1 marca 2013

Torebki Louis Vuitton i Prada by Ted Noten

Jak już wiecie, moim światem rządzą emocje. Oglądam filmy które potrafią mnie poruszyć, zdjęcia, obrazy, rzeźby, teatr cenię bardziej kiedy kopią mnie emocjonalnie niż kiedy tylko bawią lub pokazują coś ładnego. Bez emocji mój świat jest szary, martwy.
Ten blog kręci się głównie wokół mody, bo to moja największa pasja, więc konsekwentnie chcę wam pokazać modę a dokładnie projekty torebek.
Wstęp o emocjach nie jest przypadkowy, projekty które wam pokażę nie są praktyczne, właściwie nie nadają się do noszenia, czasami nie są też ładne (w ogólnej skali oceny ładności) ale na pewno robią wrażenie.
Projektant Ted Noten ma swoje atelier w Amsterdamie i można by długo opowiadać o jego pracach ale pokażę Wam te z nich które mnie poruszyły, poruszyły estetyką ale również przekazem.
Właściwie poza cyklem ceramicznych penisów (które do mnie zupełnie nie przemawiają) wszystko co projektuje jest genialne, ale zobaczcie to co w moim odczuciu najmocniejsze.
Co sądzicie o torebkach?


"Piękna przez wypadek"

Louis Vuitton torebka z akrylu.





"Zamordowana Niewinność"

rewolwer z tłumikiem, sukienka z pierwszej komunii, perła, diament, pocisk


"Torebka z kolcem do lodu"

kolec do lodu, złoty pierścionek, diamenty, kokaina, tkanina, perły




"Lady K bag"
torebka Prada, pozłacany pistolet, pocisk, akryl



33 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. bardziej subtelna ta z kolcem do lodu i kokainą :)

      Usuń
  2. wow !
    ale torebki...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lady K to bardziej torba dziewczyny Bonda :) Mnie najbardziej urzekła pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękna, ale tytuł projektu "Piękna przez wypadek" i krew w środku, aż ciarki przechodzą

      Usuń
  4. Jeansy, zwykły top i torebka z pierwszego zdjęcia.
    Efekt- piorunujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny zestaw zaproponowałaś, ale ja przy pobieraniu krwi mdleję na fotelu i mam traumę przez 2 tygodnie, wyobrażasz sobie że noszę torebkę pełną krwi? Nawet jeśli jest piękna? :)

      Usuń
    2. Na pobrabie krwi tez chodze na miekkich nogach ale torebke bym przygarnela.

      Usuń
  5. takie mini-dzieła sztuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza i ostatnia ciekawa bardzo :D :) hehe nie ma to jak wymysły projektantów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z Tobą - wyzwalają emocje:)
    ile ludzi tyle opinii na temat tych torebek.
    ja uważam, że są sztuką, eksponatem do podziwiania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite te torebki, odlotowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow czegoś takiego jeszcze nie widziałam !!! extra <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również :) i z niecierpliwością czekam na wiosnę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe projekty, zupełnie niepraktyczne, ale cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe i nie spotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta z pistoletem jest mega boska!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że są to zaskakujące projekty, ale tak jak wspomniałaś nie są one do praktycznego użytkowania a bardziej do oglądania dlatego jestem nimi zachwycona:) Bardzo ciekawe prace i oryginalne, chociaż z pewnością nie wszystkim będą się one podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe prace. Bardzo mi się podobają,a tę ostatnią chętnie bym przygarnęła...boooska jest! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany! Co za pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobrze to ujęłaś, te torebki mogą poruszyć coś w ludziach... jestem pod wrażeniem każdej.
    Ściskam, Malinowa Panna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, ale nie w moim przypadku oprawiła bym w ramkę i powiesiła na ścianie, nie wyszłabym w tym do ludzi. Chyba jestem za mało odważna...

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne, zupelnie cos nowego : ) Ta ostatnia to chetnie bym wziela do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pomysłowe ;))Szczególnie te na poczatku ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysłowe :) Dla odważnych;p

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe, ale zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ubrana w taką torebkę masz jak w banku, że zrobisz piorunujące wrażenie:))) Jednak na takie ekstrawagancje od Teda Notena nie każdego stać, choć ostatnio przezroczyste torebki coraz częściej widać na ulicach... Coż jednak z tego, ich zawartość nie ma tego przekazu... Dla mnie stanowi rodzaj ekshibicjonizmu;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obejrzyjcie te i spójrzcie na to, tak klasyka jednak pozostanie modna zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę świetnie wyglądają te tanie torebki skórzane ta z ostatniego zdjęcia wygląda naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń