1 kwietnia 2013

new in - wiosna

Oto kilka nowości, które trafiły do mojej szafy w minionym tygodniu. Z uwagi na to, że nie wiem kiedy będę miała w końcu okazję, aby zaprezentować je w stylizacjach, pokazuję w ten sposób. Mam nadzieję, że wybaczycie tę formę :) Oczywiście jak to u mnie bywa, nie obyło się bez okazyjnych zakupów - buty z H&M kupione na wyprzedaży sezonowej za 30 zł/para!
To nie wszystkie wiosenne zakupy, ponieważ oczekuję z niecierpliwością na przesyłki ze sklepów internetowych :)




 H&M
 Zara

 H&M
H&M, Zara, H&M

24 komentarze :

  1. Sandałki na koturnie są boskie!!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty z H&M po prostu boskie ! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty grzechu warte, spodnie super, ale najpiękniejsza jest bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. buty nr I z hm swietne!
    ale u siebie ich nie widzialam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty z Zary są rewelacyjne! Jak tylko zrobi się ciepło to takie sobie zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy @
    sandałki z zary boskie !
    planuję kupić podobne!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne butki z H&M, czekam na zestaw z nimi :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bucikow zazdroszczę :):P
    świetba bransoletka;)*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wspaniałe buty!!!♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Butki z rozowymi czubkami chyba najbardziej mi w smak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaram się tymi trzema parami spodni na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezła kolekcja :) obyś jak najszybciej mogła ubrać te piękne rzeczy :) zapraszam do mnie:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko mnie urzekła nowa kolekcja h&m.;)

    Zapraszam do częstszego wpadania do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko jakie piekne buciki z H&M <3 <3 musze je miec!

    OdpowiedzUsuń
  16. To już drugi raz, kiedy widzę u Ciebie te same spodnie z H&M które również kupiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. masz na myśli te "zielone" czy "niebieskie"? :)

    OdpowiedzUsuń