21 marca 2013

ain't no sunshine....


Miałam wczoraj dużo szczęścia - udało mi się złapać trochę promieni słonecznych, podczas kiedy dzisiaj niebo całe pokryte jest znowu chmurami, a deszcz nie sprzyja zakładaniu czółenek. Choć podobno mamy pierwszy dzień wiosny :)
Strój B&W to już u mnie klasyk i Ci którzy mnie znają wiedzą, że najczęściej można mnie zobaczyć właśnie w takich kombinacjach. Tym razem ukłon dla lat 60-tych. Klasyczna spódnica z koła i geometryczne wzory, a wszystko podkreśla neonowy naszyjnik, kupiony w zeszłym roku na wyprzedaży za symboliczne 10 zł, który nie miał jeszcze u mnie swojego debiutu, aż do wczoraj. Sportowy charakter bluzy przełamuje formę bardzo eleganckiej spódnicy. Niby mieszanka stylów, ale to właśnie dodaje smaku w całości doskonale spójnej stylizacji.

Jak Wam się podoba?

















bluzka, torebka - Zara
spódnica - Preska
naszyjnik - H&M
buty - Mango

57 komentarzy :

  1. Ta bluza z Zary jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja !
    bardzo mi się podoba
    uwielbiam połączenie czerni z bielą :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba!!! <3 Wyglądasz pięknie i stylowo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej uśmiechu:) Wszystko idealnie dopasowane, bardzo mi się podoba!:) Szczególnie bluza i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gorgeous pics !! i follow you ;);)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne dodatki! Bardzo podobają mi się zdjęcia i cała stylizacja:))

    OdpowiedzUsuń
  7. REWLACJA!


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam spódnice..! właśnie takiej poszukuję aktualnie !
    pozdrawiam i zostaję na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wow rewelacyjny zestaw !!!! bosko wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. srebrna koperta - marzy mi się taka :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/03/konkurs-wygraj-bony-do-mergpl.html Do wygrania bony do MERG.pl Wystarczy zostawić mail

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, szczególnie szpilki mi się podobają;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look !!
    spódnica jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!!!Fajnie ,ze dodałaś naszyjnik dla przełamania całości!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam właśnie na paczkę z podobną spódnicą :) piękny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zestawienie, bardzo eleganckie i kobieca. Jak dla mnie bomba! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie. Całość bardzo mi się podoba:) zapraszam do mnie na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość bardzo korzystna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna spódniczka! :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle przyciągasz wzrok ;)
    zjawiskowa koszulka !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio byłam w Zarze z córką, kupiłyśmy sobie jeansy i wyczerpałam limit gotówki za zakupy, a teraz zazdrośc mnie skręca,bo miałam ochotę na tę bluzkę;-)
    Swietnie wyglądasz, wysoka klasa:-)


    OdpowiedzUsuń
  21. super! spódnica dlatego że jest dłuższa wygląda bardzo ciekawie i inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę tego słoneczka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. FANTASTYCZNY LOOK

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne połączenie :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe, oj miałaś szczęście, że załapałaś promienie słońca, bo ostatnio bardzo o nie ciężko. Ja cały czas mam nadzieję, że niedługo zrobi się cieplej i śnieg stopnieje, słońca będzie więcej i przybędzie w końcu do Nas wiosna, aczkolwiek prognozy pogody nie są zbyt optymistyczne.
    Kurcze, Twoje zdjęcia bardzo mi się podobają, jakość genialna! Look świetny - połączenie black&white z odrobią koloru zawsze modne! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. olśniewająco wyglądasz, świetna spódnica. Strasznie mi się podoba klimat tych zdjęć :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygladasz doskonale, wspaniała długość spódnicy i ten fason, oczarowałaś mnie po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dosłownie zakochałam się w tej stylizacji! Idealna - biel/czerń, kobiecość, jednak z przekorą przełamana sportowym akcentem... Wielbię!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog i post !
    Zapraszam do siebie strang-woman.blogspot.com może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba ten zestaw,naszyjnik nie podoba mi się,ale reszta jest super.Nie mogę znaleźć tych butów,pomożesz:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty to zeszłoroczna letnia kolekcja Mango. Może znajdziesz je jeszcze na allegro? Lub w outletach Mango :)

      Usuń
  31. ale spódnica pięknie na Tobie leży! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. ta spódnica jest dla Ciebie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Niesamowity zestaw ;-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Oh, dear... If I were you I would be ashamed to show such a face on the blog-that about clothes? not so bad, I've seen worse.
    Reg.
    P.S. I wrote it as a friend-'cause you're actiually hearing all the time- "your dresstyle is glamour" or "I wish I was so thin and pretty like YOU"- IT'S SO UNTRUE,don't you think?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już odpowiedziałam na twój poprzedni hejterski komentarz (do posta black & white) pozdrawiam warszawę.
      Używanie tłumacza google aby ukrywać swoją tożsamość jeszcze bardziej, może nawet jest zabawne gdyby w efekcie nie było ośmieszające :)
      Znając język angielski troszkę bardziej niż na poziomie liceum, powinnaś wiedzieć że nie wszystko wklepane po polsku do tłumacza da w efekcie to co błyskotliwie chciałaś przekazać aby mi dogryźć. Polecam na przyszłość naukę języka, pomoc profesjonalisty lub używanie mniej popularnych języków niż angielski :) Proponuję hejterskie komentarze po chińsku to trudniejsze do zweryfikowania :)

      Usuń
  35. Witam,
    należą Ci się przeprosiny za mój wczorajszy wpis- mialam wczoraj zły dzień, weszłam na przypadkowego bloga. Zamiast wyżyć się na osobie, ktora sprawila mi przykrość- calą złość przelałam na Ciebie. O wiele łatwiej jest obrażac kogoś, gdy nie rozmawia się z nim twarzą w twarz. To było absolutnie nie na miejscu. Po tym co sobą prezentujesz, widać, że masz pasję, którą z sukcesem realizujesz i wiele talenow. Życzę Ci wszystkiego najlepszego na drodze, którą obrałaś.
    Z wyrazami szacuku
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  36. o fiu fiu ale tutaj się znowu dzieje :)
    Widzę że rzekoma Aleksandra poczuła się osaczona i ośmieszona, postanowiła więc jednoznacznie odsunąć jak widać bezpodstawne podejrzenia od innej blogerki :)

    Cudo inteligencji, na poziomie 5000 IQ :) gratuluję :)
    Chyba musimy się w końcu poznać osobiście bo jestem przytłoczony i zaintrygowany twoją inteligencją, sprytem i konsekwencją w działaniu :)

    Pozdrawiam
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podobają mi się stylizacje, mają w sobie to coś ;)
    dlatego chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga, trwa obecnie konkurs zachęcam do udziału, oczywiście obserwuję ;)
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Laleczko jakie piękne światełko na pierwszej fotce. Brawa dla fotografa :)

    OdpowiedzUsuń


  39. Przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba:)
    Świetnie się w niej przezentujesz, bardzo do ciebie pasuje taki style:)
    Jesli znajdziesz chwilkę czasu to zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem zachwycona spódnicą!

    OdpowiedzUsuń