14 maja 2013

carmel & green




Odświeżyliście już swoje szafy po zimie? Bo jeśli nie to najwyższa pora! Mniej więcej co pół roku robię gruntowne porządki w mojej garderobie i wygląda to mniej więcej tak, że po prostu wyrzucam wszystkie rzeczy z półek jak i wieszaków oraz dzielę najczęściej na dwie grupy - rzeczy, które będą przydatne w tym sezonie i chcę je mieć pod ręką oraz te, których na pewno w najbliższym czasie nie założę. Muszę przyznać, że tych ostatnich jest całkiem sporo, zajmują nawet dużo miejsca (ok bardzo dużo). Odkryłam, że chyba mam problem z tym, aby pozbywać się moich ulubionych starych rzeczy, nawet wtedy, kiedy już mi się nie podobają, nie mogę pogodzić się z myślą rozstania na zawsze :) Mam nadzieję, że nie przerazicie się jeśli przytoczę w tym miejscu fakt, że dopiero całkiem niedawno pozbyłam się bluzki, która pamięta jeszcze czasy ostatniej klasy szkoły podstawowej :). Na bluzkę oraz spódnice, którą pokazuję Wam w tej stylizacji w zeszłym roku nie mogłam już patrzeć. O ile za czasów swojej świetności sprawdzały się znakomicie, to później trafiły właśnie do grupy "rzeczy na później". Całość zamyka płaszcz z przed kilku sezonów, klasyczny, beżowy trencz a'la Burberry, o którym nie będę się rozpisywać bo w internecie wszystko w temacie trenczy zostało już chyba powiedziane. A teraz sedno sprawy, najnowszy nabytek czyli torebka z nowej kolekcji Simple, która zainspirowała mnie do wyciągnięcia tych wszystkich rzeczy, które poszły w odstawkę do stworzenia poniższego zestawu.

















bluzka, płaszcz - Mango
spódnica - New Yorker
buty, torebka - Simple

53 komentarze :

  1. masz strasznie pretensjonalna twarz, usmiechnij sie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie widziałam zdjęć na blogu z taka klasą, więc ręce po takim komentarzu opadają.
      Domyślam się że jak przeglądasz VOGUE'a to na każdej stronie ryjesz długopisem komentarz "uśmiechnij się" czy szukasz kontaktu do marketingu zary diora czy prady i piszesz maile: KAŻCIE SIĘ W KOŃCU UŚMIECHAĆ MODELKOM?

      Usuń
    2. To tylko blog, a nie Vogue. No i mnie też bardziej podoba się uśmiech niż wiecznie ta sama mina.

      Usuń
    3. O właśnie, niżej napisałam komentarz na ten temat, wszyscy wiemy, że na ma to na celu wrażenie pełnego profesjonalizmu, jednak to nie vogue tylko blog :P bardzo fajny, jednak lepiej ogląda się osoby, które choć na jednym zdjęciu pokażą się "w ludzkiej" odsłonie...

      Usuń
    4. na całym blogu jest tuzin komentarzy dotyczących mojego uśmiechu, nie lubię uśmiechu przy tego typu zdjęciach, choć na niektórych postach są wyjątki ( właśnie na prośbę komentujących) :)

      pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Świetna torba i bluzka!
    Też ciężko mi idzie pozbywanie się ubrań. Parę rzeczy z końca podstawówki mam do dziś i nawet czasem je noszę :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! nieziemska torebka :)

    + zapraszam na konkurs :) http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problem z pozbywaniem się rzeczy. Tej zimy nawet wyciągnęłam dawno zapomniany sweterek, który namiętnie nosiłam w liceum i zrobił furorę. Ale dochodzę do wniosku, ze jednak częsci rzeczy powinnam sie pozbyć, bo szafa ma ograniczona pojemność. Tylko jaką zastosowąć zasadę? Niektórzy uważają, że jak sie rok w czymś nie chodziło, to należy wyrzucić. Mi sie jednak wydaje, że moda lubi wracać (patrz: powyższy sweterek) i chyba jednak trzebe sie pozbywać ubrań wg jakiejś innej zasady.

    Lubię trencze, ale do tej pory nigdy nie spotkałam trencza, który by sięgał za kolano. W takiej długości mi najlepiej. Gdy pojawia się sezon, to przeglądam sklepy w poszukiwaniu takiego trencza za kolano w kolorze, jaki masz na sobie albo w kolorze granatowym. Ale do tej pory nic nie znalazłam :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie z torebką i laska w tle w takim samym płaszczu to potęga, bardzo podoba mi się też zabawa z odbiciami w szybach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat zabawne, laska po prostu szła do samochodu. Już wcześniej widziałam jak się wgapia że robimy zdjęcia (bo to zawsze i wszędzie wzbudza zainteresowanie). Ale jak tylko nas minęła i Rafał zobaczył że ma podobny płaszcz od razu ją zakomponował do torebki i oto efekt :) Mam nadzieje że Pani nam wybaczy że została wykorzystana bez zgody :)

      Usuń
  6. Świetna ta bluzka :) Nie dziwie się, że wróciła do łask, bo z ta torebką jej do twarzy :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka naprawde rzuca sie w oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie i efektownie. Sama bym się tak ubrała!!! :)
    I najważniejsze!!! Zaje*ista torebka!!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne połączenie kolorów!wręcz idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka i torba ekstra, ale spódnica za krótka (przynajmniej dla Ciebie)...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle wyglądasz wspaniale. Torba świetna.

    Moje (3) szafy pękają w szwach. Dzisiaj robiłam wstępne ich wietrzenie i powiedzmy, że jestem w pół drogi. O dziwo udało mi się wywalić całą reklamówkę właśnie takich "pamiątek z przeszłości". Ale ciężko mi na sercu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja należę do tych osob ktore nie przywiązują się do ubrań. Przeglądam szafę i bez żalu żegnam się z tym co już mi nie pasuje. Pakuję to wszystko w karton i 4 razy do roku wysyłam na do ludzi, którzy udzielili mi gościny podczas wycieczki na Ukrainę. Bieda jaką tam zobaczyłam powaliła mnie totalnie, jednak pomimo tego są bardzo życzliwi i goscinni.

    Prezentujesz styl taki jaj lubię. Trencz o fajnej długości, piękna torebka i bluzka, te rzeczy chętnie bym przygarnęła.
    Piękne zdjęcia, piękna Ty...lubię zaglądac do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem kiedyś pracownika z Ukrainy i podczas czyszczenia szaf wszystko co niepotrzebne Igor wywoził na Ukrainę. Jakież było moje zdziwienie po 2 latach kiedy pojechałem na zaproszenie Igora do jego rodzinnej wioski po środku kilometrowych pól uprawnych, kiedy okazało się że dokładnie cała wieś jest ubrana w moje ciuchy :)

      To było zaledwie 10lat temu a kobiety prały w rzece na tarkach jak w 19tym wieku.

      Pozdrawiam
      Rafał

      Usuń
  13. Zakochałam się w Twojej spódnicy i torebce! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Z klasą, wspaniały zestaw, a torba - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, fantastyczna torebka, świetne ma kolorki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cierpię na to samo - kompletna niemoc jeżeli chodzi o wyrzucanie ciuchów ;)

    Trencz jest uniwersalny i ponadczasowy, spódnica bardzo mi się podoba (od kilku sezonów lubię takie), koszula nie podoba mi się wcale, ale gdy wystaje delikatnie z pod plaszcza wygląda ok. A torebka oczywiście super.

    Ps. Lubię sposób w jaki piszesz (szczególnie recenzje).

    OdpowiedzUsuń
  17. Już Ci chyba mówiłam,że Cię uwielbiam! ;)A torba przepiękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. płaszczyk i torebka cuda <3 stylizacja jak zawsze z klasą !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobnie jak Lusiunia S nie przywiązuję się nadmiernie do ubrań. Pozbywam się ich poprzez oddanie części siostrze, aukcje internetowe, natomiast te całkowicie rzucone w kąt wysyłam do ośrodka dla osób niepełnosprawnych :)

    btw. Torebka jest niesamowita,a w klasycznych zestawieniach Ci najpiękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz ♡ torebka szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo piękną bluzkę ukryłaś pod płaszczem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam takie perełki w szafie, które zakupiłam kilka lat temu i co roku odkopuje je z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. poważnie i elegancko :) podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ten płaszcz jest rewelacyjny! I torebka cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Mimo, że spódnica nie do końca mi tu pasuje, coś mnie w niej gryzie, to zestaw świetny- pełna klasyka !

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zestawienie :) Trafiłam tu za sprawą Twojego wpisu u Kasi Tusk, ponieważ dawno nie widziałam takiego przechwalania się u dorosłej osoby i zaciekawiłaś mnie :P "(...) ponieważ od niedawna prowadzę bloga a wszystkie moje sesje są na wysokim poziomie artystycznym (...)". Generalnie mnie to rozbawiło :P Widzę, że rzeczywiście zdjęcia ładne, stylizacje ciekawe, poziom wysoki :) Starasz się by było profesjonalnie i rzeczywiście tak jest. Mam jednak jedno małe "ale" ---> UŚMIECHNIJ SIĘ!! :) Chociaż jedno zdjęcie na post, bo domyślam się jaki jest cel (pełen profesjonalizm), jednak to jest blog, coś Twojego, co za pewne lubisz itd, a wygląda to tak jakby ktoś Ci kazał to robić... :P
    Pozdrawiam :) Marlena K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na niektórych starszych postach, właśnie na prośbę czytelników zamieszczałam po jednym zdjęciu z uśmiechem :) nie lubię tego robić, ale może coś w tej kwestii się zmieni, trzeba eksperymentować. cieszę się, że tu trafiłaś i miło mi będzie gościć Cię regularnie :)

      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  27. Bardzo podoba mi sie kolorystyka tego zestawu. W takiej klasyce jest Ci lekko i sprawiasz, ze nie jest ona nudna, nic a nic. Az chce sie tak nosic.
    Tez mam problem z pozbywaniem sie rzeczy, jedna bluzeczka ma juz lat kilkanascie i ta jedyna zostawilam. Po prostu nie moge sie jej pozbyc :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne zestawienie ! Szkoda że bardziej nie pokazałaś tej bluzeczki, bo widzę że jest cudowna ;) Spódnica i torba także mnie zauroczyły ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj! Bardzo ładny blog i ciekawe notki, świetny klimat .
    Życzę miłego dnia. :)
    Serdecznie zapraszamy na nasze blogi:
    - Problemy z komputerem ? Informatyczne? Lub problem z programem? http://technicznieinformatycznie.blogspot.com/
    - Fotografia sprzęt, pasja. http://photographyismyexistence.blogspot.com/
    Mam nadzieję że również Ci się u nas spodoba.

    Pozdrawiamy !

    "Rób to co kochasz nie mimo co, lecz mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  30. oo matko! zakochałam się w torebce! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi dear :) The photos you choose for your last post are so beautiful!!
    Need to say that your blog is a good inspiration :)
    Come to see my new post, ill delighted to know your opinion :)
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  32. piekna jest ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I just can say wow.
    You know chic, elegant and so so sophisticated.

    PERFECT! =)

    Would you like follow each other? I’ll be sooo glad =) Let me know =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialną masz torebkę !:)
    pozdrawiam :)
    www.fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosty i elegancki zestaw! Bardzo podoba mi się torebka!

    A mnie na blogu jest konkurs w którym do wygrania jest koszulka z własnym napisem.
    Myślę, że warto. :)
    http://magdalena-megi-fashion.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke.html

    Obserwuję i pozdrawiam
    Magdalena Megi

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdy zobaczyłam torebkę zaniemówiłam. Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś bardzo ładna. Zestawy są idealne :)
    http://pieknekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi Dear,

    You have a wonderful style and I would like to
    invite you to join www.STARPIQ.com

    It is a New Fashion Community where you can share your looks and get stars from bloggers, editors and fashion stylist/designers.

    Hope to see you soon on STARPIQ

    Have a great weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń