9 marca 2013

new in - czarna skóra

Klasyczne, czarne czółenka to zdecydowanie obuwie, które moim zdaniem każda kobietca powinna mieć w swojej szafie, nie ważne czy są to zaokrąglone czubki czy też obecnie bardzo modne w szpic. Ważne, że pasują praktycznie do wszystkiego. Moje dotychczas używane czarne czółenka ze skóry, z uwagi na nadmierną eksploatację przestały być eleganckie :) postanowiłam więc zamienić je tym razem na skórzane, ale lakierowane.


Drugą rzeczą, którą zdobyłam w ostatnim czasie są skórzane szorty. Pomimo, że elementy czarnej skóry w garderobie kojarzone są głownie z kolekcjami na jesień - zimę, szorty pochodzą z nowej kolekcji i zamierzam zakładać je teraz do kryjących rajstop i kozaków oraz latem do sandałów.


buty - Simple CP
spodenki - Zara

39 komentarzy :

  1. piękne te buciki! szorty też bardzo ładne, myślę, że w letnim wydaniu, z sandałkami, będą wyglądać świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne szorty! Będą super wyglądać do szpilek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty mam podobne z Zary, tez lakierki i je uwielbiam! Natomiast szorty są śliczne! Mogę wiedzieć jaka cena? Są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 169 zł, na pewno jeszcze są, to nowa kolekcja, kupiłam w środę :)

      Usuń
  4. Świetny wybór - tego typu zdobycze bedą pasowały do wielu stylizacji i nigdy sie nie znudzą ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz zdecydowanie racje- czarne, klasyczne szpilki to totalny must have każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te buty, ciekawe czy wygodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetnie wyprofilowane, nie chodziłam długo ale wydają się bardzo wygodne. Zobaczymy po całym dniu :)

      Usuń
  7. Ja skorzane elementy garderoby tez traktuje calorocznie.
    Szpilki wygladaja pieknie, natomiast kroj szortow mnie nie zachwycil - moze zyskaja na osobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. butyy <3 zakochałam sie <3
    zapraszam do mnie :>>>

    OdpowiedzUsuń
  9. spodenki pierwsza klasa.
    jeśli chodzi o buty, też chętnie sprawiłabym sobie pantofle, chociaż zaokrąglone i nude, ale mam strasznego pecha, wszystkie mi spadają z nóg prędzej czy później. nie pisane mi są takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  10. We love your post, wonderful.
    Turning to leave a kiss.
    We wish a great Sunday.
    http://sbrincos.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  11. zarówno buty jak i szorty są obłędne, już marzę o lecie

    OdpowiedzUsuń
  12. i szoty i buciki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty piękne, ale ja się właśnie dlatego boje lakierków, że tak szybko się niszczą. po 2, 3 noszeniach są załamania i to nie dodaje uroku. ale może mialam pecha do tej pory....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciągle szukam klasycznych, wygodnych, czarnych skórzanych szpilek- mam jedne, klasyczne, nude, ale przydałyby się jakieś ciemniejsze. Niestety, nie znalazłam jeszcze idealnego modelu. Podobnie mam ze skórzanymi szortami - skórę ogólnie wielbię i kocham miłością nieograniczoną, ale jestem wybredna, stąd niekoniecznie szybko znajduję idealne skórzane coś dla mnie. Poza kurtkami, kupowanie ich nie sprawia mi wielkiej trudności, niestety.... ;) Ciekawa jestem tych szortów na ludziu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z niecierpliwością czekam na Twoją stylizację w tych świetnych szortach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne buty!!! <3 Kurcze <3 :) Też bym takie chciała ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. I buty i szorty bardzo mi sie podobaja. Zaluje, ze szpilki wkladam raz, dwa razy w roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty,szorty-cudo!
    Piękne:):)
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szorty świetne:)
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. szorty są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne szorty ale buciki ah... cudowne, klasyczne.. no idealne. Świetny zakup:D

    Pozdrawiam i może obserwujemy?:) Daj mi znać:)
    również zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu, które aktualnie trwa u mnie. Fajna nagroda do zgarnięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne i szorty i szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Awesome pumps! And great shorts:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń