13 marca 2013

new in - Michael Kors

Z wyborem zegarka idealnego, a z drugiej strony uniwersalnego, do tego w rozsądnej cenie nosiłam się w zamiarze już od dłuższego czasu. Nie mogłam się zdecydować (choć na co dzień jestem bardzo zdecydowana :) ), czy postawić na coś designerskiego w stylu Calvina Kleina, czy może coś bardziej klasycznego. Wybór padł na Michaela Korsa i najbardziej kultowy model ze wszystkich zegarków sygnowanych przez tego projektanta. Dlaczego właśnie ten? Jestem pewna, że w przeciwieństwie do zegarków z pięknym nowoczesnym wzornictwem, które prawdopodobnie znudziłyby mi się po kilku miesiącach, ten nawet jeśli poleży w szufladzie przez dłuższy czas, z powrotem kiedy go założę, będzie pasować niemalże do wszystkiego.

Czy nie sądzicie, że robi wrażenie dlatego, że przypomina najlepsze chronometry na świecie takich firm jak Rolex, Omega czy Breitling, których ceny przyprawiają o zawrót głowy? :)









Michael Kors - www.zegarkionline.pl

28 komentarzy :

  1. piękny, ponadczasowy model :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest, ja mam bardzo podobny z Guess i nie rozstaje sie z nim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh jest cudowny:)...marzę o takim modelu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny, na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey darling,
    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know!
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ! zapraszamy do nas!
    Pati & Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. To oczywiste że główną i najlepszą cechą tego projektu jest to że do złudzenia przypomina OMEGĘ SEAMASTER która kosztuje w granicach 25tys zł :)
    Już nie wspominając o innych chronometrach wspomnianych marek których ceny właściwie zaczynają się od 20tys a najdroższe modele kosztują w granicach 150 tys. zł :)

    Właściwie to ceny dobrych samochodów...no ale jeśli ktoś ma już samochód :)


    OdpowiedzUsuń
  8. tez mam zegarek od MK
    pieknie wykonane i ponadczasowe zegarki
    napewno bedzie ci dlugo sluzyc
    ja swoj dostalam na boze narodzenie
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyczny, prosty wzór jest zawsze ponadczasowy. Ja dostałam od męża na rocznicę ślubu zegarek, firmy Guess, który jest bardzo podobny do Twojego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi sie twoj blog! Jest taki "czysty" i "poukladany". Gratuluje pomyslu :) A zegarek super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i oczywiście zapraszam Cię regularnie ! :)

      Usuń
  11. Mam identyczny zegarek - świetny wybór ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny zegarek! Wlasnie ogladalam takie w piatek:) podoba mi sie bardzo,jeszcze sa takie z brylancikami

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny zegarek i efektowny dodatek na kobiecym nadgarstku. Nie jest zbyt masywny, ale też nie delikatny i cieniutki. Faktycznie- stylizowany na Omegę, choć ma też coś trochę z IWC. Umiejscowienie datownika z kolei przypomina mi nieco Zenithy.

    Tak z czystej ciekawości zapytam- a co Powiesz o stylu Vintage i dodatkach takich jak zegarki z lat 1950- 1980? Z racji, że zajmuje się tym rynkiem i dokładnie takimi czasomierzami z chęcią poznam Twoje zdanie. Czemu? Zauważyłem ciekawy trend w tym sezonie, że co raz częściej to kobiety decydują się na zabytkowy zegarek mechaniczny, który pochodzi dodatkowo z typowo męskiej kolekcji. Do tego w modzie są także tzw. slimy- głównie produkcji rosyjskiej, najczęściej w złocie. Na 10 sprzedanych zegarków...7 trafia do kobiet, które klasykę łączą z odważnymi kolorami pasków- niekoniecznie skórzanych.

    Pozdrawiam,

    Paweł

    P.S.- znamy się z widzenia, ale dopiero kilka dni temu trafiłem na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny...sama jestem fanka pięknych zegarków. Mam ich aż 3 szt. wszystkie inne ale w podobnym stylu co Twój. Uwielbiam zegarki! Sa najpiękniejszą biżuterią, przynajmniej dla mnie. Ten fason jest klasic. Super!

    OdpowiedzUsuń