8 kwietnia 2013

qulinarnie

Zima nadal nie odpuszcza (pomimo wiosny) albo robi to na tyle opieszale, że temperatury nie pozwalają na wyjście bez czapki i kurtki, już nie wspominając o gołych nogach.

Przypomniałam sobie o miejscu, które znam głównie z obiadów z rodzicami, ale również z miłych wieczorów z przyjaciółmi przy lampce wina. Miejsce bardzo urokliwe zarówno w dzień kiedy światło operuje przez ogromne przeszklenia, ale i wieczorami kiedy delikatne lampki tworzą kameralną atmosferę każdego stolika. Całości, wyjątkowego smaku dodaje muzyka sącząca się z fortepianu i ściany książek.
Oczywiście jedzenie i wino to tutaj najwyższy standard jakości, tę restaurację rekomenduje przewodnik Michelin, więc o jedzeniu nie będę się rozpisywać :)
Zapraszam więc do restauracji & coctail baru STUDIO Qulinarne na obiad z lampką wina. Dzięki uprzejmości managera, mogliśmy pstryknąć kilka zdjęć.

Stylizacja jak widzicie, pomimo krzykliwości koloru, idealnie wpisuje się w klimat miejsca. To zarówno zestaw do pracy w biurze, biznesową kolacje czy spotkanie z przyjaciółmi.
Klasyczny krój garnituru w połączeniu z intensywnym kolorem, jest zarówno elegancki ale i bardzo przyciągający oko. Zauważyłam, że część gości restauracji, podążając za kolorem mojego garnituru, nie mogła skupić się na jedzeniu, za co najmocniej przepraszam :) Wybierając ten zestaw nie sądziłam, że będzie wywoływać aż taki efekt :) Całość dopełniają precyzyjnie zestawione dodatki, a uwieńczeniem jest bardzo modny makijaż na sezon wiosna 2013 czyli matowe usta, róż na policzkach w kolorze pomadki, a do tego czarna kreska na powiece wraz z mocno wytuszowanymi rzęsami.

Post ten dedykuję dwóm Karolinom :) Jednej, która od dawna prosiła mnie o zdjęcia w tym garniturze oraz drugiej, która za każdym razem kiedy przejeżdża obok tej restauracji jest nią zachwycona, lecz nie miała jeszcze okazji aby tam gościć :)





















garnitur - Zara
bluzka - Intimissimi
kolczyki - Parfois
bransoletka - Apart
bransoletka - Mollie
zegarek - Michael Kors via www.zegarkionline.pl
buty - Simple

70 komentarzy :

  1. Pięknie, elegancko i kobieco-świetnie wyglądasz:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są boskie, najlepsza stylizacja dzisiejszego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. garnitur jest naprawdę genialny!
    świetnie w nim wyglądasz, a kolor jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. olala! sexy!
    a kolejne skojarzenie: napiłabym się...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno restauracja jak i Ty wyglądacie bardzo kusząco ;) Śliczny makijaż...Chyba będę musiała zainwestować w matową szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny garniak :D Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnitur przepiękny! Kiedy go kupowałaś? Można go jeszcze znaleźć? ;) Restauracja cudowna i z pewnością serwują pyszne dania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) garnitur kupowałam ok trzy tygodnie temu, ale to nowa kolekcja więc powinnaś go dostać jeszcze w sklepach albo online :)

      Usuń
  8. Jestem urzeczona! cudny garnitur!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna marynarka w mocnym kolorze :) Do twarzy Ci w niej :)))

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wyglądasz w tym garniturze, widziałam już kilka stylizacji z nim, ale Ty wygrywasz:) MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cholernie mi się podoba, kolor jest boski, plus te szpileczki, ideał !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor super, bardzo podoba mi się, że jest tak wyróżniający się a nie po prostu czarny. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widze, ze wnetrze jest bardzo ciekawe! Sama chetnie bym sie tam wybrala! Zdradzisz namiary?

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasa i elegancja ;)
    Swietny blog, zapraszam do siebie http://cranberrynights.blogspot.com/
    i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki śliczny garnitur!:)
    klasyczna elegancja z nutką fantazji!
    bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bransoletka podoba mi sie bardzo:)))
    na calosc fuksjowa pewnie nie odwazylabym sie ale Tobie jest fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekny, elegancki zestaw! Buciki super:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona!! wspaniały elegancki look!! udowadniasz ze w rozu nie trzeba wyglądac zasłodko!!
    ♥ całusy,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, wspaniały, intensywny róż. Bardzo podoba mi się, że paznokcie nie powtarzają dokładnie tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegancko i z klasą, podoba mi się.
    Garnitur boski.

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wygladasz!róż bardzo Ci pasuje!garnitur świetny!a miejsce wygląda bardzo elegancko i apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz! kolor jest mega!!! pozdr i zapraszam na nowy post i do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny ten garnitur :) ale to przegenialny :) i do tego super zdjęcia w super jakości :) to lubię :)

    pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny strój :) Ślicznie wyglądasz w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za wizytę, wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa dziękuję bardzo :):)
    Kurcze ale ten garniaczek jest szalenie niesamowity!!!! :) Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. genialnie !!!

    zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzył mi się dokładnie taki garnitur z cygaretkami, ale kobaltowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow.....dawno nie widziałam tak eleganckiego i pięknego klasycznego zestawu:)brawo

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zachwycona zdjęciami !

    OdpowiedzUsuń
  31. inspiracje idą od najsłynniejszych w branży: http://charlize-mystery.blogspot.com/2013/03/pink-suit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha faktycznie, brakowało tylko żebyś miała taką samą torebkę i buty :):):)
      Bo widzę że masz nawet podobny zegarek i podobną bransoletkę :):):)

      jedyną obrona jest fakt że Charlize napisala:
      "Jak wygląda perfekcyjny garnitur? Przede wszystkim musi wyglądać jak szyty na miarę." a jej zupełnie tak nie wygląda, wygląda w nim jakby był ze starszej siostry, wisi i jest zupełnie nie dopasowany, a ty Iwonko wyglądasz w swoim jakby był szyty na miarę, no i twoje zdjęcia powalają na kolana a Charlize ma zdjęcia jak z wakacji :)
      Zastanawiam się czy nie zrobiłaś tego celowo aby pokazać najsłynniejszym w branży jak powinien leżeć garnitur i jak powinny wyglądać zdjęcia :)
      Marta

      Usuń
    2. No ja bym dyskutowała, może i spodnie charlize-mystery nie leża najlepiej za to marynarka zdecydowanie lepiej niż Iwony.

      Usuń
    3. Leży lepiej jak jest rozpięta, rozpięta zawsze lepiej się układa, ale nie chodzi się w rozpiętych marynarkach, to obciach :)

      Usuń
  32. Wszystko mi się podoba :) i sam garnitur i to jak w nim wyglądasz, oczywiście piękne profesjonalne zdjęcia, ale także restauracja - uwielbiam takie wnętrza.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam fuksjowy. Przeważnie uzewnętrznia się to u mnie w dodatkach i kolorze pomadki, ale zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne szpilki , nie za wysokie , bardzo klasyczne ! Kolor kompletu również mnie zachwyca ,wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uśmiechnij się! :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Może masz mnóstwo fajnych ciuchów, ale ta twarz i miny są przerażające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, prowadzę bloga aby dzielić się z Wami moimi pasjami a nie dla tego że jestem ładna, mam długie nogi ani z potrzeby dowartościowani się, jak niektórzy :)
      W związku z tym nie oczekuję komentarzy o treści "ale jesteś śliczna".
      Zapraszam wszystkich do aktywnego komentowania moich stylizacji. Jak widzicie nie autoryzuję ani nie usuwam komentarzy, możecie wiec jeździć po mnie do woli jeśli komuś to sprawi radochę :)

      Usuń
  37. Wyglądasz zjawiskowo. I nie musisz się uśmiechać. I tak jesteś ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Garnitur jest NIESAMOWITY.
    Wyglądasz jak milion dolców!
    Podoba mi się zalotnie wystająca przeźroczystość koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne zdjęcia<3 cudownie wyglądasz- świetny garnitur<3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny garnitur :)
    Zapraszam do mnie!!!
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz, wręcz zjawiskowo pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie moge sie napatrzec, przepiekne, czyste zdjecia, a Twoj garnitur bardzo dobrze na Tobie lezy i po prostu ma cudny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  43. Garnitur ma świetny kolor, od razu dodaje energii. Natomiast trochę przeszkadza mi to: fuksjowe usta, fuksjowy garnitur, fuksjowe paznokcie. Trochę tego za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  44. przepiękne zdjęcia, wyglądasz świetnie, z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  45. masz przecudowne zdjęcia ! wyglądasz oryginalnie tylko brakuje mi innej twarzy na zdjęciach bo na każdym wyglądasz tak samo ale wielki plus za klasę zdjęć :)
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  46. co prawda w takim zestawie ja bym się nie odnalazła, ty zrobiłaś to fantastycznie :) nie można od Ciebie oderwać oczu!

    OdpowiedzUsuń
  47. love this shoes and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyglądasz! śliczny różowy kolor! wprowadza trochę słońca i ciepła w tą zimową wiosnę :) piękna bransoletka! zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Hey! Great post I just came across
    your blog and I love it! It would
    be amazing if you could visit my blog too.
    We can also follow each other if you like! :)
    kariotakis

    OdpowiedzUsuń
  50. Aa znam to wnętrze!:D sama byłam tam umówiona na sesję, ale się rozchorowałam akurat:(
    Piękny garnitur!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten garnitur jest naprawdę świetny. Podobają mi się również Twoje kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  52. Super *.* Zapraszam ---> http://thealexlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Super jest ten garnitur. Kolor też fajny. Zwykle mam bluzki w tym kolorze. Garnitury są super na różne okazje, ale nie jest łatwo znaleźć taki w którym wygląda się nowocześnie i modnie. A ten właśnie taki jest :-)

    OdpowiedzUsuń