28 czerwca 2013

z szuflady




Zdjęcia z tej sesji powstały blisko ponad dwa miesiące temu, przy okazji ciekawego projektu, w którym brałam udział, lecz do tej pory leżały zakurzone w szufladzie, a raczej w komputerowym folderze i nie miały okazji ujrzeć światła dziennego, a co więcej muszę przyznać, że nawet w natłoku różnych spraw o nich zapomniałam. Wiem, że ostatnimi czasy blog był przeze mnie zaniedbywany, powiem nawet brutalnie - zlekceważony za co serdecznie przepraszam wszystkich, którzy tutaj mimo wszystko regularnie zaglądają. Zabrzmi to banalnie, choć nie mogę Wam obiecać, postaram się, że wpisy będą się pojawiać częściej.

Kilka dni temu wróciłam z urlopu na słonecznej Sycylii, z pewnością ukaże się tutaj mała fotorelacja.












total look - Solar

32 komentarze :

  1. OMG total Solar look - no nie wierzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wyczucie stylu jest do pozazdroszczenia ! tak bardzo pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z Twojego nowego posta. Nareszcie! Jak zwykle, nie zawiodłam się. Sukienka i torba są super. Zainspirował mnie też ten naszyjnik - chyba zrobię sobie jakoś podobny.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka :) bardzo fajny zestaw <3 buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. co za cudne zestawienie kolorów - pełna gracja

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny zestaw! Sukienka, torba, naszyjnik-wszystko świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik i sukienka tworzą idealną całość. Bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wszystko fajnie dobralas- mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekam z niecierpliwością na relację z Sycylii! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz nieziemsko, swietna calosc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne, inspirujące zdjęcia!:) Również czekam na notkę o Sycylii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna sukienka:) Lubie takie połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie! Świetna całość!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękna biżuteria, dopełniła sukienkę! I do tego torba - nieziemska! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny look! calosc idealna!

    pozdrawiam ;)
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bardzo elegancko a przy tym modnie- pełen sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mogłaś zapomnieć o takich zdjęciach:)?
    Wyglądasz pięknie! Super ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie! Przepięknie i z klasą (ja osobiście bym jedynie z bransoletek zrezygnowała).
    Ładnie Ci w tych okularach.
    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  19. To dobrze , ze odpoczęłaś w ciepłej Sycylii, taki wyjazd pozwala ukoic nerwy i nabrac dystansu do trudnych spraw. A co do stylizacji to uwielbiam takie proste sukienki, fajny naszyjnik i torba. Bransoletki...chyba bym zdjęła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog, a post bardzo pomysłowy :)
    Może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja! Jestem zauroczona tak, jak mi sie to juz daaawno nie zdarzylo! Po prostu idealnie...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja tu wpadłam ze stylio, żeby zobaczyć w całej okazałości tą stylizację. Bardzo mi się podoba, masz klasę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sukienka. Podoba mi się połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepieknie. Genialna sukienka, fajne kolory i te okulary stanowia taka kropke nad i. Dodatkowo ta stylizacja niezwykle wspolgra z Twoja uroda, wydobywa to co jest w niej ciekawie, podkresla. Pieknie :)Chyba jedna z mych ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  25. super! mnie tylko nie pasują tutaj buty

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna sukienka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna sukienka!
    Super ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. prosto klasycznie elegancko - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw!

    Ostatnie zdjęcie świetne!

    Pozdrawiam,
    Kasia
    www.kaerax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń