30 marca 2013

Go Green

Na początku chciałabym Wam Wszystkim życzyć Wesołych i Spokojnych Świąt :)

Zastanawiające jest tylko dla mnie jak w tak pięknych okolicznościach przyrody, będzie wyglądać lany poniedziałek? Młodzież będzie obrzucać się lodem, a może śnieżkami? :)
Wiosny nadal nie ma :( Choć wszyscy już bardzo jej pragniemy. Widziałam, że Kasia Tusk prezentując wiosenną stylizację, biega koło śniegu w czółenkach i gołych nogach (brrr, podziwiam). Ja postanowiłam po raz kolejny tej niekończącej się zimy, znaleźć jakiś ciepłe miejsce, aby zaprezentować Wam moją propozycję na aktualną pogodę :) Tytułowe Go Green nie oznacza tylko, że moja stylizacja jest zielona, choć jak widać zielona jest :) To oczywiście ukłon w kierunku działalności organizacji Go Green Initiative. Połączenie zieleni i złota zarówno w dodatkach, jak i na całej płaszczyźnie spodni, pozornie mogłoby wydawać się przesłodzone, ale w zestawieniu z agresywnym charakterem kurtki i butów z ćwiekami jest idealnie zrównoważone.Usta dla kontrastu podkreślone pomadką w kolorze fuksji, który będzie jednym z hitów tego sezonu.



















Ponieważ od kilku miesięcy, co jakiś czas dostaje od Was prośby o więcej uśmiechów, specjalnie dla tych którzy tego oczekują wybrałam zdjęcie poniżej. Aczkolwiek zarówno ja jak i fotograf uważamy, że zdjęcia prezentujące modę, to nie to samo co zdjęcia z wakacji czy imprezy, więc uśmiechy nie są konieczne, a wręcz przeciwnie - odciągają uwagę od tego co istotne, stylizacji. Szczerze powiedziawszy do rzadkości należy uśmiechająca się na zdjęciach modelka, chyba że to akurat reklama pasty do zębów :)


kurtka, buty - Zara %
bransoletki, spodnie - H&M %
bluzka, pasek - SH
zegarek - Michael Kors via www.zegarkionline.pl

31 komentarzy :

  1. so chic! Great pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są całkiem ciekawe, całość wyglada rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja,świetna kurtka*.*

    OdpowiedzUsuń
  4. błysk jest cool, fajne te spodnie, wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. super spodnie :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wyglądasz, spodnie są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyglądasz!świetne spodnie-maja bardzo ciekawy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. te spodnie są zjawiskowe! ♥
    u mnie dziś na szczęście był jeden dzień przerwy i przybyła wiosna (chociaż na jutro zapowiadają opady śniegu), więc mogłam sobie w końcu pozwolić na ramoneskę i cieńsze rajstopki ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonała w każdym celu, cudowne kolory i wzory, jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysle, ze z usmiechem Ci do twarzy, wiec prosZe o wiecej takich zdjec:-)
    Bardzo fajne spodnie.
    Wesolych Swiat:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja. Spodnie idealnie na Tobie leżą i podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super set, dodatki cudne;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your outfit !

    bisous,
    Natasha

    http://www.bisousnatasha.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piekna , jakie cudowne włosy i wgl *,*

    zapraszam do mnie na nowy post : )

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczne spodnie, fantastycznie zestawione :)
    wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudnie, fantastyczne spodnie, też takie chcę! Niestety do salonów w Częstochowie nie dociera połowa kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna kurtka i cudowny zegarek :)

    http://apieceofjustine.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się ten zestaw <3
    dodaję do obserwatorów i serdecznie zapraszam do mnie :)
    mam nadzieję, że mój styl przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super perełki z SH !
    Świetny post.

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny zestaw! ; )
    najbardziej podobają mi się spodnie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz bardzo stylowo / mimo że akcenty sa rock'owe jest nadal kobieco :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesujący zestaw :) No i genialne spodnie, pierwszy raz takie widzę :D
    Zapraszam do siebie i obserwowania :-)
    http://shining-manhattan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne spodnie ;)

    ____________________________
    http://dekorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Z uśmiechem czy bez zawsze wyglądasz pięknie!!!
    pozdrawiam i wesołego jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te spodnie są teraz w H&M za 30 zł. Oczywiście kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń