18 marca 2013

Fashion Show Galeria Krakowska - blogerki na wybiegu

Jak wspomniałam w poprzednim poście zostałam zaproszona do udziału w Fashion Show w Galerii Krakowskiej. Osobiście nie przepadam za imprezami tego typu, ale ponieważ kocham modę i każda możliwość kreacji czy prezentacji mody jest dla mnie bezcenna, dlatego bez namysłu przyjęłam zaproszenie. Bawiłam się świetnie i co najważniejsze mogłam osobiście poznać ścisłe grono najlepszych blogerek małopolski (pozdrawiam :)). Każda z uczestniczek miała za zadanie zaprezentować przygotowaną wcześniej stylizację z oliwkową koszulą.

Nie nastawiałam się na wygraną, a na dobrą zabawę, więc przygotowałam look od serca, raczej nie z topowych trendów, klasyczny i elegancki (pomimo koszuli, która nie jest w moim stylu), nie za wszelką cenę, choć powinnam żałować bo trzeba było założyć cokolwiek z obowiązującego "must have" blogerskiego i można by bo poza przednią zabawą, zgarnąć żywą kasę :) 

Nie zabrakło leginsów w układ gwiezdny (jednej z jurorek :)) Muszę przyznać, że byłam pod wrażeniem wizerunku Pani Moniki Gąsiorek-Mosiołek z Lounge Magazyn, od której nie mogłam oderwać oczu, nawet wtedy kiedy przeglądała czasopisma w Empiku. 

Czasami zastanawiam się, czy w blogosferze (modowej) istotna jest pasja do mody, kreatywność i oryginalność czy kopiowanie tego co blogerskie za wszelką cenę....?

Zobaczcie i oceńcie sami :) Foto relację (jak zwykle) przygotował dla Was Rafał (xdesign)

Sprawy organizacyjne - namawiamy się co i jak.


Najlepsze blogerki małopolski.


Miejsca dla jury.


I szoł rozpoczęty.


Jest i JURY


No i ja w całej odsłonie.


Czy to look prowadzącego na moje nogi...??!! 


Blogerki on stage


Duużo kamer i aparatów


Hm.... chyba nici z kasy :)


Halo, halo....nie wygrałam kasy :(


koszula - Peek & Cloppenburg
spódnica, torebka - Zara
futerko - Ochnik
buty - Simple
okulary - Prada
zegarek - Michael Kors

55 komentarzy :

  1. super wyglądałaś, a która wygrała :) jakiej firmy masz okulary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w sumie były trzy zwyciężczynie :) okulary Prada :)

      Usuń
  2. mimo wszystko ze i tak nie wygrałaś to podobałaś mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wygladasz w okularach:)bez tych 3 punktów "pasja do mody, kreatywność i oryginalność" nie wyobrażam sobie prowadzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... nie rozumiem, według mnie prezentowałaś się rewelacyjnie, przynajmniej na tle innych dziewczyn, nie wiem czemu nie znalazłaś się w WIELKIEJ TRÓJCE... Chociaż jak dla mnie - ja bym tylko buty zmieniła, a tak to naprawdę super i pomysłowo :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania. Niektóre looki prezentują się dziwacznie... Porównałabym to reczej do przebrania się w "trendy".

      Usuń
  5. Wygladałaś fajnie i bardzo kobieco! Ja bym Cię nagrodziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gartuluję i zazdroszczę jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja stylizacja zasłużyła na wyróżnienie!
    bardzo ciekawe wydarzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna spodnica. ale tez nie lubie talich imprez...

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że Galeria Krakowska organizuje takie imprezy wspierając lokalne blogerki. Wielki plus. Szkoda tylko, że Pan prowadzący modowy show ma za długie spodnie, źle skrojoną marynarkę, o butach nie wspominając :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, Pan prowadzący to nic :) zobacz na Panie z JURY bo chyba nie miałaś przyjemności widzieć ich na żywo a ja tak :) właściwie po za Panią w czarnym która wyglądała bosko, Panie projektantki z jakiejś firmy modowej wyglądały jakby właśnie skończyły sprzątać lub gotować bigos, a Pani stylistka galeri to już nie wiadomo czy się śmiać czy płakać i one oceniały Iwonę w futrze z Ochnika, okularach Prady i zegarkiem Michaela Kors'a i uznały że blogerka w spodniach w paski takich jak tysiące innych blogerek ma w necie, jest najlepsza???? :)

      Uwielbiam takie imprezy, świetnie się bawiłem

      Pozdrawiam
      Rafał

      Usuń
  10. Pan prowadzący wygląda strasznie :P Szkoda, że nie znalazłaś się w gronie wygranych bo wyglądałaś prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądałaś bardzo ładnie, na tle innych dziewczyn zdecydowanie się wyróżniałaś więc też nie za bardzo rozumiem decyzję jury ;) hmm, a Pana prowadzącego lepiej zostawić bez komentarza..

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądałaś pięknie. Ty dla mnie wygrałaś ten konkurs, patrząc na inne uczestniczki;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Iza, pisząc to jestem zupełnie obiektywna - wyglądałaś najlepiej. KOszula nie jest "doklejona" do reszty, a całość świetnie współgra. Dla mie Twój zestaw jest bomba. Ale fakt taki, trzeba się ubierać pod blogową "publiczkę", żeby być "trendy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, przepraszam, nie wiem dlaczego skojarzyła tą Izę, może dlatego, że sama mam tak na drugie imię :)

      Usuń
  14. Osobiście coraz mniej rozumiem blogosferę, właściwie powoli zatraca się istota blogów modowych skoro zaczyna funkcjonować określenie "wyglądasz jak blogerka" "ciuchy blogowe" "stylizacje blogowe" i tym podobne. Czy to oznacza że aby być blogerką trzeba wyglądać jak zjawisko? trzeba kopiować i naśladować najnowsze trendy z LB i wiodących portali? I co za tym idzie im bardziej idiotycznie tym lepiej? Czy trzeba mieć idiotyczne buty skracające nogi i pogrubiające łydkę? Idiotyczne leginsy w układ słoneczny albo paski lub kropki?
    Iwonko, wyglądałaś super, kobieco z klasą elegancko i zgodnie z najnowszymi trendami w modzie. Futro ochnika to czysta klasa a w połączeniu ze spódniczką Zary i klasycznymi czółenkami Simple to hit nadchodzącego sezonu, smutne to że ani większość blogerek ani tym bardziej Panie z Jury nie zauważyły tego faktu :)
    No cóż nie zapominajmy że był to przecież pokaz mody blogowej a nie po prostu mody i najnowszych światowych trendów :)
    Trzeba było faktycznie założyć bluzkę w paski, leginsy w układ planetarny, buty na koturnie, marynarkę w kropki i koniecznie coś z napisem BOY albo nadrukiem psa i wygrała byś wszystkie nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałaś dodać że perfekcyjna blogerka powinna jeszcze mieć na sobie dużo krzyży, rajtuzy udające pończoszki z podwiązkami, leginsy w azteckie wzory, napis FAKE lub FUCK z logiem chanel, no i koniecznie jakieś elementy kościotrupa, tylko jak to wszystko założyć na raz.... :)

      Usuń
    2. Sama brałam udział w tym konkursie i najbardziej podobał mi się strój Iwony :) Również jestem blogerką i w mojej szafie nie ma nic z napisem fuck, fake, boy czy też nic w krzyże lub galaxy, więc nie oceniajmy wszystkich tak powierzchownie :)

      Usuń
  15. Ja lubię blogerki krakowskie, (z pierwszego zdjęcia poznaję dziewczynę trzecią od lewej i Cammy )dlatego nie będę się wypowiadac na temat kto powinien wygrac. Moda to temat śliski, każdemu podoba się coś innego, najważniejsze, aby ubierac się zgodnie z własnym gustem. Ja lubię Twój styl bo masz zawsze wszystko fajnie dobrane, pomimo dobrych marek wyglądasz skromnie (nie myśl-nudnie)a zarazem z klasą. Nie jesteś kiczowata i to mi się podoba.
    A nagroda? no cóż? kasa nie jest najważniejsza.
    Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam zaproszona do grona najlepszych blogerek małopolski a prowadzę bloga od niedawna co samo w sobie było wspaniałe !!!
      Nie poszłam po nagrodę (to żarcik) bo nawet nie wiedziałam że można po za przyjemnością brania udziału w pokazie coś wygrać, nie mam też nic do blogerek, doceniam nawet że są tak konsekwentnie blogerskie w stylizacjach :)

      Usuń
  16. Wyglądasz na tle blogerek tak że powinnaś raczej oceniac ten pokaz :):):)
    Po reszcie uczestniczek od razu widac że to blogerki :)

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. noo, jury prezentuje się fatalnie ;/ A Ty wyglądałaś świetnie, i dziwię się że nie wygrałaś ;o

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wygladacie blogereczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Imprezy tego typu to dla mnie mierna rozrywka a ze swojej natury i formy poziom, bez względu na starania organizatorów, w większości jest żenujący :)
    Już Rzymianie wołali "chleba i igrzysk" a że dzisiaj chleba pod dostatkiem, gawiedź domaga się igrzysk, co bardzo chętnie wykorzystują firmy aby się promować i sprzedawać to czego nie potrzebujemy. Nie ma nic wspanialszego niż dać gawiedzi igrzyska a potem zaprosić do zakupów :)
    Nie wiem czemu Iwona czuje się niedoceniona, bo takie mam odczucie, bo choć wyglądała pięknie i wybijała się klasą i elegancją, ubrała się zupełnie niestosownie do okoliczności. Jak ktoś już słusznie zauważył nie był to pokaz mody tylko pokaz blogerek. Nie rozumiem więc czemu nie ubrałaś się jak blogerka? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. takie imprezy musza byc naprawde wspanialym doswiadczeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie to opisałaś;D mi też było bardzo miło ;) mam nadzieje, że się jeszcze zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zachwyca mnie jak z jednej strony jesteście spójne, a z drugiej każda bardzo indywidualna ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, każda z dziewczyn każda inaczej potraktowała tę koszulę :)

      Usuń
  23. Bardzo cieszę się, że mogłyśmy się poznać :) Oby więcej takich spotkań :) Będę tu do Ciebie często zaglądać :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna fotorelacja :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspólną, fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tyle pięknych i modnych lasek w jednym miejscu...
    super wyglądałaś ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. według mnie wyglądałaś najlepiej spośród wszystkich. to właśnie Twój strój (jeszcze podobał mi się Sylwii) był najbardziej oryginalny i wyróżniał się spośród tych dziewczyn. pozdrawiam! :)

    www.pamietajkto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję, nie spodziewałam się tylu miłych opinii :)

      Usuń
  27. haha!
    podpis "nie wygrałam kasy" rozbroił mnie całkowicie, hihi. ^^
    fajny event, byłam wtedy w Krakowie i chyba nawet udało mi się Ciebie dojrzeć przez momencik spośród tłumów.


    love!
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama za każdym razem się uśmiecham, kiedy czytam to co tutaj napisałam :)

      Usuń
  28. hahahaha super post Iwonko! :) Podpisy mnie rozbawiły, że hej :)
    I moim zdaniem wyglądałaś najgustowniej :) Ale nie powiem, że inne stylizacje mi się nie podobają, bo tak nie jest :) Ale cóż, pytanie: Ubrać się - czy przebrać ? :P
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  29. Great pics, great outfits!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie Twoja stylizacja jest mistrzowska:-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoja stylizacja jest smaczna i wiem, ze moglabym sie tak ubrac, wyjsc na ulice. Nie jestem blogerka modowa, a najzwyklejsza kobieta "30+", ktora chcialaby wiedziec jak wygladac ciekawie nie tylko do zdjecia na 5 minut. Niektore stylizacje, ktore widze na tych zdjeciach sa po prostu przebraniem i w zyciu nie odwazylabym sie nawet wyjsc na te 5 minut na ulice. Jestem glodna porad jak sie ubrac, trafionych rozwiazan i oryginalnych pomyslow, zestawien ale nie za wszelka cene. Owszem, sa i szalone kreacje, ktora balansuja na granicy kiczu i sztuki i chce sie je ogladac,udaje sie to niektorym. I na pewno nie beda to "krzyze i leginsy" powielane i przemielane na coraz to kolejnym blogu modowym.
    Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hehe świetna relacja, a z jej końcówki się uśmiałam..:)
    fajnie wygladałaś, a kase może wygrasz następnym razem..:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. widzę dzieje się ! świetna narracja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. To prawda co napisałaś, że wystarczy założyć cokolwiek, byleby posiadało łatkę "modne, trend sezonu". Przykro patrzeć jak ludzie zamykają się tylko na to, co jest modne, a reszta jest be... Ale co poradzić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. swietnie wygladalas, tak elegancko i z klasą ! :)
    Mi równiez bardzo milo bylo Cie poznac, mam nadzieje, ze jeszcze nieraz sie spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za drugi komentarz, to mój szczęśliwy dzień :) no i dziękuję, że dałaś się odkryć, na pewno będę tu zaglądać, jest super :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne te okulary Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wyglądałaś ;> Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądałaś fantastycznie:) Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. haha super opis :D ślicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń