18 lutego 2013

umbrella installation

Szczerze nigdy nie znosiłam parasoli - zawsze je gubiłam, wydawały mi się być niewygodne, nieporęczne i nie pasujące niemal do niczego, zawsze psujące strój w danym deszczowym dniu, a kiedy jeszcze przypomniałam sobie o efekcie zmokłej kury podczas padającego deszczu i trzymania w ręku parasola... wrr... :) Teraz piszę to wszystko w czasie przeszłym - ostatnio okazało się, że chyba bardziej nie lubię kiedy deszcz zmoczy mój płaszcz, skórzaną kurtkę czy torebkę i przełamałam się :)
Dzisiaj w mojej kolekcji mam kilka różnych parasoli, które używam jako znakomity dodatek do stroju w danym deszczowym dniu, a tym samym nie mam pojęcia, dlaczego w momencie kiedy zmieniłam do nich podejście, przypadłość zostawiania ich gdzie popadnie od razu odeszła w niepamięć :) Po ostatnim opublikowaniu na blogu posta 'szarość dnia' (klik) z wykorzystaniem parasola oraz  propozycji niekonwencjonalnego parasola (klik) na Facebookowym fanpage'u postanowiłam pociągnąć ten parasolowy wątek i pokazać wam instalacje z użyciem parasoli, które już dawno znalazłam i zrobiły na mnie wrażenie, a tym samym mam nadzieję, że Was również zainteresują te różnorodne inspiracje, a być może zmienicie tak jak ja swoje podejście do parasoli :)
Czy wiedzieliście, że pierwszy parasol powstał w Egipcie już podobno cztery tysiące lat temu? :)


















































45 komentarzy :

  1. Efekt zmokłej kory...?
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, już poprawiłam :)

      Usuń
    2. haha :) Kochana, ale ja Cię nie poprawiałam, po prostu nie wiedziałam o co chodzi :)

      Usuń
    3. haha myślałam, że wiesz, że to literówka, bo to była literówka, ale się uśmiałam :)

      Usuń
    4. a ja po prostu nie załapałam :D

      Usuń
  2. Ooooo jakie świetne zdjęcia!!! <3 :) Ja aktualnie jestem w fazie szukania parasolki, bo właśnie gdzieś wsadziłam i nie mogę znaleźć :/ :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Ci h&m - mają często piękne i niedrogie :)

      Usuń
  3. a ja tam lubię parasolki mam ich 8 a najfajniejsza to w kwiaty, która z ponurej pogody robi słoneczko na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialne te parasolki na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia, nie wiedziałam ze z parasolek można tworzyć takie cuda;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te inspiracje :D szczególnie na tym zdjęciu jakby w holu jakiegoś hotelu :) czarujące!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skad ludzie miaja takie pomysly! Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne inspiracje, pierwsze zdjęcie powala, cudna uliczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. ludzie mają mega pomysły! i dlatego świat jest piekniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście pozytywny widok kolorowych parasoli!

    OdpowiedzUsuń
  12. Greetings! I know this is somewhat off topic but I was wondering
    which blog platform are you using for this site?
    I'm getting tired of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

    my web site - buy followers on twitter
    my webpage: buying twitter followers

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite. Najbardziej podoba mi się pomysł z wykorzystaniem parasoli jako oświetlenia.
    Fakt, parasol może, a nawet powinien być niczym dodatek, element uzupełniający strój, a nie przykra konieczność :) chyba sam ponury dzien jest wystarczająco denerwujący, żeby do tego wyglądać jeszcze źle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. coś pieknego :) zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne są <3 wiele lat temu kupiłam sobie przepiękny parasol Laury Biagiotti no ale co z tego skoro jest wielki więc nieporęcznie się go nosi , poza tym jak to przy parasolach na kiju przy większym wietrze łamie mu druty :/ tak więc wisi sobie w przedpokoju ;) a ja w torebce noszę maleńki z Rossmana hahaha ale jak coś jestem zawsze w pogotowiu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super post, bardzo mi się podoba ;)
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. parasolki wyglądają niesamowicie :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne te zdjęcia ! ;)
    Obserwuję i zapraszam.
    Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie! Świetny posysł na post...piekne zdjecia
    Buziaki E

    OdpowiedzUsuń
  20. super fotki! zapraszam do mnie http://actlikeareallady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow awesome photos!!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny parasolkowy post, przyznam szczerze ,ze fanka parasoli tez nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  23. I love it, can you take a look at my blog and maybe follow me? i follow back everyone.
    Kiss**
    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/
    and here's my page on facebook (about fashion and more):
    https://www.facebook.com/fashiongetsfiercee
    Would mean a lot if you like it!! i can like your page back or follow you on instagram if you have.

    OdpowiedzUsuń
  24. coś wspaniałego!!! miałam okazje widzić taką ekspozycję w hotelu belagio w las vegas!!! boska
    ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  25. zaraz poczytam, może w końcu coś znajdę

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne instalacje!!! Ja parasole lubię, ale czasem ciężko zestawić je ze strojem :(
    zapraszam do siebie :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne i takie pozytywne, już parasol nie kojarzy mi się z psią pogodą. Zapraszam do siebie: http://interiorsdesing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w tych zdjęciach trafiłam na Twojego bloga przypadkiem jest super a szczególnie te pikantne kąski typu ten post będę tutaj częściej zaglądać! www.nolzy.com

    OdpowiedzUsuń