22 kwietnia 2013

pistacjowe lody

Muszę przyznać, że ten sezon jest dla mnie wyjątkowo przełomowy jeśli chodzi o kolorystykę garderoby, ponieważ zazwyczaj stawiałam na stonowane zestawy. I choć można było wcześniej u mnie uświadczyć kilka mocnych akcentów kolorystycznych, jednak zdecydowanie rzadko wychodziły z mojej szafy na ulicę :) Teraz jest wprost przeciwnie, chłonę wszelkie kolory i nie mogę przejść obojętnie obok takiej sukienki, którą chcę Wam dzisiaj pokazać, a kiedy dochodzą do tego jeszcze geometryczne wzory, które ukochałam sobie tej wiosny to już pełnia szczęścia.




















całość - Simple

52 komentarze :

  1. piękna sukienka:)
    jak zwykle genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nice pics :)
      Such a great post !

      Have a nice day


      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  2. super fotki! obcasy nie ucierpiały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obcasy może i nie uciekały, ale taka kostka to zdecydowanie pomimo pięknego wyglądu wróg numer jeden obcasów! :)

      Usuń
  3. Podoba mi się klimat lat 60!

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    !
    przepiękna sukienka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jak z okładki prestiżowej gazety...
    pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta sukienka a Ty wyglądasz w niej prze uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko, sukienka jest PRZEPIĘKNA a Ty w niej. Uwielbiam geometryczne wzory i do tego takie proste wzornictwo. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto i doskonale ! Wygladasz fantastycznie, jestem oczarowana całoscią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz idealnie pasuje do Ciebie ten kolor, świetne zdjęcia! A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna !!!

    Nic wiecej nie przychodzi mi do głowy , z wrażenia mnie zatkało !

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska sukienka! Chyba sobie taką sprawię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest boska! Kocham taki krój!

    OdpowiedzUsuń
  13. Minimalizm, klasa i elegancja!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna sukienka, uwielbiam ten kolor:) Bardzo dobrze się prezentujesz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycasz mnie coraz bardziej <3 extra !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze warto coś zmienić;0
    bardzo fajna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję Wam wszystkim za tak miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosta w kroju i intrygująca zarazem...to o sukience;-)
    Klasa

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się te kieszenie :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  21. przepięknie! Simple to jedna z nielicznych marek, której projekty odpowiadają mi całkowicie! Nawet sukienkę do cywilnego miałam z Simple :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co tu dużo gadać,masz niesamowity styl i klasę!
    Zdjęcia-perfekcja!:)

    Obserwuję Cię,będzie mi bardzo miło jak również zaczniesz mnie obserwować:)

    Pozdrawiam i zapraszam;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczna sukienka w stylu lat 60. Bardzo mi sie podoba jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie zestaw perfekcyjny! Sukienka jest idealna, ma piękny kolor ;)
    Podoba mi się też torba! Sama z miłą chęcią bym taką kupiła ;)
    Inspirujesz kochana ;** po raz pierwszy jestem na Twoim blogu i ogólnie trafiłam tu z Modnej Polki, jestem pod ogromnym wrażeniem ;* bardzo podoba mi się też Twoja stylizacja z postu "wiosenny spacer" boska kurtka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! mam nadzieję, że się tutaj rozgościsz :)

      Usuń
  25. Świetna stylizacja:)
    Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow!
    śliczna ta sukienka!
    wyglądasz uroczo!
    świetny wzór!

    pozdrawiam cieplutko,
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  27. I love this look. You put it together nicely ;)

    bisous,
    Natasha

    http://www.bisousnatasha.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz przepięknie, sukienka jest idealna! Dodałam do znajomych :*

    OdpowiedzUsuń
  29. pięęęękna sukienka *.* ten kolor bardzo Ci pasuje;]

    OdpowiedzUsuń
  30. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialna sukienka i genialnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki piękny kolor! Uwielbiam też takie formy torebek, no i markę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. i prawidłowo! na ulicach jest za dużo szarości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka jest wręcz idealna, do tego ta torebka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny krój sukienki,tkanina też jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny krój i wzór sukienki ;) Dziękuję za wizytę na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chciałabym kupić taką sukienkę w rozmiarze L lub 40 ! Może któraś z Was ma ochotę na "przewietrzenie" garderoby ;) ?

    OdpowiedzUsuń