25 marca 2013

kurtka wręcz idealna

Pikowanej kurki z kołnierzem szukałam przez długi czas. Nie była ona oczywiście mi niezbędnie potrzeba, ale jak już sobie coś wymyślę to nie ma zmiłuj :) Jak to często w życiu bywa, kiedy czegoś nie szukamy wpada nam w ręce w najbardziej nieoczekiwanym momencie. Tak było właśnie w tym przypadku, podczas zakupów spożywczych ten model znalazłam w..... tesco :) za śmieszne pieniądze. Wzięłam bez zastanowienia, jest prawie idealna, choć wolałabym aby była w lekko beżowym kolorze - bardziej ecru :) Pewnie jej jakość nie jest zachwycająca (choć patrząc na to, że sieciówki wypuszczają na rynek coraz to gorszej jakości rzeczy), myślę, że to wybór idealny, a i tak wiadomo, że wszystko produkowane jest w Chinach :) O tym, że był to dobry wybór przekonało mnie kilka zapytań "gdzie kupiłam tę kurtkę" i niedowierzanie "gdzie...?!"















kurtka - Tesco
spodnie - Zara
buty - Simple
torebka - H&M
czapka - Benetton
zegarek - Michael Kors via www.zegarkionline.pl

71 komentarzy :

  1. kurtka rewelacyjna aż nie mogę uwierzyć że z tesco musze sprawdzić czy u mnie one są :) bo bardzo podobna mam upatrzoną dla córy :D pozdr i zapraszam do siebie :) oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, sama nie mogłam uwierzyć, że tam ją znalazłam :)

      Usuń
  2. fenomenalna kurtka! czy jest ona z kolekcji f&F?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak F&F :) ale kupiłam ją w zeszłym roku, nie wiem czy jeszcze będą :(

      Usuń
  3. uwielbiam Twojego bloga:)
    stylizacja jak zwykle - na medal:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka jest fantastyczna, ale moim faworytem tej stylizacji są spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieważne gdzie, ważne jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka jest mega! cała stylówka mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurtka ! <3 czasem zupełnie niespodziewanie znajdujemy jakaś super rzecz tam gdzie byśmy się nie spodziewali :) tak to już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, szalejesz kochana ostatnio :) Pięknie wyglądasz oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz doskonale, cudowne polaczenie kolorystyczne, wszystko wszystko tworzy jedną spójną całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie??? :D Kurcze no świetna jest!!! :) I wyglądasz perfekcyjnie! Spodnie mi się szalenie podobają!! <3 no i butyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpilki i spodnie są piękne :)

    Zapraszam na post o perełkach z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tecko czasami ma lepsze rzeczy niż reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!Z TESCO!!!Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie wyglądasz! Kurtka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki wspaniały Twój blog! zakochałam się w Twoich stylizacjach! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie kupilas???????? ;)
    Jest cudna, a zestawiona ze zlotymi spodniami wyglada rewelacyjnie i zyskuje na swojej swietnosci! Twoje stylizacje sa idealne, przemyslane i stylowe. Uwielbiam je. Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna czapka , ale to złoty ze spodni dominuje w tej kreacji . Podoba mi się :)
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka jest bardzo ładna, ale zyskuje wiele dzięki złotym spodniom.
    Ja lubię Twoje stylizacje:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kurtka -calość rownież świetna

    OdpowiedzUsuń
  20. wow wyglądasz rewelacyjnie !!!! <3 genialny zestaw !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kurtka! ja już od dawna znam urok tesco ;p z koleżanką często tam wpadamy bo mają duże rozmiary a na przecenach można znaleźć za śmiesznie pieniądze rzeczy. poza tym, dział damski prezentuje się całkiem przyzwoicie, natomiast męski to totalna porażka ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie łoooooooooooooo mega! cudnie blyszcza ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta kurtka jest cudowna !! :)
    świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi jakoś nie przypadła do gustu ta stylizacja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuje za twoje starania (odpowiedziałam obszerniej na twój hejterski komentarz do posta "burgund ale w tle")
      Nie rozumiem jedynie dla czego w jakimś przypadkowym starym poście pozwalasz sobie na więcej dogryzającej krytyki a w aktualnym tak delikatnie?

      Czyżby dla tego że boisz się reakcji i merytorycznej dyskusji na temat bloga i moich stylizacji z innymi?

      Usuń
    2. wrogowie wrogowie wszędzie wrogowie... nawet nie może nikt delikatnie negatywnego komentarza napisać... bo obraza majestatu nastąpi, skoro bawisz się w bloga i upubliczniasz swoje dokonania miej na uwadze to że nie wszyscy którzy tu zajrzą i Cię obejrzą będą ciumkać, pozdrawiać i wychwalać i zapraszać do odwiedzenia swojego bloga.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Oczywiście że można napisać każdy anonimowy komentarz, w przeciwieństwie do większości blogerów ani nie autoryzuje ani nie usuwam komentarzy, ale za to mam zainstalowany program do śledzenia IP więc widzę że ktoś pisząc "delikatnie negatywny komentarz" równocześnie próbuje mi dowalić na maxa na jakimś starym przypadkowym poście :)

      zapraszam do lektury http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/2012/11/burgund-ale-w-tle.html

      Zupełnie nie chodzi o wrogów, ale o napiętnowanie hejterów którym wydaje się że są bezkarni w sieci :)

      A ponieważ mam własnego zaprzyjaźnionego hejtera, który zresztą ostatnio napadł mnie w realu w jednej z galerii :) zainstalowałam program do śledzenia IP :)


      Pozdrawiam serdecznie wszystkich anonimów

      Usuń
    4. Chodzi o to "hejterstwo"?:
      "....Szczerze mówiąc bardzo nie podoba mi się Twój blog. Myślę, że te stylizacje są bardzo wymuszone i drogie dla przeciętnych kobiet. Nie jestem pewna, czy wyszłabym w czymś takim na ulicę. Bardzo nie lubię też Twojego wyrazu twarzy, nigdy się nie uśmiechasz, jakbyś była obrażona, jakby to co robisz było dla Ciebie obowiązkiem. A szkoda, bo moim zdaniem jesteś bardzo ładną kobietą :) Uśmiechnij się kiedyś, może doda to Twoim stylizacjom trochę więcej ciepła..."

      proszę Cię :) to jest szukanie na siłę problemów... jakby Cię ktoś zwyzywał pogroził itd to wtedy można by to nazwać tym śmiesznym słowem na "H"... Chcesz zobaczyć co to jest "hejt"? oglądnij sobie to: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xLIqyVsUnuk
      a potem usiądź sobie spokojnie i pomyśl czy komentarze typu "nie podoba mi się Twój Blog", "stylizacje są wymuszone" "mogłabyś się uśmiechnąć" itd... są hejtem czy po prostu opinią... Jeśli chcesz wyjść z zaklętego kręgu wzajemnej adoracji jaką uprawiacie "między Wami Blogerkami" to powinnaś mieć na to, że się tak brzydko wyrażę "wyj#b%e..." i robić swoje, jeśli to płynie z serca, a nie koniunkturalnego działania, które ma zrobić z bloga maszynkę do zarabiania pieniędzy, a z Ciebie celebrytkę.

      Na koniec, zgadzam się z opinią domniemanego "hejtera" że brak uśmiechu Ci nie służy delikatnie mówiąc, a ponadto jak na wysoką osobę(chyba taką jesteś?Ttak mniemam ze zdjęć) to okrutnie się garbisz... Hejt czy konstruktywna krytyka? Pozdrawiam. Anonimowe coś co nie ma bloga dlatego jest anonimowe...

      Usuń
    5. Ale halo, jeśli ktoś pisze "Szczerze mówiąc bardzo nie podoba mi się Twój blog" na jednym z przypadkowych postów z przed roku i równocześnie "delikatnie negatywny komentarz" na aktualnym to normalne? Zapewniam że na hejterskie komentarze na poziomie youtuba nie reagowała bym zupełnie, bo takie nie wymagały by komentarza :)
      Komentuje to co mnie intryguje a nie krytykuje :)
      Jeśli ktoś pisze komentarze łamana angielszczyzną aby mi dogryźć i na dodatek robi to z mobilnego internetu aby ukryć swoją tożsamość wiedząc że śledzę IP albo komentuje stare posty aby nie narażać się na krytykę innych to podejrzane.

      Nie rozumiem tylko dla czego bronisz negatywów na moim blogu a boisz się i ukrywasz tożsamość? :)

      Może zaczniesz pisać po angielsku? :)

      Usuń
    6. wracamy do punktu wyjścia... z mojego punktu widzenia wygląda to tak:
      "...Wrogowie, wrogowie, wszędzie wrogowie, nie ma wroga? trzeba znaleźć wroga!. śledzimy Ip, piszemy o "hejterach" to jest takie "trendy" w wirtualnym świecie... masz hejtera jesteś kimś, kij z tym że hejter kiepski, bo nawet nie wie, co to jest hejt, a chciał się tylko wypowiedzieć...
      Ale to nic, zróbmy z niego wroga publicznego przed Stowarzyszeniem "Ty Mi komcia ja Ci komcia - sztucznie podpompujemy sobie statystyki odwiedzin"..."
      Reasumując podtrzymuję swoje zdanie że chcąc coś osiągnąć w wirtualnym światku trzeba być ponad pewnymi tematami i tyle...
      Dalej nie wiem czy jestem "hejterstwem" czy osobą "konstruktywnie krytykującą"

      aha nie podpisuję się bo nie uważam żebym musiała się przedstawiać światu wirtualnemu z imienia i nazwiska skoro jest on dla mnie tylko narzędziem do pracy i zdobywania wiedzy, a nie całym moim światem. Jak robisz sobie kawę w narzędziu do jej parzenia to mu się przedstawiasz "cześć jestem Iwona mam bloga, skuter, mieszkam tu i tam robię to i tamto i będę z Ciebie korzystać, zrobisz mi kawę.." ?:) taki humor irracjonalny na dobranoc...

      Usuń
    7. Ok, irracjonalny humor troszkę mnie przekonał :) aczkolwiek...jak już wiesz wiem skąd piszesz i nawet jeśli nie jesteś hejterem a jedynie osobą która chciała się anonimowo wypowiedzieć do kogoś (kto bynajmniej nie jest ekspresem a jak zauważyłaś Iwoną) to anonimowość przeradza się w tej formie w brak kultury :)
      Przypominam że hejterstwo polega nie na tym że się wypisuje "ty debilu" tylko na tym że się krytykuje jakkolwiek, zazwyczaj samemu nie potrafiąc nic zrobić lub osiągnąć, z czystej zawiści lub złośliwości. Hejterstwo jest też w swojej formule anonimowe, spełniasz więc większość kryteriów :)

      Usuń
    8. Jedna krytyka i juz taka demagogia. Nie podoba mi sie, bo cie pogrubia. Szczerze mowiac to ja takze tak jak ty nie mam idealnej figury i niektore poropozycje modowe omijam z daleka bo wiem, ze bede wygladala nieefektownie albo nawet smiesznie. Te spodnie zdeceydowanie zle na tobie leza.

      Usuń
    9. A w tej czapce wyglądasz głupio, zastanów się zanim coś zakładasz czy ci pasuje

      Usuń
    10. no właśnie, czy tu nie można normalnie krytykować?? bo od razu widzę dyskusje na 10 wpisów.

      Usuń
    11. No chyba można skoro nikt nie usunął tego co piszesz :)

      Usuń
    12. Iwonko, po co ty się wdajesz w takie dyskusje? Jest takie powiedzenie "nigdy nie wygrasz z idiotą, najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a potem wykorzysta doświadczeniem" :)
      A już najbardziej rozbawiła mnie intelektualistka pisząca o "demagogii" takie podwyższanie poziomu intelektualnej wypowiedzi i własnej wartości przez trudne niezrozumiałe i źle użyte słowa to cudo językowe (pani taka na poziomie to trzeba było się podpisać)
      To prawie jak moje ulubione "wręcz pozorom" to nie żart, słyszałam to na żywo :)
      Jeśli ktoś nie zrozumiał (bo tu różny poziom intelektualnych wypowiedzi widzę) to nonsensowny zlepek "wręcz przeciwnie" z "wbrew pozorom" :)

      Bardzo ciekawy ten twój blog, można się rozbawić czytając hejterów na poziomie
      Pozdrawiam Ania

      Usuń
    13. Demagogia, mi. stosowanie nielogicznych, ale przekonujących argumentów.Podpisana: BA in Linguisics, MA Ed, moge z toba dyskutowac jedynie jesli jestes PRof. Miodek. Pozdrawiam autorke bloga, spodnie nadal pogrubiaja. Jestes na pewno piekna i inteligentna ale spodnie zle leza.

      Usuń
  25. bardzo niecodzienne połączenie, nawet inspirujące dla mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie mi się podoba!
    idealna kurtka .

    OdpowiedzUsuń
  27. kurtka genialna :) strasznie mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  28. Iwonko, super kurtka! Uwielbiam coś tak "wyrwać" a najlepiej w SH. Wtedy czuję się jakbym coś wygrała. Radość podwójna. :)
    Dziś kupiłam sobie okulary... w Pepco. Świetne! :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  29. jest cudowna, chyba wyruszę do tesco! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw. Mam identyczne spodnie :)

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne są te spodnie :)
    A zegarki mamy takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna kurtka ! też ostatnio zaopatrzyłam się w pikowaną kurtkę :)
    jeśli miała byś ochotę zapraszam do mnie :) pozdrawiam

    www.styling-on.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma zmiłuj ale ciężko znaleźć konkretną rzecz ;) Rewelacyjnie wszystko połączyłaś. P.S Fotograf chyba ma bzika na punkcie swojego loga, nie podobają mi się takie widoczne. Ale to moja subiektywna opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz a Twoje zdjęcia są cudowne i mega profesjonalne! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne połączenie i w ogóle cały zestaw jednak nie jestem przekonana co do tego, aby to obuwie było odpowiednie na obecną pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Spodobało mi się połączenie koloru złotego z zielenią. Wygląda super.
    Zapraszam na www.PolskieSzafiarki.pl.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji. Idealna figura, szczególnie do takich spodni :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. rewelacyjnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne spodnie :)

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. haha, kurtka z tesco, to ma byc blog modowy??

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna czapka w świetnym kolorze :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  42. Zestaw jak najbardziej na tak... prosty w formie, a mimo to kolory i faktury ubrań dają niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie zestawiłaś całość :) Jedynie co mi się gryzie to czapka i buty ale każdy ma swój styl i swoje zdanie :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zakochałam się w tej stylizacji! Cudnie wyglądasz, wszystko mi się podoba! Mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne wyczucie stylu, po obejrzeniu całego bloga mocne 6 :) extra! pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń