13 lutego 2013

szarość dnia

Zabawa fakturami to nie kwestionowalny trend kończącego się sezonu, a kiedy do tego dodam moje ulubione zimowe kolory - czarny i szary (wiem, wiem, nuda - ale spójrzcie co dzieje się na zewnątrz, miałam ochotę wpisać się w otoczenie) powstaje mieszanka idealna :) Już kiedyś przy okazji tego posta postawiłam na podobne połączenie, lecz w jesiennym wydaniu. Na poniższych zdjęciach przedstawiam wersję zimową.
Czy Wy już też macie dość zimy? Na zdjęciach padał akurat deszcz i całkowicie stopniał śnieg, cieszyłam się bo to miła odmiana w porównaniu do tego, co teraz mamy za oknem :)













sukienka - Mango
płaszcz - Zara
czapka, rękawiczki - Solar
buty - Prima Moda

50 komentarzy :

  1. Świetna stylizacja ! Faktury i szarości to jest to !
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie połączenie różnych faktur :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja bardzo w moim guscie,i piekne wlosy!zapraszam do siebie na bloga na konkurs z rozdaniem kosmetykow z MUA,moze cos Ci sie spodoba?bedzie mi bardzo milo pozdrawiam x x x ania a tutaj link do konkursu : http://fokusnamiszmasz.blogspot.co.uk/2013/01/konkurs-mua.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ten płaszcz mi przeszedł w tamtym roku koło nosa. w tym roku pewnie tez przepuścilam zbyt dużo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie można go znaleźć jeszcze na allegro :)

      Usuń
  5. świetne połączenie rożnych faktur, a ja widzę odrobinke kolorku w swojej stylizacji (usta), myślę, że one są jak nadchodząca wiosna i powoli się wychylają jak kwiaty wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie prezentujesz się w szarych kolorkach :)
    mam zdecydowanie dość zimy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaach pięknie wyglądasz Kochana!! <3 A ja też mam dość zimy :( Ja już jej miałam dość zanim przyszła.. Brrrrrr z pór roku lubię tylko lato :) Jak jest ciepło i słonecznie :)
    Pozdrawiam więc cieplutko :) :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie mieszanie wzorów i faktur. Nie zawsze się udaje, można przesadzić, ale tutaj nie można nic zarzucić. W dużej mierze dlatego, że nie szalałaś już z kolorami. Świetny płaszcz.

    Ja jeszcze nie mam dość zimy, tak długo jak jest śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana ta szarosc w Twoim wydaniu absolutnie nie jest nudna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Och ten płaszczyk jest niesamowity !!!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz jest po prostu boski!! Brakuje mi słów, żeby opisać całośc ;-)) U mnie również pojawiło się coś nowego więc zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie połączania, staram się przekazywać w ten trend w swoich projektach, choć może dla mnie to już styl projektowania. No super, podoba mi się.
    WWW.ZAPALOV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham ten płaszcz ! ;)

    http://from-spring-to-winter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. perfekcyjnie ! uwielbiam szarości a Twój zestaw mega mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  15. Na próżno tu szukać NUDY!!!!Jest pięknie,idealnie,perfekcyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę bardzo fajna sesyjka :) a szarość przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. płaszcz jest genialny!

    zapraszam na moje mini rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo prosta i elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. płaszcz jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDOWNIE! Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  21. super ! Mój ulubiony kolor to szary :)

    Gray Cat

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też mam dość zimy, jestem ograniczona co do robienia zdjęć na zewnątrz! ( musiałabym zawsze ze sobą brać moją 19 miesięczną córkę, nie mam na to sił w taki śnieg z wózkiem walczyć :)
    Cudowny jest Twój płaszczyk, cudownie wyglądasz, moje kolory, moje ulubione fasony!

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam szary kolor, a Tobie jest w nim totalnie do twarzy <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam staram się cieszyć każdą pogodą, więc zimowa aura bynajmniej mi nie przeszkadza. Monochromatyzm zawsze w cenie, jeśli, tak jak w tym przypadku, jest w pełni przemyślany. No i w końcu na zdjęciach pojawił się uśmiech - tak trzymać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię na zdjęciach swojego uśmiechu, ale skoro tyle tutaj było o nim mowy, postanowiłam go opublikować :)

      Usuń
  25. Lubię zimę. Szczególnie, gdy niesie ze sobą biały puch, ale tęsknię już do wiosny i choć szary to mój ulubiony kolor to jednak tęsknię już za wiosną i za jej kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz! Płaszcz jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uśmiech w cenie, szczególnie Twój:) Zimy nigdy dość pod warunkiem że jest biała i piękna, zresztą każda pora roku ma swoje uroki.

    OdpowiedzUsuń
  28. These are so pretty!



    Emm
    SPIN DIZZY FALL
    Visit me at http://spindizzyfall.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny outfit! Wyglądasz jak dziewczyna z movesfashion ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh, you look gorgeous!:>

    Hugs,

    -Alessia

    http://stylist-diaries.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  31. strasznie podoba mi sie ta stylizacja!połaczenie wzorów i faktur-rewelacja!chetnie obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi dear! I just found your blog, Do you want to follow each other? let me know. See you soon and a one big kiss
    www.lipschic.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja rewelacyjna! Płaszcz jest cudowny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Very nice blog, I am your new follower, follow me back?

    Kisses,
    Dinna
    www.the-fashionette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż mnie zatkało :)))))) genialnie połączyłaś kolory i fakturę materiałów;
    Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  36. O widzę moją sukienkę! Świetnie się na Tobie prezentuje :)
    A płaszcz masz genialny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń