1 lutego 2013

SALE - new in - akcesoria

Z pewnością nie będzie dla Was nowością i zaskoczeniem fakt, że uwielbiam wyprzedaże, ale....
Najbardziej wbrew pozorom lubię buszować w sklepach wtedy, kiedy nowe kolekcje obejmują już 7/8 asortymentu, a na wyprzedaży pozostały ostatnie, przebrane i dla większości nieciekawe rzeczy.
Dlaczego? Zdecydowanie dlatego, że większość sklepów oferuje wówczas totalną wyprzedaż do -70%, a nawet więcej (o czym oczywiście sklepy oficjalnie się nie chwalą, nie byłoby to dla nich najlepsze działanie PR'owe :)). Wówczas udaje mi się znaleźć największe perełki i nie zwracam wtedy uwagi na to, czy rzecz posłuży jeszcze w tym sezonie czy akurat wpisze się w nadchodzące trendy.
Największą satysfakcję daje mi właśnie buszowanie i wynajdywanie rzeczy w totalnie niskich cenach, a przy tym jest to bardzo łaskawe działanie dla mojego portfela i nie pozwala zbankrutować :)
Podczas zakupów na wyprzedażach zwracam uwagę na wszystko: to co wpisuje się w nadchodzące tendencje, to co posłuży mi jeszcze w tym sezonie oraz wybieram rzeczy, które bez obawy będę mogła zakładać za rok. Zgodnie z powyższym ostatnio w moje ręce wpadły ciekawe dodatki, które może nie prezentują się najlepiej samotnie na zdjęciach, ale mam już na nie pomysł i z pewnością w najbliższym czasie zobaczycie je w moich outfitach. Okulary przeciwsłoneczne - teraz o nich nie myślimy, ale kiedy tylko wyjdzie słońce maszerujemy do sklepów po nową parę - po co kupować w regularnej cenie skoro, skoro jeszcze przed sezonem można złapać okazję? :)




okulary przeciwsłoneczne - % Zara 90 zł i 100 zł 30 zł

Szale - pastelowy to idealny dodatek, który wpisuje się w wiosenno - letnie tendencje (pastele znów królowały na wybiegach), biała jedwabna z delikatnymi neonowymi prześwitami to świetny element do fluo dodatków na lato ( w tym sezonie nadal będą modne :)), a czarna kwiatowa będzie ożywieniem dla nie jednej stylizacji o każdej porze roku.




pastelowa - Zara % 90 zł 30 zł
jedwabna - Zara % 170 zł 40 zł
czarna - H&M % 23 zł 10 zł

Rozglądacie się jeszcze za wyprzedażami czy zwracacie już tylko uwagę na nowe kolekcje?

48 komentarzy :

  1. Po pierwsze, totalnie mi się podoba zdjęcie główne na blogu.. Ach <3
    A co do samego posta, to ale perełki wychwycilaś! :) Ja teże jestem zdecydowanie tego zdania, że po co przepłacać, skoro można kupić 70% taniej (a i tak nawet przy tej cenie te chinskie towary nie sa tyle warte...) Jednak odkąd w sh udaje się znaleźć perełki, to szkoda kasy niesamowicie na drogie sieciówki :P Choć nie powiem, że jak mnie coś bardzo zauroczy to raz na jakiś czas kupię.. :)
    Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że podoba Ci się nagłówek :)

    co do SH - zdarza się, że odwiedzam je maniakalnie, np. dzień po dniu przez tydzień lub dwa tygodnie, a jak upoluję perełkę - to dopiero satysfakcja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no jedyny właśnie minus, to to, że można popaść w nałóg :P I wszystko wyciąga do nas 'ręce' - "No bo przecież to takie tanie, że żal nie wziąć" :)

      Usuń
    2. OTAGowałam Cię Kochana :)

      Usuń
    3. ojej dziękuję :) bardzo mi miło :)

      Usuń
  3. Ja ostatnio jestem dumna z mojego zakupu w Mango - sukienka przeceniona ze 189 PLN na 79 PLN ;) Uwielbiam ją nie tylko za cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również upolowałam z Mango świetną przecenę sukienki i o tym w następnym poście o nowościach :)

      Usuń
  4. glasses...I´m in love...
    Melanee

    OdpowiedzUsuń
  5. na tych największych wyprzedażach własnie mozna znaleźć głównie dodatki - co do ubrań to najbardziej chodliwe rozmiary znikają szybciutko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie koniecznie tak musi być, w kolejnym poście pokażę jakie ubrania upolowałam w ostatniej turze wyprzedażowego szaleństwa :)

      Usuń
    2. nie wiem jak Ty to robisz - jak ja wchodzę do jakiegokolwiek sklepu widzę tylko kolejki do przymierzalni i nie jestem w stanie wydzierać ciuchów z etykietką 'SALE' kobietom, które się zachowują jak lwice chroniące swoje młode :D

      Usuń
  6. Okulary są cudowne, ja też uwielbiam wyprzedaże! :)

    A do nas zapraszam na ciekawostki kosmetyczne - dziś pod odstrzałem są perfumy.

    Pozdrawiam,
    Jolka
    www.pasja-kreacja-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zdobycze najbardziej cieszą :) Podobają mi sie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zazdroszczę Ci tych okularów. Ja zapewne jak pisałaś, kiedy pojawi się słońce będę latać po sklepach w poszukiwaniu kolejnej pary, za którą przepłace zapewne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez lubie kupowac na wyprzedazach wlasnie, kiedy sie koncza. Mozna wtedy trafic na najlepsze okazje.

    Bardzo mi sie podoba ostatni szal i bordowe okulary!

    OdpowiedzUsuń
  10. ualala oko mogę nacieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie do gustu przypadły szczególnie bordowe okulary z pierwszego zdjęcia, bardzo podoba mi się ten fason, choć nie wiem czy pasowałby do mojego kształtu twarzy. Kwieciste szale także mi się podobają, na pewno będą stanowić dziewczęce wykończenie niejednej stylizacji :D

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to damskie okulary, ale mój chłopak wygląda w nich rewelacyjnie, najlepiej sprawdź sam w Zarze! :)

      Usuń
  12. piękne cudeńka złowiłaś ;) ten jedwabny szal to na prawdę świetna inwestycja i okulary bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. O jej, okulary są niesamowite, ja swoje ostatnie dwie pary połamałam więc pewnie i mnie czeka zakup nowych jak co roku hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to samo podejście, na samej końcówce wyprzedaży można wygrzebać jeszcze całkiem fajne rzeczy, w śmiesznej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam koncowki wyprzedazy bo mozna wtedy upolowac fajne rzeczy za grosze tak jak ty wlasnie to zrobilas;) okulary bardzo mi sie podobaja:) sama polowalam na chuste z parfois i czekalam na kolejne obnizki az cena mi sie na tyle spodobala ze z czystym sumieniem moglam ja kupic;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nono, przepiękne ciuszki :D a apaszki... zachwycają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wyprzedaze to jest chyba to co kazy lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyprzedaże kocham;) A dodatki nawet samotnie prezentują się bardzo dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zobaczyłam cenę okularów poczułam potrzebę pójścia do Zary :D

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję pięknie :):* cudowne łupy ! jestem okularową maniaczką więc szczególnie nimi jestem zachwycona :P do tego genialne ceny :)))

    pozdrawiam serdecznie i cudownego dnia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm... Wyprzedaże... Któż ich nie uwielbia...?

    Zapraszam do siebie i do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale u Was, a raczej u Ciebie dużo zmian. Oby wszystkie były na lepsze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiany czasem są potrzebne :) dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie! :)

      Usuń
  23. wow, faktycznie. piękne rzeczy za niską cenę. super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Widze że zakupy bardzo udane;)
    Czekam na stylizacje z nimi;)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja nie lubię w ogóle tych wyprzedaży, wszystko porozrzucane po sklepie, niektóre rzeczy uszkodzone... brrr :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję ślicznie!
    Okulary bardzo mi się podobają i do tego ta cena *.*
    Cudownie!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie,że się zakupy udały :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też zawsze uderzam na przeceny w ostatniej fali i to w godzinach 20-22. Twoim tropem, chyba wybiorę się po jakiś szal czy okulary bo fajne wyłowiłaś! ;)Te okulary po lewej stronie bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez ciagle zagladam, co tam nowego przecenili ;o) Bo wiadomo, ze im dalej do konca, tym taniej! A ja jestem cierpliwa i mam nerwy ;-)
    Nowe kolekcje ogladam - raczej w celach informacyjnych. W maju butiki przecienia kolekcje letnie. Akurat wystarczy, zeby sie obkupic na lato za rozsadne pieniadze. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłem sobie te brązowe i są cudowne do męskiej twarzy :) w dzisiejszych czasach nie ma znaczenia czy coś jest męskie czy damskie, ważne czy dobrze wygląda, no oczywiście te z brylancikami są damskie :)
    A cena to kosmos, same etui wyglądają jakby kosztowały 100zł a w środku są jeszcze szmatki do czyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. te okulary z kryształkami i piewszy szal sa rewelacyjne! Udało Ci się zrobic super okazyjne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja najbardziej uwielbiam kupować na wyprzedażach dodatki, bo to one odmieniają każdy zestaw ;d
    cudowne okulary! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. aaaa ! muszę biec do zary upolować te bordowe okulary (nawet rymuje :))

    OdpowiedzUsuń
  34. super okulary w super cenie :-) pozdrawiam.

    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń