3 marca 2013

wondering about wandering, Kazimierz without snow

Kiedy rozpoczyna się nowy sezon, zanim wybiorę się do sklepów w poszukiwaniu nowości, najbardziej lubię w pierwszej kolejności przeglądnąć szafę i wrócić do rzeczy, których nie miałam okazji nosić przez ostatnich kilka miesięcy. Tak było z tym płaszczem, który zyskał u mnie swoje drugie życie.
Brak kryjących rajstop! To drugi zdecydowany przełom, który wniósł trochę wiosny do mojej garderoby. Kołnierzyk - tutaj robi cały set. Co sądzicie o tym kołnierzowym trendzie?
Po porannym, pięknym słońcu ciemne chmury pokryły niebo nad Krakowem - stąd stonowane kolory. Ale co najważniejsze! Stopniał śnieg i moja nadzieja z poprzedniego posta się ziściła, a tym samym oficjalnie witam Panią Wiosnę!

















sukienka - Zara %
buty - Mango
płaszcza - Zara
kołnierz - Benetton
rękawiczki - Mohito
torebka, bransoletka - Simple

71 komentarzy :

  1. Drugie zdjęcie ma świetny klimat! Bardzo ładny kołnierzyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie, podoba mi sie, rzeczywiscie kolnierzyk zwraca uwage:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno-biało - forever green.
    Białe płaszcze - zawsze bardzo lubiłam, mimo strasznej niepraktyczności, a może właśnie dlatego ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jest właściwie jednorazowy :) Nie ma szans żeby czegoś nie dotknąć i nie wybrudzić, choćby przy wsiadaniu do samochodu :) Ale wrażenie na ulicy szczególnie podczas szarówki końca zimy - bezcenne :)

      Usuń
  4. świetne zdjecia i stylizacja;)
    czern i biel to jest to;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tak lubię kryjące rajstopy...
    Kołnierzyk boski!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny plaszczyk,a kołnierzyki nadal lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale boskie zdjęcia!!!
    ojjj białyyy jest mega!
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu fotografa, jest najlepszy na świecie :) Szczególnie że robi to zawsze jakby od niechcenia i dla zabawy. Sesja powstała w 12 minut, zanim Policja zdążyła wypisać mandat za niewłaściwe parkowanie, na szczęście mój samochód był trzeci w kolejce do mandatu :)

      Usuń
  8. piękne zdjęcia!!
    świetna stylizacja .

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, oglądam już 10 raz :)
    A to przycięte do połowy twarzy na fb powaliło mnie zupełnie myślałam że to jakaś sesja światowa, ledwo cię poznałam, ale się wyrobiłaś gwiazdo :)
    Pozdrowienia dla autora :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. o, jak trendy! super! ja akurat jestem z tych niekolnierzykowych, ale tutaj pasuje jak ulal!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoją stylizację opiszę jednym słowem : KLASA !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Smak...szyk i w ogóle piorun! Te buty na Twoich stopach działają hipnotycznie na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!Pięknie z klasą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your blog! Chic.

    With love from San Francisco,

    http://la-di-deux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. słyszałam że wybierasz się do krk 23go, tylko w końcu w piątek czy w sobotę? Mam nadzieje że uda nam się spotkać i może pstrykniemy jakieś wspólne zdjęcia :)

      Usuń
  16. kolnierzyki najbardziej lubie te koronkowe : ) A u mnie dzis snieg rano padal : (

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjne polaczenie butow z plaszczem!

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna stylizacja ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja i piękny Kazimierz! ja też dzisiaj szukałam oznak hiszpańskiej wiosny, dobrze ją w końcu poczuć w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa faktura kołnierzyka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. caa stylizacja ujęła mnie swoją minimalistycznością, ale i tak faworyzuję płaszcz - uwielbiam ten fason.

    http://weronikoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. dobra stylizacja. zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. nice look ;)
    www.okomody.blogspot.com <--- zaaapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój płaszczyk bardzo mi się podoba, chętnie bym go widziała w mojej szafie ;))
    Brak kryjących rajstop, jest u mnie też hitem;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Klasycznie :)
    Robiłam dzisiaj zdjęcia w podobnej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnio pokochałam biel ,a marynarka i buty to jest w ogole mistrzostwo ! przez pół nocy będę się w nie wpatrywała <3<3 MISTRZ !
    napisz proszę czy marynarka jest z nowej kolekcji ? nie ma jej na stronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ta marynarka/płaszcz to zeszłoroczna, zimowa kolekcja :(

      Usuń
  27. Twoje zdjęcia mają niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny set Kochana!! <3 Płaszcz jest niesamowity! :) Uwielbiam białe okrycia wierzchnie :)
    Wyglądasz cudownie ;**

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia, fantastyczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia i genialna stylizacja, wyglądasz naprawdę stylowo <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne zdjęcia, profesjonalne, jednak co do stylizacji to jestem po raz pierwszy rozczarowana. Przepraszam za szczerośc, ale w tej dzianinowej sukience zgubiłaś swoją fantastyczną figurę, mam wrażenie, jakbyś była starsza o kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przepraszaj za szczerość - szczere opinie są najcenniejsze! :)

      co do sukienki to sama w sobie jest szeroka, a do tego wzięłam o dwa rozmiary większą, aby uzyskać efekt oversize :) solo wygląda bardzo efektownie przez zamki na rękawach, których niestety na zdjęciach nie widać :)

      Usuń
  32. Masz straszną wadę zgryzu... To niestety psuje Twoje stylizacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow jakiś ortodonta na blogu? mogę prosić jakiś kontakt bo szukam porady w sprawie mojego zgryzu, a ta profesjonalna ocena mnie zaintrygowała :)

      Usuń
    2. Nie trzeba być ortodontą żeby zauważyć zbytnie wysunięcie żuchwy ku przodowi i na 90% dziewczyna ma zwężoną szczękę ale w tym celu trzeba już obejrzeć pacjenta... Mam mamę ortodontkę i za jakiś czas sama też będę więc jestem na tym punkcie przewrażliwiona. Takie wady zgryzu niestety bardzo rzucają się w oczy :/

      Usuń
    3. Ale co konkretnie i konstruktywnie twoje komentarze wnoszą w treść bloga i jakość stylizacji? To nie forum dla przyszłych ortodontów. A przy okazji mój tata jest kosmonautą a w przyszłości jak zdam maturę też będę kosmonautą, wiec jeśli masz jakieś pytania lub problemy w tej materii chętni służę pomocą bo często przy obiedzie rozmawiam z tata o kosmosie :)

      No chyba że Iwona powinna definitywnie zaprzestać prowadzić bloga bo ma krzywy zgryz? :)

      Usuń
  33. you look so classy...
    love it!

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. niezwykle kobiece i szykowne zestawienie B&W ! ta marynara jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniala stylizacja, jedyne co mnie w niej razi to biale buty. Ale najwazniejsze, zebys to Ty czula sie w nich dobrze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh my Gosh., great blog
    Love your style somuch cool, n the photography also dear.
    followed you ofc, and I'll be glad if you can follow me back:)

    Xoxo,Ila

    OdpowiedzUsuń
  37. Boskie buty masz! ♥ Fantastyczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolnierzyk jak najbardziej, ale ja jeszcze z kryjacych rajstop nie rezygnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. istna masakra te buty + torebka.. ale buźka ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne, klimatyczne zdjęcia! stylizacja świetna. a Ty po prostu urzekasz...

    OdpowiedzUsuń
  41. zdjecia maja swoj swoisty styl

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam stlizacje black&white, prosto ale pięknie, bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. gorgeous <33333

    http://therubberdoll.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna stylizacja!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. a moim zdanie tutaj set robi kazdy jeden swietnie dobrany od stop do głow element <3

    OdpowiedzUsuń
  46. You look amazing in that outfit! Black and white is so chic :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo oryginlanie!!

    zapraszam do siebie :)
    www.paniaga.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo stylowo!!! bardzo modnie, wspaniale. Uwielbiam twoje niesamowite wyczucie stylu i proste łączenia♥ pozdrawiam z Gdyni, OLA

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zdjęcia, jeszcze nie byłam na Twoim blogu :)
    Także masz bardzo ładne długie włoski! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. pięknie wyglądasz<3 bardzo klimatyczne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczne zdjęcia na moim ukochanym Kazimierzu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Simply wonderful blog. Such perfect style!xx

    Fashion blog : www.cocochicblog.co.uk
    Giveaway: http://www.cocochicblog.co.uk/post/44099887293/giveaway-zara-taylor

    OdpowiedzUsuń