14 marca 2013

my favourite CHANEL

Wiele z Was nie widziało jednego z moich pierwszych postów "eco bag - pół żartem, pół serio", który tematyką jest pokrewny do dzisiejszego. I o ile ekologicznej torby z ciekawym napisem nie założyłabym na co dzień (jedynie jako worek na zakupy - ok) to tę koszulę noszę z chęcią. Zapewne już zauważyliście, że t-shirty z różnymi napisami, a przede wszystkim tymi, które nawiązują do znanych i popularnych marek, zaczynają wychodzić już nie tylko na ulicę, ale także na salony. T-shirty posiadają coraz to bardziej odważne nadruki - śmieszne, inteligentne, fejkowe loga firm, czasem zdarzają się nawet wulgaryzmy, ale podane ze smakiem i na poziomie. Nie każdemu mogą się podobać. Nie każdy będzie mieć tyle dystansu, aby sobie na taki niekonwencjonalny top pozwolić. Grunt - jak to w modzie bywa to, aby osoba, która nosi taką koszulę dobrze się w niej czuła, a Ci którym się nie podoba nie wytykali jej palcami, tylko potraktowali tego freeka modowego z przymrużeniem oka :)










t-shirt - www.pozerki.pl
szorty - Zara
buty - Simple CP

39 komentarzy :

  1. świetna koszulka, mnie osobiście bardzo podobają się t-shirty z nadrukami, ale w tej kwestii jest tyle opinii, ile nadruków na tych koszulkach ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Chanel :) Zazdroszczę! ;)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię napisowe koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka super koszulka, nadruk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the tee
    You're beautiful


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Całosć jak zawsze doskonaął :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biały i czarny dobre połączenie

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your shirt!

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny t-shirt:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię połączenie czerni z bielą. Bardzo mi się podoba!
    ==================================================================
    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie t-shirty. Sama planuje cos dowcipnego stworzyc na wiosne dla siebie i meza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tego typu koszuli są rewelacyjnym pomysłem, mogą wyrażać nasze emocje, poglądy,a nade wszystko pasują do większości stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem na TAK, zarówno w przypadku t-shirtów, jak i torebek bawełnianych! i robię ja sobie sama :)

    OdpowiedzUsuń
  14. T-shirt zabawny, zdjęcia piękne, jak zawsze s resztą. To jest blog z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć, dziękuje również za Twoje regularne odwiedziny :)

      Usuń
  15. uwielbiam t-shirty z zabawnymi napisami

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie koszulki:)Zdjęcia w klimacie,super!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna koszulka,uwielbiam takie;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ta koszulka jest fenomenalna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Proste stylizacje są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulka jest super! Pomysłowy nadruk.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna koszulka, bardzo mi się podoba :)
    Cała stylizacja na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kapitalne są te koszulki z napisami

    OdpowiedzUsuń
  23. genialna koszulka i swietny, klasyczny set:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny tekst na koszulce :D
    Podoba mi się!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w konkursie: http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/03/konkursowa-kapibara.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello, pretty! your blog is soooo cute!
    maybe follow each other?
    just let me know!

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam dziś w Galerii, oklaskiwałam stylizację z drugiego rzędu. Gratuluję! Było pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :) zapraszam częściej tutaj :)

      Usuń
  27. Swietna koszulka! Bardzo podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń