14 kwietnia 2013

collaboration patterns

Lata 60-te, to zdecydowanie mój ulubiony modowy trend w sezonie wiosna-lato 2013. W zasadzie zastanawiam się nawet, czy nie powinnam zrobić cyklu postów z motywami lat 60-tych, ponieważ ostatnio wszystko co mnie otacza odnosi się właśnie do tej epoki. Jak to bywa zarówno w modzie, wnętrzach czy architekturze istotne jest wyważenie całości. Gdybyśmy chodzili po ulicy w kreacji wyjętej żywcem z danej epoki, nie było by to ciekawe, a mogłoby spowodować, że ludzie patrzyliby na nas jak na przebierańców z filmu kostiumowego. Jeśli chodzi natomiast o wnętrza, trzeba zachować pewien umiar łącząc elementy nowoczesne i stare lub stylizowane, ponieważ moglibyśmy doprowadzić do tego, że nasz dom przypominałby skansen.
Spodnie w regularny i konkretny wzór połączyłam z efektowną haftowaną bluzką i choć na pierwszy rzut oka to dwa różne style, razem tworzą tandem idealny. :)
Haftowana bluzka pochodząca z jesienno - zimowej kolekcji 2012/2013 Stelli Mc Cartney zawładnęła mną całkowicie odkąd zobaczyłam jej zajawkę w internecie. Będąc zarazem nieosiągalną cenowo stała się moja obsesja :) Kiedy tylko zobaczyłam stylizowaną na ten projekt bluzkę w przystępnej cenie, natychmiast musiałam ją mieć w swojej szafie.











bluzka - Choies
spodnie - H&M
torebka - SH
buty - Mango

40 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawie połączylas wzory! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, spodnie są super! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się dziś nie podoba:(Wyprostuj się i pierś do przodu bo taka przygarbiona wyszłąś na 1 zdjęciu i stopy coś zle się ułożyły ( ja też tak czasem mam )Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o pierwsze zdjęcie po lewej to efekt wytycznych fotografa (brak uśmiechów również), a że zajmował się ponad 10lat profesjonalnie fotografią mody, ufam mu bezgranicznie :)
      Zaznaczam po raz kolejny że zdjęcia mody to nie to samo co zdjęcia z wakacji, więc ani uśmiechy ani inne radosne atrybuty zupełnie nie są konieczne :) Przypominam że zdjęcia pokazują stylizacje a nie to że, lub czy jestem ładna, miła czy wesoła :)

      Usuń
    2. stylizacje stylizacjami, zdjęcia zdjęciami ale Twoja mina niezadowolonej z życia działa przygnębiająco, gdy się ogląda kolejne posty. Nawet jeśli fotografem byłaby Annie Leibovitz czy Karl Lagerfeld to i tak wyraz Twojej twarzy i złość, która przejawia się w Twoim spojrzeniu odpycha i nie zachęca do oglądania kolejnych zdjęć/stylizacji.
      Dziewczyno! Pokaż więcej optymizmu! Zima się skończyła - wystarczy tej depresyjnej postawy.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Jakim trzeba być matołem aby krytykując artystyczne zdjęcia mody na wysokim poziomie, (jakie tutaj z przyjemnością oglądam) powoływać się na prace Leibovitz której fotografie szokują właśnie bardzo mrocznymi klimatami :) Już nie mówiąc o tym co ma do tego wszystkiego Lagerfeld :)
      Wygląda na to że skopiowałaś pierwsze z brzegu nazwiska ze świata mody, ale chyba nie za bardzo trafione :)

      Jeśli szukasz optymizmu to raczej na pudelku, to chyba ten poziom :)

      Usuń
    4. Anonimie 10:56,

      Uwielbiam "złość, która przejawia się w moim spojrzeniu" :) Radziłabym zająć się obowiązkami wynikającymi z pracy w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego, a nie przygnębiać się moim odpychającym spojrzeniem przeglądając mojego bloga w czasie pracy.
      Kurczę, przecież Twoja pensja jest wypłacana też z moich podatków, a praca tak nierzetelnie wykonywana :(

      Usuń
    5. haha, świetny hejterski komentarz, faktycznie zdjęcia Annie Leibovitz są bardzo optymistyczne i wesołe, chyba anonim krytykujący twoje ponure i depresyjne zdjęcia akurat nie widział żadnej pracy Annie Leibovitz
      ale luz ważne że coś mądrego się napisało (bez względu na to czy to mądre) i że się wyżywa anonimowo na innych samemu mając braki intelektualne

      Bardzo zabawne że wiesz że to pracownik ministerstwa, może się tam ktoś pośmieje z poziomu intelektualnego, no chyba że to sprzątaczka ale nie wiem czy sprzątaczki mają dostęp do interentu w magazynku z mopami. Chociaż w ministerstwach wszystko jest możliwe...

      Usuń
  4. wow! spodnie i torebka - re-we-la-cja! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna koszula ;) bardzo podobają mi się te hafty ;)

    zapraszam do udziału w KONKURSIE:
    http://raggio-del-sole.blogspot.com/2013/04/konkurs-home-decor.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne klimaty, wnętrze idealnie koresponduje z twoją stylizacją, piękne klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna bluzka. uwielbiam hafty!

    OdpowiedzUsuń
  8. No faktycznie, z pozoru koszula i spodnie kompletnie do siebie nie pasują, a jednak tak świetnie ze sobą wyglądają! Gratulacje, genialny zestaw : )

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw idealnie współgra kolorystycznie i ta torebka rodem z lat 60

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz!buty są boskie :) marzą mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra stylizacja, i dobrze dobrana scenografia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa koszula i idealnie zgrana całośc.

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula wygląda dokładnie jak projekt Stelli Mc Cartney, a ze spodniami to zestaw idealny, choć pozornie printy są zupełnie z innej bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny zestaw, też zastanawiałam się nad zamówieniem tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wszystko ze sobą współgra:)
    podoba mi się, że eksperymentujesz z modą!
    koszula jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest piekna i bardzo ciekawie polaczylas kolor intensywnego blekitu z czerwienia pomadki i paznokci. Uwielbiam stylistyke lat 50. i 60. i chetnie obejrzalabym u Ciebie taki cykl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba Twoja stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. az odebrało mi mowe. mega stylowo, mega kobieco- idealnie
    ♥ ♥ OLA ♥ ♥/ FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja:)koszula jest rewelacyjna
    Bardzo fajny blog:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja:)koszula jest rewelacyjna
    Bardzo fajny blog:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. też chcę taką koszulę, jest cudowna!
    masz śliczny odcień włosów!
    obserwuję!
    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz genialnie, piękne spodnie i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  23. te spodnie są rewelacyjne!
    a na te buty długi czas polowałam- w końcu zrezygnowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajnie! zapraszam do obserwowania i polubienia naszej strony na fb, a także na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  25. kopia z miikax3 ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dokładnie masz na myśli? Nie miałam okazji być na ww. blogu dobre pół roku do dzisiaj i nie widzę analogii. Oświecisz mnie? :)

      Usuń
  26. Piękna koszula, odważne zestawienie ale bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do siebie http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi sie ten zestaw :) bluzka dodaje stylizacji charakteru :) zapraszam do mnie na letmelook.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszule już gdzieś widziałam , pomyślałam tandetna .
    Patrzę na Twoje zdjęciami Stylizacje , myśle genialna !
    Oryginalna , ale Twoje połączenie ze spodniami we wzorki i białymi butami ... Doskonale !

    PS . Zdjecia z ponurą miną doskonale !
    PS choć jestem u ciebie pierwszy raz to "mina" zdecydowanie mnie nie odstrasza ;)) bedze Tu. Częściej
    Hahah
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  29. WYglądasz niesamowicie! Jak zwykle powaliłaś mnie na kolana ;-)))

    OdpowiedzUsuń