24 lipca 2013

Not just graffiti




Jestem osobą, która preferuje bardziej szpilki niż płaskie obuwie, ale zapewne każda z nas czasami potrzebuje założyć wygodne buty, luźnie spodnie, a nawet dresowe :) Szarych spodni dresowych z drobnym melanżem szukałam od dawna, właśnie na takie okoliczności, ale dotychczas żadne nie spełniały moich oczekiwań - albo były za szerokie, albo za wąskie, albo miały ściągacz, innym razem przeszycia, które mi się nie podobały... Nigdy nie byłam na dziale kids, bo niby po co, lecz kiedy ostatnio byłam w Zarze kolejka do przymierzalni damskiej była tak duża, że zniecierpliwiona postanowiłam skorzystać z tej na dziale dziecięcym. Wiem wiem, że podobno nie można tego robić. W ten oto sposób, przypadkiem udało mi się kupić poniższe spodnie podczas wyprzedaży w okazyjnej cenie na dziale Zara Kids, a dokładnie Kids Boys :) Co prawda nie są szare, ale sprawdzają się świetnie i ostatnio chodzę w nich bardzo często.



















marynarka - Zara %
spodnie - Zara Kids %
koszula - H&M
buty - Simple
torebka - Nick-Nack 
bransoletki paski - Perera 
bransoletka -Ania Kruk

33 komentarze :

  1. Super buty!

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne tlo dla fotek :)
    Zestaw bardzo sympatyczny dla oka, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest naprawde genialne polaczenie! Bardzo, ba, strasznie mi sie podoba! Koszula, spodnie i te buciki ahh cudo :)
    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne fotki Iwonko

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki i koszula rewelacyjne :) Fenomenalne połączenie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcja do ostatniego elementu !

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz ! mega zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne są te buty! Idealnie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tych zdjęciach! idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia!!!
    słyszałam właśnie, że na dziale dziecięcym można wyszukac ciekawe perełki - i proszę! ploteczki się potwierdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mnie tu dawno nie było!
    A Ty cały czas piękna, stylizacja dopięta na ostatni guzik, zdjęcia perfekcyjne.
    Podoba mi się jak koszula współgra z butami!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja własnie bardziej preeferuje płaskie obuwie a zwłaszcza trampki;D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz !
    buty i koszula świetnie się razem prezentują

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sportowa elegancja, świetnie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia :) zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny set! Twoje looki są kapitalne,widać że masz swój własny styl. Baaaardzo mi się podoba:)

    Obserwuje Cię tu i zapraszam Cie serdecznie na mojego fanpage będzie mi baaardzo miło:*

    https://www.facebook.com/pages/FlashingDiamondspl/173322359513117?ref=hl


    całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  17. połączenie koszuli i butów - rewelacyjne! Spodni zazdroszczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. czym zajmujesz sie na codzien?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuję w jednej z największych polskich firm odzieżowych, prowadzę firmę doradczą w której min. jestem personal shopperem, studiuje na ostatnim roku zaocznie na UJ, a w wolnych chwilach prowadzę tego bloga :)

      pozdrawiam

      Usuń
    2. Jako pracownik sklepu? :)

      Usuń
    3. Ale co dokładnie tam robisz? :)

      Usuń
  19. No proszę, kto by pomyślał :) Ekstra są te trampasy!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi sie podoba ta stylizacja - luz i elegancja. Kolejna inspiracja dla mnie. A poza tym wydawalo mi sie, ze na co dzień zajmujesz sie w pracy czyms komletnie innym niż moda. A tu proszę. Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie dobralas tło do zestawu!
    Bardzo ładna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolorki. Uwielbiam wszelkie odcienie fuksji, purpury, itd. Wyglądasz jak zwykle fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń