6 maja 2013

Trzymaj Fashion




W zeszłym roku neonową biżuterię kupiłam z pełną świadomością, że szybko mi się znudzi, a w kolejnym sezonie już nie będę mogła na nią patrzeć, z uwagi na to jak bardzo jest charakterystyczna. Nic bardziej mylnego! Niedawno do mojej małej fluo kolekcji dołączyła urocza kopertówka, do tego przeźroczysta, do tego prosta w formie i choć staram się nie nadużywać tego stwierdzenia muszę pozwolić sobie je tutaj przytoczyć, bo ta niewinna torebka to zdecydowanie moje "must have" na lato. I tutaj znów odwołam się do zeszłego roku - wówczas nosiłam neon ostrożnie, wyłącznie do zestawów total look czarnych bądź total look białych. Z uwagi na moje zamiłowanie do klasyki nie zmieniłam zbyt wiele poza tym, że owe dodatki w połączeniu z cudownym bardzo wyrazistym płaszczem stylizowanym na lata 60-te są dla mnie wisienką na torcie i choć te rzeczy i style są skrajnie różne, razem komponują się bardzo nowocześnie i niepowtarzalnie, tworząc spójną całość.

Co sądzicie o takim zestawieniu dwóch różnych akcentów stylistycznych?


























 płaszcz, buty - Simple
sukienka - no name
torebka - Zara
naszyjnik - H&M
zegarek - Promod

77 komentarzy :

  1. Za neonami nie przepadam, ale plaszcz jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! A co do płaszcza- NIEZIEMSKI!!!! :)

      POZDRAWIAM

      Usuń
  2. Nie wiem od czego zacząć zachwyty! Od płaszcza, który boski jest zwłaszcza na Tobie ... od naszyjnika i torebki ... od butów ... Po prostu superowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje połączenie stylów wcale nie razi :) Całość dobrze do siebie pasuje.

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  4. O ... Kraków ci pozuje w tle ... Płaszcz i dodatki tak przyciągają oko ,ze ... Jak przeczytałam sukienka ... Wróciłam zobaczyć czynsz jakakolwiek na
    Sobie . Swietny set i płaszcz i neony w takim wydaniu ... Rewelka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skleiło sie ... Czy masz ;)

      Usuń
    2. hihi :) czyli zamierzony efekt osiągnięty, sukienka właśnie z założenia miała być tłem.

      dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Przepiękny płaszczyk i choć nie on jest bohaterem Twojego postu to bardzo przykuwa uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcja. Płaszcz jest piękny, neonowe dodatki komponują się idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No płaszcz potęga stylu, formy i wzoru, widziałam go już gdzieś na jakiejś stylizacji ale w połączeniu z sukienką w ten sam wzór i było mdło i nijako, połączenie z neonami i czarną sukienka której prawie nie ma... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja obłędna, ale zdjęcia kochana to masz zajefajne i cudnie pozujesz.

    "przyznam nawet że jestem w szoku" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego serca życzę Ci wygranej w tym konkursie!
    Wyglądasz nieziemsko. Perfekcja w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny plaszcz, szczypta neonu dodaje szyku!

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie jestem na tak!
    neonowe dodatki idealnie pasują do tego płaszcza!
    Angelique.

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz na duże TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie!:)
    ostatnio także pokochałam neony:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe neonowe dodatki, wyglądasz doskonale, cudowny płaszczyk i nieziemska sukienka a te pozy :) tzrymam kaciuki !

    OdpowiedzUsuń
  16. Neony w TEJ wersji wygladaja bardzo przekonywujaco! A juz sie zapieralam, ze my na pewno takich kolorow nie kupimy....

    OdpowiedzUsuń
  17. wow rewelacja !!!! <3 nie mogę się napatrzeć - PIĘKNIE !!! :****

    OdpowiedzUsuń
  18. Plaszczyk na pierwszym planie, jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  19. Od niedawna przeglądam blogi modowe i twoje stylizacje naprawdę mnie przekonują (co nie oznacza że zamierzam się tak śmiało ubierać). Pięknie dopracowane z dbałością o detale sesje, w większości zapierają dech. Bardzo podoba mi się Twój styl pozowania, klasa w czystej formie, to oczywiście dodaje smaku stylizacjom, aż chce się je oglądać w kółko i pożerać wzrokiem.
    Nie rozumiem natomiast większości blogów modowych, nie dość że kopiują ciuchy i całe stylizacje to na dodatek kompletne zdjęcia, a już szczytem jest jak ktoś kilka tygodni temu wrzucił na LB zdjęcie w podskoku i teraz wszystkie blogerki skaczą jak kretynki :)
    Chyba już czas rozpisać konkurs "KTO WYŻEJ SKOCZY" może jak któraś złamie nogę to będzie najlepsza i najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, faktycznie, proponuje utworzyć fanpage "skaczące blogerki" oj będzie się działo :)

      Usuń
    2. Elegancko i z klasą. Piękne zdjęcia. Co do skaczących... Skakanie rzeczywiście jest słabo uzasadnione, ale zdecydowana większość zdjęć nie powinna mieć racji bytu. I nie chodzi tylko o ich jakość, nierzadko do jednego wpisu jest wrzuconych 20-30 zdjęć z czego 80% nie wnosi żadnej dodatkowej informacji wizualnej. I w tym kontekście - wolę już to skakanie;) Gorzej jak przydarza się dwa w jednym. Pozostaje omijać te blogi albo pogodzić się z tym, że zdarzają się w nich dziwne rzeczy, albo (i to rozwiązanie polecam) dostrzegać to, co fajne i nie psuć sobie zabawy. Pozdrawiam

      Usuń
    3. dziękuję za Wasze komentarze, niestety okazało się że przypadkiem uderzają w blogereki, które mnie nienawidzą, więc szkoda że piszecie anonimowo, bo już w internecie pojawiło się szemrane oskarżenie, że osoby komentujące mojego bloga nie są prawdziwe :) Jesteście prawdziwi?
      Czy myślicie że zawiść ludzka, a szczególnie zawiść niespełnionych, niedowartościowanych gwiazd, może jeszcze bardziej ewaluować?
      Czy można jeszcze bardziej kogoś szykanować niż kilka miesięcy hejterskich komentarzy? Czy można coś więcej niż utworzenie fanpage'a przeciwko znienawidzonej Iwonie? :)
      Czego jeszcze może dokonać i do czego doprowadzić tak wysublimowana zawiść na granicy z nienawiścią? Poczekamy zobaczymy.
      Pozdrawiam
      wstrętna Iwona

      Usuń
    4. a jaki jest adres tego fanpage'a? :)

      Usuń
    5. Piszę anonimowo, bo nie mam żadnego adresu identyfikacyjnego, a podpisać się mogę każdym nazwiskiem i to wcale niczego nie uwiarygadnia, więc w ostatecznym rozrachunku niczego nie zmienia. Czy jestem prawdziwa? Realnie żyję, ale szkoda, że to akurat ma znaczenie dla kogoś, a nie treść tego co napisałam. Pisałam o tym zalewie zdjęć, które na wielu blogach nie mają uzasadnienia. Może (jeśli któraś z Pań ma wrażenie, że to dotyczy jej bloga) - to warto przyjrzeć się na drugi raz zdjęciom i dokonać większej/ bardziej ostrej selekcji. Jak wszyscy nas chwalą - to rzeczy, które robimy nie stają się lepsze. Najlepsze/ najbardziej uznane blogi na świecie mają najczęściej w jednym wpisie kilka zdjęć, na ogół 1-5? Czasem to, że dużo "mówimy", wynika z tego, że nie przemyśleliśmy, co chcemy powiedzieć. Krytyka nas pcha do przodu, a zamieściłam ją tutaj - bo w delikatnej formie miała się odnosić również do wpisu p. Iwony. Są blogi, którym niewiele pomoże, a ten blog jest dobry i wart wysiłku i czasu, by stawał się lepszy.

      Usuń
    6. Nie znam jeszcze dobrze blogosfery ale już przerażają mnie brudy które tutaj czytam. Jeśli wiarygodnością w blogosferze jest prowadzenie jakiegoś koszmarnego kopiującego innych bloga to takiego jeszcze nie prowadzę i właściwie nie zamierzam. Na szczęście moda to nie moja branża. Jeśli ktoś ma mi coś do zarzucenia, jeśli ktoś został przypadkiem obrażony moim komentarzem, proszę o maila na adres: martawrzesieniec@gmail.com a chętnie podejmę dyskusję!!!

      miłego wieczoru
      Marta

      Usuń
    7. Moi drodzy!
      Blogosfera to jedno wielkie bagno. Zasada blogowania jest prosta, nie ważne co robisz na swoim blogu i czy jesteś kreatywna czy kopiujesz jak leci, najważniejsze ile wyliżesz dup innym blogerom pisząc idiotyczne komentarze "jesteś śliczna kochana" wtedy oni zrobią to samo, i tak się to kręci...tylko do czego to prowadzi?
      Dla tego staje się podejrzane że anonim pisze coś pozytywnego, skoro nie ma w tym żadnego interesu!
      Anonim służy głównie do tego aby anonimowo bluzgać na tych co są fajniejsi,w tym samym czasie pisząc "cudowna stylizacja kochana" ze swojego konta blogerskiego, żeby się promować, CUDOWNE !

      Usuń
    8. Anonimie z 09:08
      W większości zgadzam się z Twoją oceną blogosfery, ale oczywiście nie można za bardzo uogólniać. Przeglądając komentarze na moim blogu od razu widać szczere i konkretne oceny, nie zawsze i nie przy każdej stylizacji pozytywne i łatwo je odróżnić od spamowania metodą copy paste.

      Usuń
  20. Płaszczyk jest rewelacyjny!
    Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Neonowe akcenty- uwielbiamy!
    Słynne krzesła, których jeszcze nie widziałyśmy:p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie! Bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  23. super zestaw! extra płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog to jeden z moich ulubionych :) jak zawsze prefect :)

    dodałąm cię na FB - przez Fan page :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedys, kiedys byla moda na neony, ale neonowe bylo wszystko i troche sie zrazilam. Ty podalas to w sposob smaczny, delikatny. Plaszcz jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny płaszczyk, lubię łączyć kontrastowy kolor z czarno-białym wzorem, idealnie pod mój gust, no może szpilki zamieniłambym np na granatowe żeby nie było przewidywalnie,
    zapraszam na mojego świeżo założonego bloga http://aboutwhatwomenlove.blogspot.com :) zapytam jeszcze jakim aparatem robisz zdjęcia ? są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia były wykonane Canonem 5D mark II, ale jak już niejednokrotnie wspominałam to nie aparat robi zdjęcia a fotograf. Sam aparat jakikolwiek by nie był dobry nic nie zdziała, oczywiście im lepszy tym lepiej, ale to tylko komfort pracy fotografa. Mój fotograf robi tak samo dobre zdjęcia canonem 5D starym rozklekotanym canonem 30D jak i Iphonem :)

      Usuń
  27. Torebka świetnie się prezentuje z tym zestawem. Strzał w 10.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hаving гeаd this I thought it was really infoгmаtive.
    I аppreciate you ѕpеnding somе time and effort to put this сontent togetheг.
    I onсe again find mуself persοnallу
    sρending ωay too much time both reading and commenting.
    But ѕо what, it waѕ ѕtill ωoгthωhіle!


    Stoρ by my ωeb-site ... ipad repair bangsar

    OdpowiedzUsuń
  29. idealne połączenie dodatków! PRzepiękny płaszcz ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. A beauty with the beautiful hair!

    OdpowiedzUsuń
  31. PIĘKNY PŁASZCZ!:)
    A NEONOWE DODATKI RÓWNIEŻ W NASZYM NOWYM POŚCIE:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Simple powinno pomyśleć nad zmianą modelki do swoich kampanii Ty jesteś idealna i do tego ich żywa reklama!!Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  33. wow cudna całość <3 oczu oderwać nie moge :)

    OdpowiedzUsuń
  34. You have a great style!
    I´m following you now :)

    kisses

    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko, wszystko mi się podoba! Neony, płaszcz - wszystko! ; )

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Goοd day! Тhiѕ post coulԁn't be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this page to him. Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!

    my blog post - ipad 3 screen repair

    OdpowiedzUsuń
  37. so chic and neons are awesome

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowicie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Każdą Twoją stylizację oglądam z wielkim zachwytem i podziwem! Dziś najbardziej podoba mi się płaszcz i niesamowity dobór dodatków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, Twój płaszczyk mnie urzekł Gratulacje!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny blog!!!
    Twoje zestawy - aż dech zapiera, każdy szczegół dopracowany!!!
    PODOBA MI SIĘ!!!
    Nacieszyłam oczka i pewnie nie raz nacieszę :D

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam tez zestaw!! B&W w polaczeniu z zoltym- rewelacja!!

    xxo z NYC

    OdpowiedzUsuń
  43. Płaszcz wymiata i nie dziwię się, że to on gra tu główne skrzypce. Do tego neony, przejedzone w zeszłym sezonie ze względu na ubieranie się w nie od stóp do głów,w tym powracają w formie dodatków. I szczerze, bardzo dobrze, bo tak wyglądają najlepiej co świetnie widać u Ciebie ! ;)

    P.S. nawet mam taki sam zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  44. a gdzie były robione zdjęcia? swietna lokalizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie robione przy pl. Bohaterów Getta w Krakowie :)

      pozdrawiam

      Usuń
  45. To jedna z najlepszych polskich (i niewiele zagranicznych także ją bije)stylizacji, jakie widziałam na blogach. Jest po prostu re-we-la-cyj-na! Jakbym mogła, to bym ją skopiowała na pniu. Fantastyczny wzór płaszcza (nawiązujący trochę do jednej z ostatnich kolekcji Prady), tylko potwierdza, że Simple daje radę. A tę torebkę Zary też mam na liście "must have".
    Pozdrawiam i jesteś moją muzą.
    Pozwolę sobie dodać link do Twojego bloga w mojej skromnej bocznej szpalcie.
    A zaglądać będę tu chyba codziennie.

    Buziaki,
    Joanna Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! a Twój komentarz to zdecydowanie jeden z najbardziej przyjemnych i miłych jakie dostałam na blogu :) oczywiście zapraszam Cię tutaj regularnie!

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  46. Stylizacje masz genialne, to muszę tobie przyznać z niekłąmaną szczerością i sympatią. Tylko dlaczego twój wyraz twarzy jest taki posępny, niezadowolony, tragiczny? piszesz na innych blogach w komentach o własnej perfekcyjności..to bądź konsekwentna. lewa naga za każdym razem idzie tobie w wewnętrzną stronę i kiepsko to wygląda..szczególnie jak staniesz w rozkroku. Żuchwa wysunięta...to akurat nie twoja wina. Ale nie bądź taka zbyt pewna siebie ż ejesteś taka idealna bo nie jesteś i nie powinnaś na takową się kreować na innych blogach. No chyba ze to sposób aby zyskać nowych czytelników. No chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o zdjęciach a nie o tym że Ja jestem perfekcyjna czy idealna a to różnica :) A jeśli chodzi o pozowanie, układ nóg czy posępny wyraz twarzy to ścisłe wytyczne fotografa, dla tego mam takie dobre zdjęcia :)
      Już chyba 1000 razy odpowiadam hejterom, którzy czepiają się co chwilę że się nie uśmiecham, że zdjęcia mody to nie zdjęcia z wakacji więc uśmiechy nie są wskazane.

      Więc reasumując, nie oczekujcie na tym blogu uśmiechów ani że zacznę skakać jak inni :)

      Usuń
    2. Na zdjęciach z wakacji też się nie uśmiechasz:)))0

      Usuń
    3. Na prywatnych z wakacji się uśmiecham :) Na tych które publikuje na blogu, nie :)

      Usuń
  47. A szkoda, bo z pewnością masz piękny uśmiech:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) od czasu do czasu na niektórych zdjęciach w kilku postach można zobaczyć mój uśmiech

      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Poszperam wobec tego:)
      Pozdrawiam serdecznie,

      Ewa

      PS: ja też jestem tu dzieki Twojemu wpisowi na blogu KT:)

      Usuń
    3. zapraszam Cię tutaj regularnie :)
      ściskam :)

      Usuń
  48. Poczytalam sobie wszystkie ciekawe wpisy, rowniez anonimowe. sklaniaja do refleksji. Lubie zagfladac od czasu do czasu na twego bloga, sama nie jestem zadna modowa blogerka, choc czasami zahaczam o temat ciuchow, ktore lubie jak wiekszosc kobiet :) u ciebie znajduje naprawde mnostwo inspiracji! jestes jedna z moich najbardziej ulubionych blogerek o tej tematyce. w trym poscie np uderzyl mnie swoja uroda i prostota twoj przepiekny plaszczyk! od razu zaczelam szukac w sieci czegos podobnego. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń