29 lipca 2013

follow my heels




Bardzo żałuję, że zdjęcia nie oddają koloru tego swetra, a wierzcie mi jest piękny,  już samo założenie go dodaje energii :) Podeszwa oraz pasek w sandałach dokładnie w tym samym odcieniu dodają drobnego smaczku, a całość łamie równie wyrazista, neonowa torebka w zupełnie innym kolorze. To kolejny niezobowiązujący, a jednak elegancki zestaw na co dzień. Z uwagi na to, że jestem zwolenniczką elegancji, dla mnie ten zestaw pomimo tego, że jest mocny, przedstawia inną niż zwykle lekko sportową elegancję, 100 % seksapilu :)


so follow my heels...











sweter, spodnie, kopertówka - Zara
buty - H&M
zegarek - MK via zegarkionline.pl
okulary - Ray-Ban via Optyline

31 komentarzy :

  1. Przepiękne zdjęcia :) Pozdrawiam!
    ____________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały strój świetnie dobrany, ale buty chyba najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki może być ten kolor skoro taki boski jest na zdjęciach? :) to najnowsza kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolorek bluzeczki/sweterka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite szpile <3 szaleje również za torebeczką z Zary ;-)) ja też dodałam przed chwilą coś nowego więc zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa jak zawsze doskonała ! Uwielbiam sposób w jaki pozujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow!
    boskie buty!
    zazdroszczę!
    wyglądasz wspaniale.

    pozdrawiam. ;)

    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie odpowiedziałaś na pytanie czym dokładnie zajmujesz się w pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy to jest jakaś tajemnica?

      Usuń
    2. nie, jestem Asystentem Zarządu.

      Usuń
  9. Świetny zestaw,wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz!boskie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze świetnie wygladasz, z dzisiejszego zestawu najbardziej podoba mi się sweter.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz ! piękny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Szpilki genialne! Neony wciąż rządzą...

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna torebka;)

    Obserwuje i zapraszam;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w butach i torebce . Nieziemskie przedmioty i fajne kolory Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam pytanie ile kosztowały te śliczne sandałki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ich pierwotna cena to chyba 149 zł, a mnie udało się kupić na wyprzedaży za 75 :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń