2 kwietnia 2013

Wiosenny spacer :)

Miesiąc temu pokazując zimową stylizacje napisałam „mam nadzieje że to ostatnia” :) I ostatnią zarazem rzeczą, o której pomyślałabym wtedy, to fakt, że Wielkanoc spędzimy w śniegu. Nie zważając więc na pogodę wybrałam się na wiosenny spacer do lasu i choć stylizacja z konieczności jest raczej zimowa, przemyca spodnie z wiosennej kolekcji i jedwabny szalik w żółtawym odcieniu, aby nie było aż tak zimowo! W tym miejscu muszę pochwalić się również moim nowym nabytkiem, Hunterami. Biorąc pod uwagę charakter tych butów, pewnie w życiu nie zdecydowałabym się na ich zakup. Nie pochwalam tego że wyszły na salony, a tym bardziej że nie były mi do niczego potrzebne. Dlaczego więc zdecydowałam się na ich zakup? Udało mi się je upolować w SH za.....  2 zł (słownie dwa) i żal było nie wziąć, a teraz jeszcze okazało się, że to idealne obuwie na wiosenne wycieczki takie jak ta :)
Warunki okazały się jednak aż tak zimowe, że większość spaceru obyliśmy samochodem i to z napędem na 4 koła, a nawet prawdziwa terenówka (nie SUV) miała chwilami problemy aby sobie poradzić, a spacer przeradzał się miejscami w rajd przeprawowy (czego zupełnie nie było w planie). Momentami byłam przerażona i zastanawiałam się czy nie należy zadzwonić po pomoc do przyjaciół z profesjonalnie przygotowanym do rajdów sprzętem :) Pomimo radosnej miny na zdjęciach, samochód balansował na krawędzi urwiska i bynajmniej nie było mi do śmiechu. Na szczęście uratowało nas doświadczenie z off road'owych rajdów i obyło się bez zewnętrznej pomocy ale będę długo wspominać ten wiosenny spacer w mokrym ciężkim śniegu :)

Mam nadzieję że ta stylizacja nikomu się już teraz nie przyda, bo czekamy na wiosnę! :)
























szalik - Zara
sweter - Orsay
spodnie - H&M
parka - SH
buty - Hunter via SH

73 komentarze :

  1. Już czekam na prawdziwe wiosenne stylizacje:) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak by ktoś był zainteresowany to samochód jest do sprzedania :) Właśnie jak wszyscy też czekam na wiosnę aby go umyć zrobić zdjęcia i wystawić do sprzedania, wiec może akurat ktoś szuka takiego, skoro przy okazji znalazł się na zdjęciach :) Stan idealny, sprzedaje bo mi się znudził :) Kontakt przez Iwonę.

    Pozdrawiam
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladasz super, idealne polaczenie!, spodnie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hi! beautiful pants!
    Is still winter there??? brrrr
    kisses!
    kity-cri

    http://thekityshoesworld.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes, it's crazy and unbelievable but still is :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę Ci tak udanego zakupu z SH :)
    Śliczną masz parkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie to wszystko połączyłaś<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz:)spodnie sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ okazję trafiłaś, Huntery za dwójkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja jak zwykle idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, za taką cenę żal by bylo nie brać Hunterow! Świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena za buty powala na kolana :D Spodnie genialne, szukam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, 2 zł za huntery?! to dopiero okazja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodnie !!! <3 a zdjęcia jak zawsze profesjonalne :)))) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jak ci się udało z tymi hunterami! *.* Zazdroszczę :D
    Obserwuję, blog warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obawiam sie, że taka stylizacja jeszcze sie przyda, bo zima (niestety) troche potrwa.
    Spodnie maja ciekawy print. A Hunterow za 2 pln (!) zazdroszczę jak cholera ;)

    Zapraszam na shapewear GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sprawdziłam z przerażeniem prognozy i podobno ma być jeszcze długo zima a potem od razu lato :) To jakaś masakra, kiedy będziemy nosić te wszystkie przygotowane wiosenne kreacje???!!! :)

      Usuń
  16. Huntery za 2 zl???!!;;!!! Ja za swoje dalam sporo kasy ..
    Fajne autko;-)
    !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) wszyscy wiemy ile huntery kosztują, moje za 2zł są oczywiście lekko używane i oceniając po oryginalnym szkockim błocie którym były częściowo pokryte, sądzę że raczej nie na salonach a zgodnie z ich właściwym przeznaczeniem, na polowaniach :)

      Usuń
  17. Brrrrr....az mi sie zimno zrobilo-zimo precz-chcemy zobaczyc te cudne spodenki w zestawie ze szpilkami!!

    OdpowiedzUsuń
  18. wszyscy już to właściwie napisali, ale i ja dodam, złapałaś na prawdę nieziemską okazję, bo za te buciki sporo trzeba zapłacić i fakt jest taki, że cena dla mnie jest mocno wygórowana ;) cała stylizacja fantastyczna, kojarzy mi się właśnie jako taki krok w kierunku wiosny, może w końcu do Was zawita ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosenna... Może zwabisz tą wiosnę swoim uśmiechem :-) i szalikiem...

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny look!
    No i moje kalosze, które mi się marzą;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poszczescilo Ci sie z hunterami :) Stylizacja przyjemna, nie jest wymuszona. Wlozylas kurtke, dzieki czemu spodnie i wiosenna stylizacja pod spodem cieszy moja oko bez uczucia, ze marzne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właściwie całą zimę zastanawiałam się "jak one to robią" oglądając blogerki nawet nie tyle w wiosennych stylizacjach, ale letnich lub imprezowych. Bieganie w sandałkach po kopnym śniegu w bluzce na ramiączkach jest godne podziwu, ale czy to odwaga czy determinacja? :)

      Usuń
  22. Huntery lub inne kalosze to w taką pogodę podstawa. Ja bardzo często chodzę w kaloszach do pracy (!), a na miejscu w biurze wskakuję w baletki, które chowam w szafce przy biurku.
    Stylizacja bardzo fajna, spójna. Jestem wielką fanką Twoich loków.

    OdpowiedzUsuń
  23. huhu, nie odważyłabym się na taki rajd chyba ;) I Huntery w sh?! O_O Sama podzielam Twój brak zachwytu nimi, ale na takie zimowo-"wiosenne" wypady są jak znalazł :)
    A spodnie masz po prostu nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW 2zl!!!Kochana ale Ci się udało!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa stylizacja, fajnie to wszystko zestawiłaś ;) i zazdroszczę Hunterów, mój jedyny większy łup to koszula z Pinko ;) Bije już wiosna od tej stylizacji tylko ten śnieg przeszkadza ehh...

    OdpowiedzUsuń
  26. Absolutely awesome look!

    Kisses,

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz , fajne zdjęcia . Bardzo mi przypadły do gustu legginsy

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog, a Ty we wszystkim rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszcze parki i hunterów, boskie! Bardzo podoba mi się połączenie wysokości butów i długości parki ♥
    ja mam nadzieję, że te stylizacje to już ostatki w zimowych sceneriach :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki,a Twoje spodnie są jeszcze lepsze,bo takie wiosenne ;))
    Zazdroszczę tych Hunterów za 2 zł! gdzie Ty masz takie fajne sh? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nowy otwarty SH w Krakowie, mało osób jeszcze o nim wie, tym bardziej można tam znaleźć prawdziwe perełki :)

      Usuń
  31. całkiem fajnie wyglądają te wiosenne spodnie na śniegu

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna parka. obserwujemy. pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice blog i really like your work you have so many amazing potential ! MAYBE WE FOLLOW EACH OTHER ON GFC , BLOGLOVIN AND FB .. i'll be so glad to keep in touch with your work ..

    COME AND SEE MY NEW POST ON :
    www.hypnocake.blogspot.com
    = BADER LAMONT FROM CASABLANCA =

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie buty dorwać w sh i to jeszcze za taką cenę, no to trzeba mieć szczęście! ;)
    Zdjęcia piękne no i ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  35. My też kurcze parokrotnie zapowiadałyśmy koniec zimowych postów i wszystko na nic;( Huntery z sh?! To nie do wiary :D
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystko razem wygląda świetnie! Huntery na dłuższą metę to bardzo opłacalny nabytek;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja ;))
    Świetnie wyglądasz.
    Zapraszam serdecznie do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne legginsy! Wiosenny spacer... każdy by wreszcie chciał na taki pójść!

    OdpowiedzUsuń
  39. no chyba sobie żartujesz z tymi 2zł :o nawet nie wiesz jaką jesteś szczęściarą! Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bardzo często chodzę na dostawy do lumpeksów ale takich butów w TAKIEJ cenie jeszcze nigdy nie widziałam! Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby było śmieszne, to nie była nowa dostawa, a wyprzedaż! WSZYSTKO było po 1 zł, stąd cena - 1 zł /jeden but :) jak to sprzedawca określił "para za 2 zł - no chyba, że chce Pani kupić jednego" :) fakt, były bardzo brudne, a nawet ubłocone, ale i tak byłam bardzo zdziwiona, że nikt wcześniej ich nie wziął! :)

      Usuń
  41. no nie wierze...:) za ile????? OMG, to szczescie ogromne! swietne butki!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. jakie piękne wiosenne kolory<3 świetnie wyglądasz, nic bym nie zmieniła<3

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz <3
    masz piękne włosy : )

    OdpowiedzUsuń
  44. wow, zazdroszczę HUNTERÓW! ;D kalosze są jednak b. przydatne w naszym klimacie;) i spodnie miazga;D!

    OdpowiedzUsuń
  45. Your pants are fantastic. I love the beanie, too!

    Peace, love, and good Chocolate.

    www.CharcoalAlley.com
    instagram: @CharcoalAlley

    <3 PARIS

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaki masz aparat i obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny post i naprawdę oryginalny outfit! Super!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne spodnie :))
    Obserwuję! :)

    Zapraszam na mojego bloga i do polubienia mnie na facebook'u :) Dopiero zaczynam :)
    http://maylen15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Skoro jest terenówka to muszą być też kalosze;) Sama używam takiego zestawu i przyznam, że sprawdza się genialnie... Wiesz... Parkujesz w najgłębszej kałuży bo wiesz, że terenówką z niej wyjedziesz, a że masz kalosze to bezstresowo sobie z auta wysiadasz;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Proszę zdradź gdzie ten SH jeśli to nie tajemnica :) Agnieszka z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kalosze kupione akurat w stosunkowo niedawno otwartym SH naprzeciwko Hali Targowej o nazwie "łatka" :) polecam ten sklep!

      Usuń
    2. Muszę tam zajrzeć ale szczerze to nie mam daru do znajdowania takich perełek jak te twoje ..

      Usuń