16 marca 2013

cała nude


Po raz kolejny wykorzystuję zwierzęce, wytłaczane faktury. Bluzka pomimo wyrazistego wzoru nie przytłacza reszty, ponieważ jest w kolorze białym, a doskonale wyeksponowała to, co chciałam czyli buty w kolorze nude i torebkę - kuferek. Całość zamykają moje ulubione jeansy i złote dodatki, które zakładam bardzo często na co dzień. Nic specjalnego i nic wyszukanego. To po prostu dla mnie idealny strój w miejskim stylu :)

W dniu dzisiejszym na zaproszenie Galerii Krakowskiej miałam przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu "blogerki na wybiegu", do którego zostało zaproszonych 12 (ich zdaniem, tym bardziej jest mi miło) najlepszych małopolskich blogerek. Relację z tego wydarzenia przedstawię Wam w kolejnym poście :)









bluzka - Zara
spodnie - Bershka
pasek - Vintage
buty, torebka - Gino Rossi
zegarek - Promod
bransoletki - Pandora, Apart

42 komentarze :

  1. bluzka jest nieziemska - cudowna wręcz...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest cudowna;)Szczególnie buty przypadły mi do gustu;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty przepiękne! Faktura bluzki jest bardzo ciekawa i bardzo delikatna, lubię takie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja! Buty najlepsze! ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna bluzka, skąd? :)
    A torebkę mam podobną tylko z Kazar i jest mało praktyczna bo nic do niej nie zmieszczę prócz portfela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka Zara, najnowsza kolekcja :) zapomniałam podpisać już nadrabiam :)

      Usuń
  6. Prosto i klasycznie - cudownie. W torebce się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dodać, nic ująć:))) Bardzo mi się podoba! W ogóle to chyba muszę się w końcu zaopatrzyć w coś marki Gino Rossi. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. love this!
    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie połączenia. Jest klasycznie z nutą oryginalności, a bluzka i torba, to moje ulubione elementy tej stylizacji :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka - genialnie się prezentuje na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, jestem całkowicie zauroczona torebką-piękna:) A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ubolewam nad faktem, ze nie moge sobie pozwolic na taki wytlaczany wzor ,Tobie bardzo pasuje. Piekna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  14. No wyglądasz fenomenalnie Kochana!!! <3 Torebka i buty <3 och :) I już czekam na relację z wybiegu :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Ten pasek na dżinsach, torebka - bossssskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluzka! jeansów właśnie takich szukam! Jednym słowem - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle zestaw z klasą :* Brawo !!! piękna bluzeczka <3 pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna stylizacja. Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka nadaje całej stylizacji oryginalności: )

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne zdjęcia a i zestawienie ciuszków super!!! pozdr i zapraszam do nas ja oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekna kolorystyka, która zawsze będzie na topie i niezwykle prosty elegancki look, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. elegancja w takim wydaniu bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wysmakowana elegancja, zrownowazone tam gdzie trzeba wzorem i kolorem. A buty przepiekne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana a te spodnie dawno kupowałaś? Nie widzę ich na stronie bershki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś 2 miesiące temu :( ale może w sklepie stacjonarnym będą :)

      Usuń
  25. świetny zestaw, piękna bluzka! z niecierpliwością czekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo udany zestaw, wszystko pasuje idealnie, podoba mi sie:) i gratuluje wyroznienia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty i torebka tak świetnie do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochalam sie w Twoim topie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia. Ta bluzeczka! <3


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po prostu klasa! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  32. PIĘKNY look...
    Torebka mnie zauroczyła.Wygladasz wspaniale:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,nowa notka!;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo stylowy zestaw
    podoba nam się
    pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, a torebka cudowna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń