14 czerwca 2013

just simple




Marka SIMPLE ma już 20 lat, nie wiem czy to aż, czy zaledwie, ale z perspektywy reszty marek modowych, zauważyłam tendencję, że plasuje się raczej w świadomości ludzi jako marka zagraniczna :) Na szczęście od zawsze z marką SIMPLE związana jest pomysłodawczyni oraz główna projektantka Lidia Kalita, więc SIMPLE to nie jak większość sieciówek - chińskie kopie wielkich domów mody nastawione na czysty zysk. SIMPLE to dojrzała, świadoma, oryginalna oraz kreatywna moda na najwyższym poziomie, a ja za to właśnie ją uwielbiam.
Nie jestem zwolenniczką snobistycznych masmedialnych eventów, więc zastanawiałam się czy pojechać, ale w końcu miłość do mody pokonała resztę argumentów na nie. No i pojechałam. Na oryginalnym wszywanym zaproszeniu w formie metki, poza miejscem wydarzenia znajdowała się godzina rozpoczęcia pokazu, więc tak zaplanowałam przyjazd do hotelu, aby zdążyć odpocząć, przebrać się i dojechać pod wskazany adres...na czas. Na miejscu okazało się jednak, że wskazany czas rozpoczęcia pokazu to pojęcie względne, a wymiernikiem czasowym jest...przybycie DODY :) Pokaz według tego wskaźnika rozpoczął się więc z 1,5 godzinnym opóźnieniem, ale zważywszy na fryzurę Dody myślę, że było to uzasadnione :)
Organizacja pokazów jak i co najważniejsze promocja mody to wielka sztuka i ciężka praca, doceniam wypracowany PR i chylę czoła przed organizatorami, pokaz odwiedziło mnóstwo celebrytów oraz Doda, która niestety zapomniała o ponad tysiącu osób czekających specjalnie na nią.
Jednakże nie mogę powiedzieć że się nudziłam, czas spędzony na oglądaniu stojących w kolejce do ścianki z plutonem paparazzi gwiazdeczek był bezcenny. Idealnie oddaje to filmik na jednym z portali: gwiazda na ściance przed obiektywami i w tle słychać polecenia, które wykonuje: Ania, w lewo, Ania w prawo, Ania siad, Ania aport...to zapewne były wszystkie te gwiazdy, które cenią swoja prywatność, deklarując zarazem (medialnie) nienawiść do wszechobecnych i znienawidzonych obiektywów :)

Sam pokaz oraz przepiękna i niepowtarzalna kolekcja zrekompensowały w 100% wszystko to co wcześniej zobaczyłam, a projekty na długo pozostaną w mej pamięci i z pewnością nie jedna rzecz trafi do mojej szafy. Na palcach jednej ręki mogłabym policzyć to, czego bym nie założyła. Pomimo tego, że lato w pełni, nie mogę się doczekać kiedy kolekcja pojawi się w sklepach :)





































Projektantka kolekcji




A to mój dres code black






15 komentarzy :

  1. Kim jest twój fotograf? :) Cały internet jest przepełniony zdjęciami z tego pokazu ale tak pięknych jak twoje jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Morze i Doda była turkusowa heh ale Ty byłaś najpiękniejsza w czerni!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze, świetnie wyglądałaś;)
    Czytam kolejną opinię na temat tego pokazu i się dziwię. Po prostu się dziwię, jak można postępować tak z ludźmi, którzy przychodząc, mieli pewne zaufanie i szacunek do marki, a sami zostali potraktowani przedmiotowo.
    Możesz się obawiać, że w przyszłym roku nie wyślą zaproszenia;p
    Muszę jeszcze dodać, że "Ania w prawo, Ania siad, Ania aport" totalnie mnie rozbawiło;D
    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  4. Sytuacja związana z pokazem ogromnie śmieszna, ale w sumie na tym polega nasz polski 'szołbiznes' :)
    Kolekcja niesamowicie mi się podoba!
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gotycki klimat ;) hmmmm .... Kolorystyka dość zachowawcza ,ze tak powiem , wszystko pewnie opiera sie na tkaninach i kroju .... To Iwonka czekamy co Ty sobie z tego wyszperałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo klimatycznie, pare setow wpadlo mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pokaz, większość zaprezentowanych setów widziałabym na sobie. Zdjęcia rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ❤ Your blog, beauty!
    Follow me and I will follow u back!
    http://lamourdesoibysm.blogspot.ru/
    http://www.bloglovin.com/blog/6841269

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetny blog, zdjęcia piękne :)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem wielką fanką takich klimatów ale coraz bardziej się przekonuję ! Opis zachowań gwiazdeczek mnie ogromnie rozbawił. A twój zestaw - powiem krótko - zachwycasz

    OdpowiedzUsuń
  11. kolekcja jest świetna, kilka rzeczy widziałaby u siebie w szafie :)
    Jak zwykle masz piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń