykły biały bez rękawów za 19,90, aby go urozmaicić wycięłam krawędzie przy szwach, co dało świetny efekt ! ładnie się w tym miejscu wyrolował i ułożył bo to bawełna - super alternatywa dla obszytych t-shirtów!

    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest kopertówka. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to żart jest? czy tania reklama?

      Usuń
  20. Spódnica F&F ?? powiedz że nie dawno kupowałaś !! kolor jest idealny !!
    LifeStyle -> www.manandwomanview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, spódnicę kupiłam już z dwa lata temu :(

      Usuń
  21. Marynarka jest swietna, tez ja mam.
    Fajnie, ze pokazalas zestaw z niskimi butami.
    Lubie Twoj styl:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw! Piękna marynarka i spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo proszę mogłabys podać numer referencyjny tej marynarki ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie polaczylas kolory, uwielbiam takie zestawy!Pieknie wygladasz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń