21 lutego 2013

pantera

Jedni je kochają, inni nienawidzą. Dla jednych są symbolem luksusu, a dla innych kiczu i złego smaku. Wszystko jest kwestią gustu - jak to w modzie, a o gustach się nie dyskutuje. O czym mowa? Oczywiście o zwierzęcych printach, które pomimo tego, że są bardzo trudne, bez wątpienia ponadczasowe i wbrew pozorom klasyczne. Powracają co roku, są obecne w każdym sezonie, raz pod postacią panterki, innym razem skóry węża, czasem zebry, a nawet tygrysa. Moje pierwsze panterkowe spodnie, kupione oczywiście na wyprzedaży w tym roku prezentuję poniżej. Nie jestem z nich do końca zadowolona, ponieważ okazało się w trakcie noszenia, że zdecydowanie od prostych nogawek wolę fason cygara i z pewnością je tak przerobię, kiedy tylko będę mieć odrobinę wolnego czasu i energii :)
A Wy jesteście zwolennikami czy przeciwnikami wzorów zwierzęcych?



















bluzka - Orsay %
kurtka - New Yorker %
płaszcz - Benetton
spodnie, buty - Zara %

65 komentarzy :

  1. Panterka jest przepiękna na Twoich spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Zupełnie inaczej jakoś dziasiaj wyglądasz! :) Pantery super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się wydaje, że inaczej jak patrzę na te zdjęcia :)

      Usuń
  3. Mi się bardzo podoba panterka, jest sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór mi się podoba, ale chyba faktycznie lepiej będą wyglądały jak nadasz im inny kształt. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pewnie zrobię jak planowałam, ale spróbuję je jeszcze założyć do szpilek, może być ciekawy efekt :)

      Usuń
  5. Ja zwierzęce motywy lubię bardzo, szczególnie panterkę (leoparda).
    Stylizacja świetna - spodnie z butami wietnei grają.
    Przmierzałam się do zakupu tych spodni na wyprzedaży, tak BTW, ale ostatecznie wyszłam z torbą w leoparda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je w ostatniej turze % za śmieszne pieniądze 49 zł więc żal było nie brać :)

      Usuń
  6. też bym przerobiła te spodnie na cygaretki, góra świetnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie uwielbiam panterkę :* !!! pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooooch jak pięknie!!!<3 Ja tam bardzo lubię zwierzęce printy! Nawet uwielbiam :D
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylizaca, bardzo dobre polączenie, pozdrawiam i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous look, especially love your shoes!! xx

    http://lavender-fashion-xxx.blogspot.jp/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam ten motyw. i zaraz w tym temacie będzie post. zupełnie przypadkowo podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny zestaw, wszystko rewelacyjnie dobrałaś, bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam zwierzęce printy , szczególnie w takich mocnych zestawieniach ! świetny zestaw skomponowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla szarej mnie to już pełen blichtr- mimo iż nie do końca w moim guście, cieszy oko :)) Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem zwolenniczką jesli print nie jest przesadzony i jesli nie jest go za dużo :) tak jak np tutaj w Twojej stylizacji - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mierzyłam takie spodnie w zarze i właśnie z powodu nogawek stwierdziłam że to jednak chyba nie to... chociaż teraz jak na Ciebie patrzę to żałuję, że nie wydałam tych 59 zł na takie cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto! sama się długo zastanawiałam, ale stwierdziłam, że najwyżej przerobię :) mnie udało się je zdobyć nawet za 49 zł :)

      Usuń
    2. Nie przerabiaj! Wyglądasz w nich idealnie.

      Usuń
  17. masz rację jako cygaretki będą lepiej prezentowały się w tej długości ale ogółem bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do zwierzęcych wzorów mam tak: czasami podobają mi się na kimś, ale tylko w przypadku doskonałego zestawienia, na mnie nigdy mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie wyglada to ciekawie, nie jest przesadzone...ale co do zwierzecych wzorow - szczegolnie panterki zawsze bede miala mieszane uczucia...tak juz mam:);)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brak tylko gitary i ostatnie zdjęcie jak do okładki singla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie coś w tym jest, ale to dobrze czy źle?

      Usuń
  21. ja jestem zwolenniczka kiedy sa tak jak u Ciebie serwowane <3

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie również pojawił się motyw panterki;) rzeczywiscie spodnie wyglądałby lepiej z wąskimi nogawkami, co nie świadczy o tym, że teraz wyglądają źle;) bardzo podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  23. So gorgeous!!! Lovely leo!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne spodnie, podoba mi się prosty krój:)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię zwierzęce motywy, ale łatwo z nimi przesadzić, więc tylko jako dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, amazing. loving all your purposes!
    i hope youll like my blog as i love your one!! definitely keep like this, and i wish we could follow each other and stay in touch!!

    xxx
    www.malesclutch.blogspot.com

    Sergio,

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja lubię bardzo! Zobacz http://pinotnoirfashion.blogspot.com/
    A poza tym - świetny styl Twoich zestawów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne buty!
    Połączenie różnych odcieni i struktur złota z panterą i czarnym to poezja, jestem zachwycona.
    Chociaż osobiście nie założyła bym spodni o takim kroju, pantera sama w sobie jest już wyzywająca ale ta szerokość i długość nogawek to już przesada, ale na tobie całość wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. tez mam te buty i je uwielbiam :)

    zapraszam!
    www.jessicajersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wzdycham do tych pieknych spodni i ich połączenia z butami! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Super spodnie! bardzo lubię zwierzęce motywy. Szczególnie tzw. motyw wężej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. such a sophisticated look! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. swietne te spodnie i buty sa rewelka mam podobne skąd Twoje?

    OdpowiedzUsuń
  34. pantere jak się fajnie dobierze to jest super ;) i ty to świetnie zrobiłaś ;)


    Zapraszam na konkurs na moim blogu ;) Atrakcyjna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem ZA zwierzęcymi motywami od bardzo długiego czasu i zdania póki co nie zamierzam zmienić :D też chciałam kupić te spodnie, ale wtedy jak tylko weszły do sklepów, a na przecenach zupełnie o nich zapomniałam :/ cóż... moja strata. Za to Ty wyglądasz w nich świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam prawie identyczne spodnie i dokładnie te same buty, świetnie to połączyłaś! :)
    Zainspirowałaś mnie, muszę sama coś pokombinować z tymi elementami.
    Wyglądasz kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. wow w tym stroju jest coś mega magnetycznego! nie mogę oderwać od niego wzroku ;)
    ShocoStyle

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing photos, great quality!
    I love the outfit, specially the boots :)

    I'm now following you, you have an amazing blog, i really like!
    Check out mine: http://bangingfashion.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna stylizacja, wszystko do siebie pasuje idealnie :) Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, promieniejesz na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  40. bardzo mocna stylizacja faktycznie nie można od niej oczu oderwać

    OdpowiedzUsuń
  41. oryginalna stylizacja,nada się na pewno dla odważnych osób:)

    obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny look, buciki są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Za dużo panterki zawsze kojarzyło mi się z kiczem, ale jeden element, tak stylowo połączony z resztą jak u Ciebie wygląda świetnie! Obserwuję Cię, bo widzę, że warto : )

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. rewelacyjny outfit. masz niebywałe wyczucie stylu. i'm speechless :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wow, rewelacyjny set! szczególnie urzekły mnie spodnie :)
    pozdrawiam,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  47. zajebiste te spodnie - jakbym miala chudsze nogi to u mnie tez bys je zobaczyla na blogu:) pozdrawiam, rebellook

    OdpowiedzUsuń
  48. kochana, mozesz napisac gdzie kupilas czarny plaszcz? bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płaszcz to Benetton - jeden z lepszych zakupów, ale ma już 5 lat :(

      Usuń
  49. świetna stylizacja! moją uwagę zwróciła bluzka i wystająca bluza/marynarka (widać tylko skrawek...) Skąd są?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to jest kurtka, która na % w New Yorker za 40 zł :)

      Usuń