9 maja 2013

no more stripes




Jestem pewna, że tę lub podobną bluzkę widzieliście już w setki razy. Kiedy kupowałam ją kilka miesięcy temu byłam zauroczona wzorem, który jest inspirowany wiosenno - letnią kolekcją Dolce & Gabanna czy też Marca Jacobsa, a dodatkowo powalił mnie stosunek jakości (100% jedwab) do ceny co w popularnych sklepach rzadko się zdarza. Niestety z przerażeniem zaczęłam obserwować jak czarno - białe pasy zasypują niemal wszystkie sieciówki, magazyny modowe, cały internet nie wspominając już o blogosferze :) Wówczas pomyślałam, że chyba będę musiała ją wystawić na allegro. W ostatniej chwili doznałam olśnienia, kiedy wpadły w moje ręce stare szerokie spodnie, których dawno nie zakładałam, a które swoją formą według zasad równoważenia proporcji narzucają obcisłą górę. Przekornie połączyłam więc te dwie workowate rzeczy, zupełnie niekobiece dodając dla kontrastu subtelne i eleganckie szpilki.

Czy nie sądzicie, że tego typu eksperymenty są zbyt odważne?

















buty, bluzka - Zara
spodnie - Trranova
torebka - Mohito
naszyjnik - Mango
zegarek - Michael Kors


68 komentarzy :

  1. spodnie nie moja bajka ale na Tobie podoba mi się, bluzkę w pasy uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka w paski jest ponadczasowa, poza tym ta, ma piekny krój! blogosfera pełna pasków, ale ulice już nie, no chyba, że szpetne pasiaste leginsy, a ja chce cieszyc oczy pasiastymi perełkami :) bardzo mi sie podoba ten stroj, elegancko i z klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna kolorystyka jest elegancka i gustowna. Przydałyby się bransoletki z biżuteRnia.com np.
    http://bizuternia.com/pl/p/BRBRD-38-Bransoletka/38 gustowna bransoletka z białego jadeitu o średnicy 8mm lub http://bizuternia.com/pl/p/BRBRD-20-Bransoletka/20 elegancka bransoletka z czarnego agatu o średnicy 12mm. Przy tej kreacji obie bransoletki w zestawie dawałyby dopełnienie barwy biało-czarnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, bez nadęcia, ponadczasowo, z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj masz rację z tymi paskami że wręcz "zalało" nas nimi.Od jakiegoś czasu i ja ich unikam ale musze też przyznać że Twoja koszula jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie ją połączyłaś!
    podobają mi się te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za spodniami z obniżonym stanem, ale u Ciebie to połączenie wyszło naprawdę elegancko!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy;)
    Muszę przyznać, że sama byłam zakochana w paskach ale ten trend tak szybko zawładnął jak wspomniałaś, wszystkimi sieciówkami, magazynami i najbardziej chyba blogosferą, dlatego też nie posiadam w mojej szafie nic tego typu;).
    Co do zestawu, sądzę ze całość wygląda zbyt 'luźno', ale i tak szykownie. Buty są przeboskie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się ten zestaw podoba, a szpilki dodają ostrości, genialne! Co do pasków, mam zamówioną koszulę, która do mnie jeszcze nie dotarła, a już podobnie jak Ty mam lekki przesyt...

    OdpowiedzUsuń
  10. zarąbiste buty, takich jeszcze nie widziałam ostatnio ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie wyglądasz super, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  12. złoto, biel i czerń - super połączenie! naszyjnik bym skradła

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wrażenie, że całość (pomimo "workowatosci" jej poszczególnych elementów) jest właśnie bardzo fajnie wyważona :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie jest świetnie i fajnie, że masz swój pomysł na łączenie ubrań, potrafisz się nimi bawić : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie najlepiej z e wszystkich stylizacji jakie widziałam z tą bluzką !

    OdpowiedzUsuń
  16. Moda na paski przejdzie, a szlachetny materiał to klasa sama w sobie. Do tego bluzka pięknie się z przodu układa.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja taką odwagę lubię ;) Pomimo kroju i bluzki i spodni i tak wyglądasz bardzo szczuplutko! No i przy tym niesamowicie elegancko. Szpilki piękne, chociaż ja nie lubię nosić tych z odkrytymi palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tych ciuszkach wymiatasz

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Swetne zestawienie, genialne buty! Ja szczerze, to na paski juz patrzec nie moge ;)

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie takie połaczenie luźnych fasonów wygląda bardzo intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your heels! Wow!
    Following you now!

    OdpowiedzUsuń
  23. PIekny zestaw. Wszystko idealnie dopracowane! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, zdjęcia i blog:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I’m not that much of a inteгnеt reаder to bе hοnest but yοur ѕites really nice,
    κeep it uρ! I'll go ahead and bookmark your site to come back down the road. All the best

    Also visit my web site :: iphone repair kl

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi sie :)
    No właśnie paski w moim przekonaniu zawładnęły blogosferą , na ulicach ja jakoś ich przesytu nie widzę , najwiecej neonu i to w wydaniu turkusowym ,tak , ale pasków nie ;) może tez dlatego wcale nie mam ich przesytu !
    Twój szalony pomysł jest oryginalny , ale nie udziwniony , mimo wszystko udało ci sie zachować dobry smak , a to u Ciebie lubię najbardziej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zawsze w pierwszej kolejności stawiam na klasykę

      pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Ja nie lubie takich spodni, ale rzeczywiscie, tu jakos sie nie rzucaja w oczy. Tez mam troche zalu, ze te piekne paski sa teraz w kazdym sklepie. Nie kupilam ich. Staram sie kupowac rzeczy, ktore sa mniej "widoczne", niepopularne az tak, by tworzyc z nich kompletnie cos innego. To co mi sie bardzo podoba w Twej stylizacji to niesamowite wyczucie dodatkow, tak pieknie laczonego zlota z czernia i biela juz dawno nie widzialam. Dla mnie mistrzostwo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula przepięknie leży! A spodnie chętnie bym Ci ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Do odważnych świat należy! Świetna stylizacja, spodnie i buty są super!
    W wolnym czasie zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Really cool style you have here. Wish I understand what you're blogging about!
    Sybil

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny zestaw!! fajny złoty akcent w postaci butów i łancucha:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację, czarno-białe paski zasypały polski ulice! O ile koszule są w porządku, tak spodnie mnie przerażają. Większość dziewczyn niestety wygląda w nich jakby miała krzywe nogi :(
    A stylizacja bardzo poprawna, elegancka. Ale najpiękniejsze są włosy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się zupełnie.
    Bluzka jest cudowna, sama w sobie.
    Ale wszech otaczające biało-czarne paski mi też już totalnie się przejadły.
    Do tej pory kojarzyły mi się z Emilie Autumn, steam punkiem, z subkulturą punkową, Sokiem z Żuka, itd. I to było chyba zresztą po trochu inspiracją trzech wspominanych przez Ciebie panów projektantów. Ale to, co zrobiły z tego modowego tropu szmaciane sieciówki... te wszystkie pasiaste portki, legginsy i getry - przypomina trochę zalew badziewia made in China, który ogarniał bazarki jeszcze 10 lat temu. Zresztą jakościowo to nie odbiega od tego, co było na bazarkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nie do zaakceptowania są dla mnie legginsy w paski, a już szczególnie u osób, które z racji figury nie powinny legginsów zakładać, a już szczególnie tych w paski :)

      pozdrawiam

      Usuń
  34. Oj nie podoba mi się to połączenie i w ogóle moim zdaniem spodnie są tragiczne:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Zajrzałam na Twego bloga bo ponoć "podnosisz poprzeczkę"...ha..ha
    Skoro tak ładnie obrabiasz zdjęcia to może z tymi włosami też byś coś zrobiła bo żal na te strąki patrzeć.
    Zaciśnięta szczęka wygląda odrzucająco i irytująco a zgarbione plecy przywodzą na myśl ładnie ubranego Qasimodo.
    Na wszystkich zdjęciach starasz się wygladać profesjonalnie ale Twoje zacięcie mnie nie przekonuje, patrzę i widzę przebraną dziewczynę w nienaturalnym dla siebie środowisku.
    I jeszcze taka uwaga co do Twojego wybitnego profesjonalizmu: w poście z 16 kwietnia przydarzyła Ci się literówka w tytule. Drobnostka, ale przecież tak łatwo je u kogoś uchwycić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie ile w tobie frustracji, może pokażesz nam swoje stylizacje, muszą być beznadziejne banalne skoro tak bardzo uraziła cię Iwona swoimi zdjęciami :)

      Dziękuję że otworzyłaś nam oczy że Iwona jest taka nieprofesjonalna i zrobiła literówkę, o boże to koszmarne już nigdy nie odwiedzę tego koszmarnego bloga z literówkami :)

      Usuń
    2. No tak profesjonalne zdjęcia, fajne stylizacje, 12-15 osób on line na blogu, to musi być frustrujące dla miernych blogerek.
      Iwonko robisz się sławna, teraz dopiero dopadną cię hejterzy, bo podnosisz im poprzeczkę. To też cena sławy.

      Usuń
    3. Dlaczego od razu "mierna blogerka". Nie wszyscy w internecie przecież blogują. Ja jestem tylko obserwatorem i w zasadzie odniosłam się do komentarzy Waszej wspaniełej ponad przecietnej i nieomylnej Iwonki które to Iwonka umieszcza w różnych miejscach. Super, że ma "rzeszę" wiernych fanów i ślepo kochających dla których widać stanowi wielką inspirację.
      Sama natomiast jest mało twórcza i jedyne co wymyśla to ładna fotografie bo sama treść na nich jest nieraz żywcem skopiowana z innych blogerek, które być może nie mają tak przyjemnej obróbki ale nierzadko są o wiele bardziej atrakcyjne i przyjemne dla oka.

      Usuń
    4. To oczywiste, w Polsce blogi przegląda się nie dla inspiracji modowych tylko żeby zobaczyć czy laski są ładne i czy się uśmiechają :)

      Kiedyś wymiernikiem takiego poziomu estetycznego i szczytem ich zaspokajania był "jeleń na rykowisku" Must Have każdej wsiowej chaty. No i niebieska wyszywana serwetka z "dzień dobry" nad kuchennym stołem :)

      Usuń
    5. Ha ha świetne porównanie do jelenia na rykowisku :)Uśmiechy na sesjach modowych to raczej troszkę wiocha :)
      Widzę że gwiazda z 13 maja 2013 13:48 jednak jest blogerką skoro tak się rzuca i zdecydowanie z kategorii tych blogerek które "nierzadko są o wiele bardziej atrakcyjne i przyjemne dla oka" tylko widać ma kiepskie zdjęcia stąd ten wysoki poziom frustracji...

      Usuń
    6. Tak czytam co tu piszecie o otwieram szeroko oczy, Pani "mierna blogerka" właśnie próbowała Ci Iwonko napisać "jesteś brzydka i głupia" tylko ładnymi słowy :) Cudo zawiści

      Pozdrawiam
      Ilona

      Usuń
  36. Nie wiem jak to robisz czy komu nadepnęłaś na odcisk że blog tak się ostro rozwija, czego dowodem jest nagły przyrost hejterskich komentarzy :)
    Wzrost popularności przejawia się też w obniżaniu poziomu wypowiedzi i czepianiu się nawet literówek :)
    Czekam niecierpliwie na komentarze o treści: "jesteś brzydka i głupia" bo to będzie ukoronowaniem absolutnej sławy i popularności :)

    Pozwodzenia

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiesz, ja w pełni rozumiem wyrażanie własnego zdania i takie tam, ale chociaż nie jestem wielką fanką Kasi Tusk to uważam, że Twój niemiły komentarz był totalnie nie na miejscu. Ja nie zauważyłam tam "czerwonego nosa", a nawet jeśli, to co z tego? Jej zdjęcia są przynajmniej naturalne, a większość Twoich prezentuje się dosyć sztucznie. Mnie osobiście ta sztuczność i przekombinowanie z efektem przeszkadza. A poza tym, nigdy chyba nie zrozumiem zazdrości, jaką większość blogerek pokazuje wypisując tego typu komentarze, a tym samym zachęcając do zajrzenia na swój profil, aby faktycznie porównać jakość zdjęć. Dla mnie - zagranie nie fair i nie fajne, ale to tylko moje zdanie, równie niepotrzebne jak to, które wyraziłaś Ty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie że mój komentarz był bardzo miły, bardzo rzeczowy i bardzo na miejscu, polecam czytanie tekstów ze zrozumieniem :) Akurat wszystko co napisałam było w obronie tej sesji bo jest naprawdę świetna a szczegóły techniczne które można poprawić to konstruktywna krytyka i na taka czekam na moim blogu, a nie na prostackie anonimy jak Twój, zupełnie bez sensu, żeby tylko komuś dowalić i wyżyć się na cały świat po złym dniu :) Ja jak widziałaś podpisałam to co myślę i co mam do powiedzenia w przeciwieństwie do Ciebie :)
      Po za tym Ja nie zazdroszczę nikomu popularności a czytając twój komentarz mam właśnie odczucie że sączy się z niego zazdrość i zawiść kogoś zakompleksionego i niedowartościowanego :)

      I jedyne w czym masz racje to to fakt że twoje zdanie jest zupełnie niepotrzebne i nic nie wnosi, w przeciwieństwie do mojej konstruktywnej oceny z podpisem która może coś zmieni w przyszłości na lepsze, czego wszystkim życzę.

      Pozdrawiam

      Usuń
  38. Świetny i udany zestaw ;)
    Super wyglądasz!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  40. o matko, koszula cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne masz włosy, bluzka - bomba, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko piękne, tylko czegoś mi brakuje... Uśmiechu?

    OdpowiedzUsuń
  43. Połączenie genialne. Niekobiece, a jednak szpilki nadrabiają. Torba, naszyjnik i zegarek pasują tu idealnie. Lubię takie stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł, jest to odważne, ale jednocześnie nie rzucające się w oczy, moim zdaniem super!

    OdpowiedzUsuń
  45. swietna stylizacja , ah twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  46. Podobają mi się Twoje stylizacje. Jest elegancja i klasyka - ale z pazurkiem ;-) Ostatnio śledzę namiętnie wszelkie Twoje nowe posty modowe. Czekam też na coś nowego w temacie wnętrza - no bo właściwie dzięki meblom tu trafiłam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń