21 lipca 2013

stereotypy




Czy ołówkowa spódnica musi kojarzyć się tylko z biznes lookiem? Oczywiście, że nie! Ołówek to niewątpliwie jeden z najbardziej kobiecych fasonów spódnic. Pasuje do wielu osób, podkreśla sylwetkę i dodaje seksapilu. A czy dla kontrastu do zieleni nie można dodać różu bo będzie za mocno? Oczywiście, że można!
Przy okazji robienia tych zdjęć usłyszałam kątem ucha komentarze przechodniów: Pan X do Pani Y: "haha patrz jak się ubrała........", Pani Y odpowiada "ale to nie jest normalny strój, to jakaś profesjonalna sesja...".
Dlaczego w mentalności ludzi (Polaków?) nie powinno się łamać stereotypów również w przypadku ubrań?
Pozdrawiam przechodniów :) Osobiście zafiksowałam się na ten zestaw i świetnie się w nim czuję na co dzień :)
A Wy co sądzicie o takich połączeniach?















bluzka - H&M %
spódnica - Zara %
naszyjnik - Zara
buty - Simple
torebka - Simple

37 komentarzy :

  1. Az sie nie chce wierzyc, ze takie komentarze padaja.. Ciekawe co mowia jak widza Macademian Girl :D
    Wygladasz genialnie :) Sama uwielbiam spodnice olowkowe, to prawda ze dodaja seksapilu.

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony z różowym ... czemu nie:) Dużo kwiatów stosuje to połączenie. Ja lubię takie rozwiązania.

    A przechodnie w czasie zdjęć ... są w stanie dostarczyć ciekawych komentarzy - "to jakiś casting jest chyba.."

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie kolorów!!!! podoba mi się to !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladasz, również ubię takie zestawy na codzień, szkoda że Polacy są tak bardzo stereotypowi i zaściankowi.

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż! Dla mnie wyglądasz świetnie a Polacy niestety często nie mają wyczucia i gustu! Szkoda, bo chętnie podglądałabym innych i ich styl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne energetyzujące kolorami połączenie na lato:) Mi się podoba, a o Polakach to wiadomo, nie chcę uogólniać, ale lubią sobie pokomentować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasa sama w sobie, uwielbiam Cię w tak eleganckich stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw, mi się bardzo podoba. Gdy czytałam post pomyślałam raczej, że ubrałaś czarną ołówkową spódnicę i białą bluzkę i aż mi się buzia otworzyła, że ktoś mógł
    'wyśmiać' twój strój?! Jest bosko

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kolory razem zawsze mi się podobały. Bardzo ładna torba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to jest fantastyczny zestaw i nie rozumiem dlaczego ktoś może to wyśmiewać. Czy chodzi o to, że jest tak kolorowo? Niektórzy mają jakieś dziwne wyobrażenia, a raczej ograniczenia jeśli chodzi o modę.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla Mnie połaczenie jest cudowne! a Ty sama prezentujesz sie w nim zjawiskowo! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ostatnio bardzo podobają się ołówkowe spódnice, dlatego Twój zestaw moim zdaniem jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalny zestaw, normalniejszy niz wiele ubran noszonych na ulicach przez "normalnych" przechodniow. Wygladasz przepieknie. Genialne laczenia kolorow. Uwielbiam olowkowe spodnice juz od wielu lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba bym nie wytrzymała, zapytała o co chodzi, i że chętnie pośmieję się razem z nimi - z ich t-shirtów i dżinsów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladnie!

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje połączenia kolorów i faktur. Rozłożyło mnie tak proste i oczywiste zestawienie kolorystyczne buty-torebka-spódnica że gdyby nie fakt że każda z nich pochodzi z innej kolekcji, można by pomyśleć że zostały zaprojektowane do noszenia razem. Miałam wątpliwości do zestawionej bluzki ale oglądając po raz kolejny widzę że to też oczywisty komplet kolorów, chociaż sama chyba bym się nie odważyła na takie połączenie, pewnie konsekwentnie i zapobiegawczo dodała bym 3ci kolor z torebki na górę :)

    Oj inspirujesz kochana :)
    Pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się bardzo podoba to połączenie kolorystyczne, zupełnie nie rozumiem tego komentarza. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze doskonałą w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie wyglądasz!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie bardzo rozumiem co dla Pań było szokujące, bo zestaw bardzo fajny i moim zdaniem wcale nie dziwaczny, a za to idealny na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia i jak zawsze idealnie połączone rzeczy!!!
    ♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna torebka i naszyjnik :) Od dłuższego czasu poluje na jakąś tego typu biżuterie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale dobrane kolory! A ten naszyjnik z Zary jest piękny - sama o nim myślałam, ale... hmm... ta cena... :)

    PS dziękuję za pozostawienie komentarza na naszym blogu - zapraszam ponownie! :) Też na pewno do Ciebie wrócę! Buziaki!

    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękna kolorystyka! Cudowne buty ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne połączenie kolorów ;) super stylizacja ;)
    Obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam spódnice ołówkowe :) są boskie!
    genialne kolorki!

    zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem wyglądasz bardzo... normalnie :-) Aż dziwne, że takie komentarze padają w mieście i to dość sporym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się osobiście podoba ;) Ehh...taka już mentalność ludzi, że nic im nigdy nie współgra ze sobą ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. w całej stylizacji najbardziej mi się podobają buty:) piękne. Cała reszta też ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam już o wiele bardziej łamiące stereotypy kombinacje odzieżowe, a w tej nic mnie nie zadziwia. Połączenie kolorów jest bardzo wakacyjne, radosne, a cały strój wygląda po trosze elegancko, po trosze klasycznie dzięki ołówkowej spódnicy... Generalnie podoba mi się, a co do wspomnianej przez Ciebie mentalności bardzo ubolewam nad tym, że Polacy tak sztywno osadzeni są w ramach, z których ani patrzą się wychylić! I to w sferze zawodowej, prywatnej, nawet w modzie jak widać. Twój dzisiejszy ubiór bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. cudne kolorki ;)
    margarittasdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cały urok w zestawieniu kolorów:) przepiękny wakacyjny zestaw!

    OdpowiedzUsuń