21 maja 2013

Transparentnie



torebka - Nick-Nack


Prada, Chanel czy Hermes to tylko niektóre z domów mody, które zaprezentowały na wybiegach transparentne torebki. Dzisiaj spokojnie można je określić mianem "must have". Ale czy tylko zagraniczne marki kreują trendy? Oczywiście, że nie! Dzisiaj focus na Polskę! Duet projektantek tworzących pod marką Nick-Nack, podczas prezentacji na Fashion Week Poland kolekcji jesień - zima 2013/2014 uzupełnił kreacje (przepiękne zresztą) o transparentne torebki co okazuje się być strzałem w dziesiątkę, a mnie osobiście napawa dumą i podnosi poziom osobistego patriotyzmu :) A oto moja transparentna torebka, którą pewnie nie raz zobaczycie w różnych kombinacjach. Problem z taką torebką jest tylko jeden, absolutnie nie możemy pozwolić sobie w niej na bałagan. :)

Co sądzicie o tego typu torebkach?




Inspiracje












24 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Oj mega! z tym, że ja nie potrafię utrzymać porządku w moich torebkach ;), no ale zawsze to jakaś motywacja :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetna, chociaż ja nadal wzdycham do tej od Prady ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie przekonują , ale ja mam zmysł bardziej praktyczny niż estetyczny ;) i torebka służy mi do zabierania z sobą 1000 niezbędnych rzeczy ... Od książek po przekąski dla dzieci ;))więc odpada ;))
    Ale jest na twoich inspiracjach kolka które całkiem mi sie podobają-
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku jest totalnie odwrotnie - bardzo często zdarza mi się kupować coś kompletnie niepraktycznego (i nie mam tutaj na myśli tylko garderoby i dodatków) co jest po prostu ładne i mi się podoba (często przejawia się to u mnie we wnętrzach :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie torebki! Cóż, mda zatacza kręgi, miałam taką w liceum, w latach 90-tych, wtedy też był na nie szał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te przeźroczyste torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze - nie bardzo mi się podobają. Poza tym noszę ze sobą zdecydowanie za dużo rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dla mnie, nie noszę co prawda skarbów, ale wolałabym nie pokazywać całemu światu jej zawartości ;) po za tym kojarzą mi się jakoś tak biednie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale co niby można nosić w takiej torebce? Jak widać na zdjęciach, obowiązkowo rajbany i ajfona :) Przecież nie tampony i zasmarkaną chustkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to np. dobra alternatywa dla małej torebki, którą zabieramy ze sobą na imprezy/eventy etc. wówczas zazwyczaj mamy pod ręką jedynie telefon, błyszczyk, puder (przynajmniej ja) :)

      Usuń
  9. O ile wyglądają dość efektownie, to zdecydowanie nie są dla mnie. Raz, że mam raczej wieczny bałagan, bo zawsze masę rzeczy do torebki muszę upchnąć ;) a dwa, że też nie chciałabym pokazywać jej zawartości całemu światu. Może gdybym miała tylko okulary i komórkę. Ale że nie mogę się obejść bez sporej liczby innych drobiazgów, to dla mnie odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się szalenie podobają. I nie tylko dlatego, że lubię polimery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się, są bardzo orginalne i efektowne,chociaż niewiem czy sama mogłabym ją nosic;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie które organizuje wraz z firma Oasap.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam przezroczyste torebki, szyk i elegancja!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromnie mi się podoba, ale zastanawiam się, jak by było z zachowaniem czystości. Wnętrze moich torebek często się brudzi (otworzy się pomagka do ust i wysmaruje ścianki, wysypią się orzeszki nerkowca chowane na czarną godzinę) i w takiej wszyściutko pewnie byłoby widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym zachowaniem czystości muszę przyznać Ci rację - moje wnętrze torebek zawsze wygląda jak śmietnik, choć staram się w niej zawsze utrzymać porządek, nie nosić otwartych przekąsek, wyrzucać niepotrzebne kartki itp. Co więcej takie torebki bardzo łapią kurz oraz niestety zostawiają na pamiątkę piękne, odbite lnie papilarne naszych palców :)

      Usuń
  14. Takie cos juz kiedys bylo :) Mi sie niestety zbyt kojarza z foliowymi torbami na zamek, w ktorych sprzedawana jest posciel.

    OdpowiedzUsuń
  15. są ładne, ale nie wiem czy bym taką "ubrała":D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic to dla mnie, bo wstyd by byl, jakby caly swiat podziwial moj balagan :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam ostatnio przezroczystą torebkęi ją uwielbiam.
    http://www.freckles.pl/przezroczysta-torebka-jako-dodatek-do-kombinezonu/
    http://www.freckles.pl/sukienka-z-dzetami-na-ramionach-torebka-pcv/

    OdpowiedzUsuń