3 lipca 2013

świeża brzoskwinia




Wróciłam niedawno z urlopu na słonecznej Sycylii i jak wcześniej obiecałam, pokaże Wam kilka sesji z wakacyjnymi stylizacjami. Postaram się też opisać Sycylię oraz organizację wyprawy w kolejnych postach.

Nie odważyłabym się założyć tej sukienki (kupionej na zimowej wyprzedaży za jakieś 30 zł) bez opalenizny, ponieważ mogłaby podkreślić na niekorzyść moją różową i przeźroczystą skórę. Zapakowałam ją więc w wakacyjną podróż jako plan awaryjny. Nie zajęła wiele miejsca, a jak myślałam okazała się świetna podczas wyjścia na kolację, kiedy potrzebowałam założyć coś lekkiego i niezobowiązującego, a zarazem z nutą elegancji. Tak jak myślałam, brzoskwinia ładnie obroniła się w zestawieniu z moją skórą muśniętą słońcem. Muszę w tym miejscu zaznaczyć, że bardzo unikałam słońca smarując się obficie najwyższymi filtrami niemal bez przerwy, stroniąc od efektu tandetnej opalenizny, ale jak widać mimo tego słońce i tak mnie dopadło. Choć kiedy patrzę teraz na zdjęcia, lekko opalony kolor mojej skóry jest całkiem fajny :)
Do wakacyjnej walizki nie zabieram dużej ilości biżuterii, ponieważ stawiam przede wszystkim na wygodę, a w temperaturze prawie czterdziestu stopni w cieniu nadmiar biżuterii na naszym nagrzanym ciele to nic miłego. W tym zestawie postanowiłam więc na ozdobę nadgarstków,  rezygnując nawet z torebki - będąc na wakacjach lubię tracić poczucie czasu i rzeczywistości, rzadko zabieram z pokoju hotelowego nawet telefon. Całość dopełniają szpilki na stabilnym bezbarwnym słupku, które paskiem wokół kostki mogłyby skracać lekko nogę, ale w przypadku koloru nude mogłam sobie na to pozwolić.
I oczywiście przy tak ostrym nawet wieczorem słońcu Aviator'y.














sukienka - Oysho
buty - Zara
bransoletka wieszak - Libellule
zegarek - MK via zegarkionline.pl
okulary - Ray-Ban via Optyline


41 komentarzy :

  1. świetna brzoskwinka, taka łososiowa :) wygladasz bardzo atrakcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy fason sukienki :) Wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje - kolor sukienki idealny do lekkiej opalenizny (ktorej Ci zazdroszcze;))! Poza tym ma swietny kroj! Wygladasz cudownie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka idealna na wakacje i naprawdę kosztowała tylko 30 zł???!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely dress , perfect springy color

    Come see this weeks guest post , you will love her

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, klasycznie, z wielkim wdziękiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka i buty!! Perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentujesz, tylko pozazdrościć wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny look. Dokladnie rozumiem problem noszenia dodatkow w postaci naszyjnikow i calej reszty podczas takich upalow. Mieszkam na Sycylii, niedaleko Taorminy. Ty gdzie bylas? :)

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam w Cefalu - piękne miasteczko, cudowna okolica! :)

      pozdrawiam z Krakowa !

      Usuń
  10. ślicznie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednej rzeczy się uczepię w opisie - śniady to opalony,to odcień skóry dominujący wśród typu śródziemnomorskiego, nie możesz twierdzić, że masz jednocześnie różową, śniadą i przezroczystą skórę. Mam nadzieję, że to tylko literówka w opisie .

    Co do zestawu - sukienka jest świetna. Prosta, doskonała, a mała ilość dodatków pozwala jej doskonale błyszczeć. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie wyglądasz! buty są cudne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz : ) Jakim aparatem i obiektywem były robione te zdjęcia? Są super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukieneczka! :)

    Pozdrawiam,
    A

    OdpowiedzUsuń
  15. W dzisiejszej stylizacji wyglądasz świetnie, elegancko i subtelnie. Szpilki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba całość. Niby zwyczajnie, prosto, ale przyciąga uwagę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. krój i kolor sukienki są przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygodnie i z klasą, to lubię ;)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna sukienka <3

    http://michaskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the dress and teh color :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwyciły mnie sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie cuda w zarze ? Przepiekne;)To stara kolekcja ? Kiedy były kupowane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to zeszłoroczna kolekcja wiosna lato :(
      udało mi się je kupić w tamtym roku pod koniec wyprzedaży, właściwie jak już nie było sezonu i dopiero w tym roku mają swoją premierę:)

      Usuń
  23. Witaj,

    wygladasz jak zawsze orginalnie, ciekawie, z klasa. Klase po prostu masz, to nieokreslone cos, co sprawia ze niezaleznie od tego, co na siebie wlozysz wygladasz dobrze. Nie moge sie jednak z Toba zgodzic, ze opalenizna jest tandetna. Bynajmniej nie zawsze. Latem lekka, opalona skora nadaje zdrowego i swiezego wygladu. To glownie ona srawila, ze na tych wlasnie zdjeciach wygladasz tak olsniewajaco. I jeszcze jedno. Jestem Twoja fanka, ciesze sie na kazdy Twoj wpis i ze mimo wszystko, prowadzisz nadal tego bloga.

    Mocno pozdrawiam,
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie każda opalenizna wygląda tandetnie, ale dobrze wygląda tylko ta umiarkowana. Niestety zauważyłam tendencję, że wiele osób nie ma umiaru w opalaniu, przedawkowują słońce czy też solarium, a efekt jest później opłakany.
      Dziękuję, cieszę się, że tutaj jesteś :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Cieszy mnie to, kiedy czytam takie słowa, które napisała młoda osoba. Mnie też przeszkadza nadmierna opalenizna, jednak taka właśnie stała się nader modna, dodaje lat i szkodzi skórze.
      Popieram przedmówczynię, że zawsze wygladasz oryginalnie, to co nosisz jest przemyślane i dobrane ze smakiem.
      Kolor tej sukienki kompletnie nie pasuje do Twojej karnacji, jednak zestawiłaś ją tak, że wyglada fajnie.

      Usuń
  24. Sukienka jest super. I ten kolor...Fason... No i jej cena... Jak wyszukujesz takie perełki? Sandałki też bardzo mi się podobają. Te przezroczyste obcasy to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie mam reguły - uwielbiam szperać po wyprzedażach na sam koniec - kiedy już zazwyczaj sklepy są przepełnione rzeczami z nowych kolekcji i jest tylko jeden wieszak z "resztkami" %. Wówczas można znaleźć prawdziwe hity cenowe! :)

      Usuń
  25. Lekko, delikatnie. Wiesz jak wywazac proporcje, jak zaciekawiac bez przepychu, jak skupic uwage. Piekne :)

    OdpowiedzUsuń