11 marca 2013

visiting friends

Tkaniny z wytłoczeniami podbiły niedawno moje serce. Od pewnego czasu w sklepach rozglądam się tylko za takimi fakturami bądź tylko i wyłącznie za ubraniami w geometryczne wzory. Mogę śmiało powiedzieć, że to moje hity na wiosnę/lato 2013 :) Obcisła, skórzana bluzka w połączeniu z dołem daje efekt sukienki. Latem ta złota spódnica założona do wysokich sandałów i delikatnej, złotej biżuterii doda blasku i pewnie w takim wydaniu też będziecie mogli mnie zobaczyć i to ocenić. Szpilki w szpic - pewnie powiecie, że się powtarzam, ale to buty ponadczasowe i apeluję - trzeba je mieć! :) Sądzę też, że to prawdopodobnie najbardziej kobiecy fason butów na świecie :) To już kolejna para na wiosnę u mnie, tym razem wersja z trochę grubszym obcasem, na co dzień, a czubek w innym kolorze dodaje im charakteru.
Lubicie to?
























bluzka - Zara
spódnica - www.preska24.pl
buty - Gino Rossi

66 komentarzy :

  1. piekna spodnica, ale topik to juz miszczostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica i boskie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze uwielbiam!!! <3 Spódnica jest fenomenalna a TY w niej... Cudownie! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, moim faworytem jest zdecydowanie spódnica, świetna:) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna spódnica! W letnim wydaniu też na pewno będzie wyglądać świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam podobne szpilki, generalnie szpice to ponadczasowa klasyka! CUdnie wyglądasz, prosto i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna spódnica!:)
    u Ciebie nawet zdjęcia w pomieszczeniu wychodzą idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko !!! piękna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna spódnica!!!
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw, spódniczka jest mistrzowska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana ja zawsze lubię wszystko co Ty masz na sobie :)
    Wyglądasz świetnie :)zazdroszczę spódnicy!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wow!
    cudowna bluzka!
    wyglądasz przepięknie!
    uwielbiam!


    całusy! ;*
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post :)

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, spódnica super! Ja też ostatnio kupiłam kolejną parę klasycznych czółenek, tym razem cieliste :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka jest fantastyczna, świetny krój i wzór!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękną masz tą spódniczkę ;) Genialnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczka i buty sa dla mnie ;):):)śliczne foty

    OdpowiedzUsuń
  18. Oszalałam na punkcie spódnicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze mnie zachwycasz. Spódnica świetna(taką samą ma moja córcia), podoba mi się połączenie ze skórzanym topem. Buty piękne, do tego Twoje zgrabne nogi , jest bosko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw i połączenie faktur :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie na tych zdjęciach, kojarzysz mi się z Blair Waldorf.I nie chodzi mi o urodę ani o stylizację(która mnie urzekła choć sama w sobie nie jest podobna do stylizacji Blair ) tylko o klimat ,który stworzyłaś.Z chęcią dołączam do grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje barwy! Cudnie.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny klasyczny zestaw!
    Pozdrawiam
    www.mamilaboutique.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie wyglądasz w tej spódnicy, zresztą z taką figurą modelki to we wszystkim będzie Ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie mam do Ciebie pytanie jako że chcę zacząć przygodę z blogowaniem. jakiego narzędzia używasz do licznika strony. chodzi mi o to żeby mój licznik na stronie też zliczał każde klikniecie na zakładkach i postach jako policzenie wizyty na stronie. Będzie to ładnie wyglądało jak mi tez tak jak Tobie będą odwiedziny rosły. pozdrawiam. Kate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licznik na moim blogu to standardowy widżet, do którego ma dostęp każdy bloger posiadający konto na blogspot.com. Jak zauważyłaś, zlicza on aktywność na blogu, a nie tylko jednorazowe wejście danej osoby. Większość blogerów używa tego licznika, ponieważ o popularności bloga świadczy nie tylko ilość odwiedzających go osób, ale również ich aktywność na stronie. Nie jest to więc licznik odwiedzin, a jak w opisie licznik wyświetleń. Dodatkowo prowadząc bloga na blogspot.com masz do dyspozycji "statystyki", które pokazują liczbę odwiedzających osób oraz informację skąd do Ciebie trafiły.
      Możesz też zainstalować widżet whos.amung.us, który jest dodatkową pomocą, pokazuje między innymi liczbę osób on-line, z jakiej części świata jest dany użytkownik oraz wykresy odwiedzin.

      Powodzenia :)

      Usuń
  26. masz cudowną spódnicę <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódnica przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Your blog is great, I fell in love with your skirt, maybe we can stay in touch :)what about follow each other? let me know...

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna spódnica i uśmiech ;)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś C U D O W N A !!

    Pozdrawiam, Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  31. prosta kreacja a jak zachwyca Świetnie Zapraszam do mnie http://viki-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. spódnica i buty są przegenialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobają mi się te zdjęcia. Nie wiem, czy efekt był zamierzony, czy to tylko moje osobiste wrażenie - na zdjęciach wyglądasz trochę jak lalka czy manekin - pozy, wyraz twarzy... Bardzo ciekawy efekt.
    Uroczy strój. No i te nogi - WOW!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzka rewelacyjna. Muszę taką mieć!!

    ------------------------------------------
    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnica jest swietna i sama sesja tez. Bardzo udane zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely blog!! Your post is so cool, i really like your style, its so chic and trendy :)
    Have a nice day lovely
    Check my new post in;

    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w tej bluzce! Masz bardzo zgrabniutkie nóżki :)
    buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty w szpic są ok, póki nie są jakoś nienaturalnie wydłużone :P To szczególnie w męskich butach jest taka moda. Okropnie tego nie lubię! Natomiast takie czubki są spoko :) Chociaż dla siebie wybieram zawsze zaokrąglone ;) :>
    Pozdrawiam :)

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. jak zawsze idealnie i z klasą podziwiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejna Twoja - moja stylizacja ;)
    Oj oglądałabym się na ulicy :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz fantastycznie, jestem zachywcona a do tego te wspaniałe pozy, mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi się podoba top i spódnica,tylko na podanej przez Ciebie stronie spódnicy nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tutaj jest: http://www.preska24.pl/home/zakupy/kobieta/spodnice/zakardowa-mini-spodniczka-detail

      pozdrawiam :)

      Usuń
  43. dziękuję za link,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. na zdjęciu wygląda jakby była(spódnica) czarno-biała,w sklepie jest czarna ze złotem,czy to ta sama,w którą jesteś ubrana na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już tłumaczę, ta spódnica występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: czarna ze złotym oraz złota z czarnym, a na większości zdjęć tego sklepu internetowego modelka ma model czarnej ze złotym(dlatego może się wydawać różna). Natomiast ja posiadam wersję kolorystyczną złota z czarnym :) (jeśli chcesz tę samą przy zamówieniu o opcji kolor wybierasz złoto z czarnym)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  45. dziękuję,już wszystko jasne,
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń