1 maja 2013

chess, checkmate... Louis Vuitton


Motyw szachownicy zdominował kolekcję na wiosnę-lato 2013 jednego z najbardziej znanych na świecie domów mody Louis Vuitton. Większość kolekcji Marca Jacobsa jest oparta na tym motywie, a sama szachownica występuje w wielu mieszankach kolorystycznych, z bielą połączono odcienie brązowego, beżowego, zielonego czy żółtego, nie zabrakło również najbardziej popularnego kontrastowego zestawienia czerni i bieli. Nie będzie dla Was pewnie zaskoczeniem, że wspomniana kolekcja LV uwiodła mnie od pierwszego wejrzenia być może dlatego, że to kolejny trend, który jest utrzymany w konwencji lat 60-tych. Jeśli jesteście ze mną od początku, z pewnością już zauważyliście moje zboczenie do twórczości tamtych lat. W modzie najczęściej bywa tak, że wszystko co pojawia się na wybiegach największych domów mody, błyskawicznie trafia na ulicę. Czy jest coś w tym złego? Dla mnie niekoniecznie. Bardzo cieszy mnie fakt, że udało mi się znaleźć za śmieszne pieniądze sukienkę zbliżoną do oryginału, zarówno fasonem, krojem jak i wzorem.


Zauważyłam, że szachownica w modzie budzi dwa skrajne odczucia - jedni ją uwielbiają, inni wręcz przeciwnie. A co Wy sądzicie o tym kontrowersyjnym motywie?












sukienka - Choies
buty - Mango
torebka - SH
pierścionki - H&M

69 komentarzy :

  1. lubię Twoje stylizacje:) moda jest dla Ciebie jak siostra - rozumiecie się bez słów! Nie boisz się eksperymentów, wyprzedzasz trendy:)
    a co do szachownicy - bardzo ładnie napisane, sama ostatnio mierzyłam spodnie w ten wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło czyta się takie komentarze, dziękuję !

      Usuń
    2. Bella! uwielbiam Cię! :)))
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  2. szachownica nie dla mnie, ale do odwaznych swiat nalezy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewątpliwie szachownica jest bardzo wyrazistym wzorem. Nie zawsze mi się podoba, ale w takim wydaniu jak Twoje jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz !
    uwielbiam zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dzisiaj sobie przeglądałam zdjęcia najnowszej kolekcji LV - piękne! Szachownicę lubię, bo jestem zapaloną graczką w szachy - nie znaczy to bynajmniej, że gram rewelacyjnie ;). Sukienka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szachownica jest super !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten wzór i uwielbiam tą kolekcję! REwelacyjna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w grupie zwolenniczek szachowego motywu.
    Podobasz mi się w tej sukience, pasuje do Twojej nowoczesnej urody!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz w koczku no i świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam motyw szachownicy :) A Ty wyglądasz rewelacyjnie !

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna sukienka! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz olśniewająco <3
    bardzo lubię TWÓJ STYL <3

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem dlaczego kontrowersyjna? Sukienka jest przecudowna, mnie też uwiodła:) świetne zdjęcia jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego, że jedni szachownice kochają, a inni nienawidzą :) dziękuję :)

      pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  14. Wg mnie fajny to wzor. Ale ja bym sie chyba nie odwazyla zalozyc tak krotkiej sukienki. Widze, ze nawet paznokcie pomalowalas pasujaco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing look!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  16. Choruję na tę kieckę, ale chyba nie polubiłaby się z moimi serdelkami :D
    Gdybym była facetem z marszu bym Ci się oświadczyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow :)

      Usuń
    2. Jeśli na nią chorujesz, polecam, warto!

      Co do oświadczyn, ciekawe co na to mój facet ;)

      Usuń
  17. sukienka po prostu cudddddowna;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka, szybcy są! Ja na razie bez efektów poszukuję podobnego materiału... Wyglądasz ślicznie i masz boskie zdjęcia! Super <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna sukienka, genialne zdjęcia, cudowna Ty!
    Post zrobiony na najwyższym poziomie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam motyw szachownicy i właśnie uzmysłowiłam sobie, że nie mam nic w swojej szafie o tym wzorze.
    Twoja sukienka jest cudna, ma świetny wzór, jedynie przyczepiłabym się do długości, wolałabym, aby była 3 cm dłuższa. Jednak to jest moje spojrzenie....dojrzałej dziewczyny:P

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest genialna, świetnie w niej wyglądasz<3 wszystko dopasowane w najdrobniejszych szczegółach- nawet fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  22. obłędna jest ta sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz w tej sukience :) Tak elegancko i kobieco. Masz obłędne spojrzenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie sie podoba, bez dwoch zdan :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna sukienka, tez zastanawialam sie czy jej nie kupic :) Rewelacyjnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba, ta sukienka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaaaaaaaaaaaaaaa znalazłam Cię przez ulicę modną ! kozak, kozak, kozak !

    OdpowiedzUsuń
  28. Po tym co tu zobaczyłam, nikt nie powie mi że szachownica może źle wyglądać. Ta sukienka jest oszałamiająca a Ty wyglądasz w niej po prostu genialnie i niezwykle stylowo. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  29. mega!!!!!!! niesamowita sukienka<3 i'm in love

    OdpowiedzUsuń
  30. cholernie dobre zdjęcia, urzekły mnie w szczególności! poza tym stylizacja to coś niesamowitego, ta sukienka urzekła mnie najbardziej! całość bardzo na tak, klasyczna czarna torebka dodaje smaku odejmując wariacji, i dobrze, utrzymane jest to wszystko w świetnym, stonowanym klimacie. pozdrawiam gorąco! i obserwuję, Twój blog bardzo przypadł mi do gustu, kocham takie klimaty ;) miłej majówki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  31. Drugie zdjęcie jest PRZEPIĘKNE *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się bardzo podoba, zwłaszcza w takim odświeżającym, niekanonicznym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  33. wow! świetny look!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowna sukienka! zakochałam się :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Sesja jak z Vanity Fair:-)!!! Niesamowite!!!! Sukienka piekna:-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. sukienka jest niesamowicie ładna, strasznie mi się podoba! good work :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna sukienka ! Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny look, a zdjecia zabójczo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedy można się spodziewać odpowiedzi na maile czekam już ponad 2 tyg ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie wiem kto pyta, dostaję ostatnio dużo ofert, staram się na wszystkie odpowiadać na bieżąco, choć mogłam coś przeoczyć :)

      pozdrawiam

      Usuń
  40. Śliczna sukienka, choć ja w takich wzorach nie wyglądałabym korzystnie, dlatego zazdroszczę Tobie, że możesz ją nosić i pięknie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz świetnie w tej sukience! Szkoda, że te koturny tak szybko się rozeszły, bo sama na nie choruję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Boże, zakochałam się w szachownicy od pierwszego wejrzenia. Wygląda niezwykle szykownie, elegancko, ale również wystawia na pośmiewisko zwykłe, "nudne" czarno-białe modele, bomba !
    W dodatku Twoje zgrabne nóżki wydają się mega długie, nie wiem, czy za sprawą jakichś przeróbe w photoshopie ( cichy komplement ) czy natura (: Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna jest ta sukienka. Wyglądasz w niej zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  44. zerżnięte od Jessy Mercedes (jemerced)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PingwinTasTas10 maja 2013 15:03

      To samo pomyślałam... -,- Ogólnie rzygam już tą sukienką - każda blogerka pokazuje na sobie tę podróbę LV z Choies...

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc nie wiedziałam jeszcze żadnego posta tych "wszystkich blogerek", które wykorzystują ową sukienkę, ale bardzo chętnie zobaczę więc poproszę o linki :)
      Nie wiem jakim celu ściągnęłaś jedno z moich zdjęć z tej właśnie sesji, ale mam nadzieję, iż zdajesz sobie sprawę, że kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, które są moją własnością bez zgody jest karalne zgodnie z Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz 170. Domyślam się więc, że skopiowałaś go po to, aby się zainspirować i nie użyjesz go do celów niezgodnych z prawem.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  45. Jest boska. I mam nadzieję, że nie zatrzęsie się świat w posadach, jeśli powiem, że chyba nawet bardziej mi się podoba, niż te z kolekcji LV, ze względu na tę zieleń i frywolnie falujący dół. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. mogłaś się przynajmniej uczesać inaczej... http://www.jemerced.com/2013/03/louis-vuitton-ss13-trend-lace-up-heels.html?m=1 a tak to już drugi raz kopia outfitu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny kolego z pracy ( chcesz, aby wymieniać Twoje imię i nazwisko czy to będzie nasza słodka tajemnica? :)), myślę że prościej podejść do mnie na kawę, aby przedyskutować rzekomo skopiowaną stylizację, niż wypisywać brudy w necie anonimowo (choć jak widać nie do końca anonimowo) przy okazji ośmieszając się :)
      Moja stylizacja jest inspirowana LV więc w takim charakterze chciałam ją utrzymać. LV prezentuje tę sukienkę z idealnym kokiem w stylu lat 60-tych, ale mój set to propozycja na ulicę, a nie na wybiegi, więc zastosowałam prostego koka z wypełniaczem z H&M za 5zł.
      Jak widzisz Mercedes przełamała całość dość przewrotnie dodając naszyjnik i buty z zupełnie innego klimatu i tym samym osiągając inny efekt. Nie rozumiem dlaczego nie napiszesz, że kopiuję LV bo mój outfit właśnie dokładnie to robi, a z setem mercedes ma tyle wspólnego, że mamy takie same sukienki i podobne włosy? :)
      Reasumując zapraszam Cię serdecznie do mnie na kawę, (dobrą i mocną, nie taką lurę jak jest w kuchni), bo widzę, że pijesz jej dość dużo, a jak potrzebujesz aby podnieść Ci ciśnienie, to z pewnością jedna filiżanka na dzień w moim towarzystwie załatwi sprawę. Szkoda tylko, że zupełnie nie zrozumiałeś (lub nie widziałeś ) oryginalnej stylizacji LV. Myślę, że pracując w firmie odzieżowej powinieneś raczej śledzić największe domy mody i światowych projektantów, a nie w godzinach pracy przeglądać blogi i komentować je ANONIMOWO.

      Czarna kawa jak zwykle? :)

      Usuń
    2. wooooł, ale masz fajnie w pracy. Widzę po atakach hejterskich że blog się ostro rozwija. Myślę że kolega ma 2 wyjścia, albo przyjść na dobrą kawę i obrócić w żart fakt że się wygłupił, albo brnąć błyskotliwie w ten absurd i napisać anonimowo na blogu: "TO NIE JA" :)

      Usuń
    3. Skoro wpisanie mojego imienia i nazwiska Cię usatysfakcjonuje - proszę bardzo. Jeśli suchy komentarz bez żadnego emocjonalnego zacięcia tak bardzo przeżywasz i traktujesz jako brudy - Twój problem, mogę mieć swoje zdanie, nie każdy musi Ci zawsze słodzić i z drugiej strony nie każdy musi się z moim zdaniem zgodzić.
      A co do reszty, czyli lury, godzin pracy itd itp. to nie czuję się upoważniony żeby publicznie komentować, co masz wspólnego z kawą, którą pijemy oraz sposobem spędzania przez Ciebie czasu w pracy w efektywny dla Firmy sposób.
      PS. UPS znowu z ip z pracy napisałem... ;)

      Pozdrawiam.
      TO NIE JA ;)

      Usuń
    4. Nie pogrążaj się, temat uznaję za zamknięty.

      Usuń
  47. ale szmaciarz :(

    OdpowiedzUsuń