26 kwietnia 2013

na zakupach




Nigdy nie ukrywałam, że jestem zakupowym maniakiem, a moja miłość do zakupów zrodziła się... no właśnie sama już dobrze nie pamiętam kiedy :)  Na co dzień jestem bardzo konkretną osobą i zazwyczaj podejmuję szybkie oraz słuszne decyzje, również w przypadku zakupów, ale choć to z pozoru błaha rzecz, podchodzę do tematu racjonalnie ( szczególnie do cen ). Z pewnością nie jestem konwencjonalnym przykładem osoby, która kupuje rzeczy bez zastanowienia. Moja zakupowa przygoda zazwyczaj zaczyna się w internecie i bynajmniej nie mam tutaj na myśli tylko i wyłącznie sklepów internetowych.
Pierwszą i najważniejszą dla mnie kwestią są wyprzedaże, ale co zrobić kiedy sezon w pełni, a w sklepach ceny nie maleją?
Dobrym rozwiązaniem jest śledzenie na Facebooku fanpage'ów sklepów, które lubimy, ponieważ bardzo często umieszczają tam ciekawe rozwiązania rabatowe specjalnie dla fanów.
Choć nie czytam na co dzień polskich kolorowych pism, lecz kiedy tylko słyszę, że popularny miesięcznik planuje weekend zniżek, takie pismo od razu ląduje w mojej torebce, a nóż się przyda. W tym miejscu muszę Was ostrzec, robię to z dużym wyprzedzeniem, ponieważ z doświadczenia wiem, że w dniach kiedy zniżki są już aktywne w sklepach, w żadnym salonie prasowym nie można uświadczyć pożądanej gazety.
Kodów rabatowych możecie również szukać wpisując po prostu w Google frazę: nazwa sklepu + kody rabatowe. Powstały nawet specjalnie strony, które zbierają zniżki z wielu różnych sklepów internetowych (nie tylko tych odzieżowych) w jednym miejscu! Portal http://kodyrabatowe.pl/ to jedna z najpopularniejszych tego typu stron, którą traktuję jako niezbędnik w zakładkach mojej przeglądarki internetowej. Jeśli interesuje mnie konkretny sklep, na stronie głównej w polu wyszukiwarki tej strony wpisuję np. kody rabatowe spartoo, wówczas pojawia się aktualna promocja tego sklepu oraz wszystkie archiwalne akcje promocyjne.

A Wy lubicie polować w ten sposób na okazje, czy też nie macie do tego cierpliwości?

Na zakupy w sklepach stacjonarnych zawsze wybieram wygodne buty, ale w każdy inny, normalny dzień oczywiście preferuję szpilki. Tutaj kolejna, jedna z moich codziennych propozycji nasycona kolorami, dlatego też, nie przepełniona dodatkami, tak aby pozostać przy formie minimalistycznej.


















sukienka - Yoshe
buty - Gino Rossi
bransoletka - Mollie
zegarek - Michael Kors via zegarkionline

62 komentarze :

  1. Ślicznie wyglądasz, bardzo fajna sukienka, chociaż mogę tylko pozazdrościć Ci noszenia tego typu fasonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale bez przesady! sama możesz spokojnie nosić tego typu fasony! kto to mówi ! :)

      Usuń
  2. o ja Cię jakie masz cudowne długie nogi!!
    świetna sukienka, idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to jest nas dwie zakupowe maniaczki :)
    Dla mnie każda okazja jest dobra by zrobić zakupy hehehe
    Pięknie Ci w różu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością by się jeszcze nie jedna zakupowa maniaczka znalazła! :)

      Usuń
  4. Kochaniutka, jestem zachywcona nie tylko sukienką ale zwłaszcza Twoimi pozami, kolejny raz wywarłaś na mnie piorunujące wrażenie i te wspaniałe zdjecia, brawa dla fotografa !

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj bardzo mi miło! dziękuję ślicznie również w imieniu fotografa ;)

      Usuń
  5. Śliczna sukienka! Rewelacyjny kolor! A strony z kodami promocyjnymi nie znałam więc zaraz dodam ją do ulubionych! Ja również jestem maniaczką kupowania rzeczy ale niestety mój budżet mocno na tym cierpi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, trzeba uważać, aby nie nadwyrężyć za bardzo budżetu :)

      Usuń
  6. Świetna figura, którą eksponuje śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest tak sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) Buty super!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem fanka ebaya:) najpierws obchód po sklepach i przymiarki, a po miesiącu polowań na ebayu mam wybrane rzeczy za jedna piata ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka ma świetny kolor, bardzo wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor sukienki, krój również. Bardzo ładnie Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! ;)

    XO

    emjotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te falbanki przy sukience. Nadają jej lekkiej dziewczęcości :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka i cudowne zdjęcia :)
    Dziękuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś córeczką bogatego tatusia?

    OdpowiedzUsuń
  16. łał ;o cudowna figura, świetnie wyglądasz ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie.
    Masz fantastyczną sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. kurczę, rewelacyjną masz sukienkę! I połączenie kolorystyczne z bucikami jest boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. MNie podobaja się z Twojej dzisiejszej stylizacji buty, świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna ta sukienka!:) kolor butów faktycznie - nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Stunning look, my love!

    http://therubberdoll.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Ja najbardziej lubię spontaniczne zakupy, na zasadzie "Coś pięknego! BIORĘ!". Ale gdy mam szukać czegoś konkretnego, np. ubzduram sobie konkretny model butów, wtedy nienawidzę zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna sukienka:) uwielbiam kody rabatowe szczególnie te na Asos.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna sukienka<3 świetny kolor i fason:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiekny fason i ozywiajacy kolor sukienki. Ciekawe dobralas do niej buty. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa sukienka! Pasuje Ci ten fason i kolor. Bardzo ladne zdjecia, szczegolnie podoba mi sie to drugie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna sukienka, cudownie Ci w takim kolorze :)
    Co do zakupów, kiedyś kupowałam bez opamiętania, teraz trzy razy zastanawiam się przed wyciągnięciem karty z portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz
    szpilki są fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylówka;) Sukienka śliczna;)
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna sukienka oraz zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. You have a great blog, maybe we could follow each other on gfc ?
    <33 kiss from france lovely.

    OdpowiedzUsuń
  33. ZEGAREK kochana to masz 1-wsza klasa!!! <3 <3 <3 :))) Pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie i prosto :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Sweety,
    I love YOUR OUTFIT ABSOLUTELY! I just came across your blog and it's great, I'd love to keep in contact with you. Would you like to follow each other? Let me know by leaving a comment on my blog saying you did, and I promise I'll follow back!

    www.thechicetoile.blogspot.com

    xoxo, Francesca

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesli chodzi o zakupy to mam tak samo jak Ty - jestem maniakiem, kocham chodzic po sklepach ale niestety nie moge pozwolic sobie na nie patrzenie na ceny i branie 'do koszyka' to co tylko wpadnie mi w oko. I rowniez kupuje gazety z rabatami (czesto ich nie wykorzystuje :P) i sledze fanpage roznych marek, rowniez czaje sie na okazje na internetowych sklepach sieciowek (typu Berhska). I rowniez na zakupy preferuje plaskie obuwie, choc czasem mnie nachodzi na bardziej sexy style, haha :P
    a co do outfitu..genialnie Ci w różu. Prosty ale efektowny zestaw. No i cudowne zdjecia :) marzy mi sie sesja na rowerze:D

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. This dress looks so good on you :)

    xx, V

    itsthevworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie! podoba mi się ♥
    te zdjęcia wspaniałe :)

    zapraszam do mnie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna kiecka :) look pierwsza klasa!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  41. Pieknie!! Oo i auditorium dało naprawdę radę! :D
    całusy:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Napisze tak, podobają mi sie twoje stylizacje, fajnie się ubierasz, ale twoja mina na tych zdjęciach jest nie dp przyjęcia! na każdym jednym zdjęciu wyglądasz jak by cie ktoś ostro wk.... wiesz co to usmiech, spojrzenie przyjazne, jesteś modelką jednej miny. a to sprawia że nie chce mi się dalej oglądać bo wszędzie widze to samo.

    OdpowiedzUsuń
  43. nogi jak dwa słupy telegraficzne

    OdpowiedzUsuń
  44. Uśmiechnij się dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem po prostu dziewczyną, to blog modowy, wiec cała zabawa polega na tym że na zdjęciach pozuję jak modelka (chociaż daleko mi do modelek) aby bawiąc się kreowaniem dla was moich stylizacji, całą uwagę odbiorcy skupić na ciuchach a nie na tym czy jestem ładna, miła i czy ładnie się uśmiecham :)

      Usuń