26 lutego 2013

ostatni post zimowy (mam nadzieję, a Wy?)

Zima już powoli dobiega końca i tym samym mam nadzieję, że to ostatni taki śnieżny post w tym sezonie :) Strój jest w stonowanej, ciepłej kolorystyce, który w moim odczuciu idealnie oddaje śnieżny klimat, a mając go na sobie w tym dniu, pomimo tego, że pod Krakowem, poczułam się jak w Alpach, co było oczywiście bardzo miłe i przypomniało mi o beztroskich wypadach w góry :) Choć nie ukrywam, że nie w głowie mi narty, kiedy za oknami stopniał właśnie śnieg, a jedne z pierwszych promieni słonecznych wdarły przez moje okno wczoraj, nawet jeśli tylko na 30 minut, naładowując mnie tym samym pozytywną energią na resztę dnia. Tak więc z niecierpliwością wyczekuję kolejnych takich pięknych, słonecznych dni i mam nadzieję, że pogoda nadal będzie nas rozpieszczać :)
Czy Wy też już nie możecie się doczekać zamiany ciężkich, zimowych butów na letnie sandały ? :)












bluzka - Zara
spódnica - Benetton
sweter - Simple
czapka, rękawiczki - SH
szalik - znaleziony w szafie
buty - Gino Rossi

58 komentarzy :

  1. Pięknie, zakochałam się w rękawiczkach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cieplutko i miło, świetna odmiana po ostatnich jazdach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połaczenie kolorów <3 itak jak Ty czekam z niecierpliwoscia na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak ,tak oby Twoje słowa okazały się prorocze :) Zimie mówimy stanowecze " pa pa "
    Wyglądasz ślicznie ,uwielbiam takie delikatne połączenia kolorów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaale pięknie wygladasz!!! :** Wszystko takie milusie i mięciutkie się wydaje :) Zwłaszcza sweter :)
    A ja też już mam dość zimy.. Ale akurat stwierdzeniem z butami nie trafiłaś w moim przypadku :P hehe bo zimę lubię jedynie właśnie za możliwość ukrycia moich nóg w wygodnych kozakach :P Bo niestety dużo muszę chodzić na przystanek i wysokie obcasy w ciepłe dni odpadają:( A ja bardzo nie lubię swoich masywnych łydek :( Ale co tam, lato i tak mi się marzy,... Te wszystkie sukienkiiii :D
    Dobrej Nocy Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! :)
      no wiesz! Ty to chyba nie widziałaś masywnych łydek!
      a próbowałaś z platformami/koturnami? ja nawet jeśli w lecie dużo chodzę, w moich ulubionych platformach mogę przelatać cały dzień :) polecam! :)

      Usuń
    2. Hmmm akurat mam same szpilki ;P no ok, jedne koturny ale są źle zrobione i noga mi z nich wypada jak chodzę:/ A zauważyłam dopiero jak przyjechałam do domu i w nich trochę więcej pochodzić chciałam..
      Ubolewam nad tym, bo kocham wysokie buty, no ale cóż :( Teraz mam bana na zakupy więc też sobie nic nie kupię raczej, bo zbieram na aparat-kamerę... A dużo muszę uzbierać.. Ale co tam, jakoś się będzie żyło nie :P :)
      Ooo i mam jedne sandały koturny, nawet w sumie dwie pary:) no te muszę przyznać mega wygodne i w lato w nich chodzę :)
      ps Kochana dziękuję za taki miły komentarz u mnie :D :* Hehe strasznie się cieszę, że Ci się moja czerwień na łoku podoba ^^

      Usuń
  6. śliczny sweter, piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiesz jak czekam na choć trochę słońca za oknem, do mnie niestety jeszcze nie zawitało. A zdjęcia podobają mi się bardzo, może nie jest to do końca mój styl, ale są utrzymane w mega fajnym klimacie ;*

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny zestaw!
    Kolory są boskie i materiały ciepłe, przytulne;)
    Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie w tych ciepłych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam taką nadzieję, chociaż Twoje posty zimowe tak mi się podobają, że jeszcze się nad tym zastanowię :)
    jest ślicznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz! Niech ta zima już się kończy!:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten zestaw- stylowy, zimowy! Spódnica, czapa, buty, a wlaściwie to wszystko mi się podoba. Tylko uśmiechnij się:), proszę:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy zabijającym wzrokiem z pierwszego zdjęcia chcesz odstraszyć złośliwe anonimy? :)
    W sumie niezłą technika ale ...NIE BOIMY SIĘ!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zimę,ale już mam jej powoli dość i zdecydowanie zmieniłabym garderobę na letnią:) piękna stylizacja, świetny sweterek:) A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nas tu nie było ale już nadrobiłyśmy zaległości, piękne zdjęcia prezentujesz na blogu, a ten strój po prostu skradł nasze serca :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestaw :) Ja już rozglądam się za nowymi czółenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzę o takiej spódnicy! Jest nieziemska i zachwyca mnie połączenie jej długości z kozakami! ;)
    Do tego cudowny sweter! Kolorystyka zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie już nadchodzi wiosna, dziś pięknie świeciło słonce,

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba każdy się nie może doczekać wiosny :D
    więcej uśmiechu proszę !! :*
    mam podobny szalik ajj !!
    a rękawiczki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz, pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciepłe dni śnią mi się po nocach!:) Cieplutki outfit w ślicznych kolorach- lubię to:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, od jakiegoś czasu śledzę z zainteresowaniem Pani stylizacje. Bardzo podoba mi się różnorodność Pani propozycji z równoczesnym zachowaniem spójności stylistycznej i wyczucia smaku.
    Wysłałam wczoraj do Pani pytanie o możliwość współpracy na płaszczyźnie doradztwa w stylizacjach, przypominam się więc nieśmiało, oczekując na szybką odpowiedź.
    Pozdrawiam Renata Jawor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i właśnie piszę odpowiedź na maila :)

      Usuń
  23. Podobasz mi się w tych rudościach, świetna czapka, spódnica rewelacyjna. Cały set bardzo na tak
    a co do postu to...tak, marzę o sandałkach i upalnych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obejrzałam Twojego bloga. Masz świetny gust, dodaję Cię do obserwowanych. Jesteś inspiracją, z gustem bez przebieranki i udziwnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zapraszam oczywiście regularnie i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  25. zdecydowanie mam dość zimy, śniegu... :/ btw. świetnie wyglądasz! ;)

    http://mamasaidbecool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia :)
    Cudna stylizacja :)
    Fajnie wszystko dobrane :)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. liczę na wiosnę, czekam na nią wyjątkowo mocno w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne kolory, genialnie wyglądasz!

    Ps. Piękny Kraków <3 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Spódnica wygląda na Tobie bosko:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. No tak, a ja liczyłam na zimę w tym roku, i co? I nic. To nie Polska, niestety....Bardzo podoba mi się kolorystyka Twojego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wrrr az mi sie zimno zrobiło.. Zimo uciekaj :) Dobrze ,ze u mnie chociaz snieg stopniał hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem dlaczego, ale jak Cię tylko zobaczyłam od razu stwierdziłam że jesteś bardzo podobna do Mirki z "Pierwszej Miłości". Oczywiście jesteś śliczna no i w ogóle cudowny blog!
    Może masz ochotę na obserwację? Ja już klikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Znakomite zgranie kolorów i faktur, przy okazji bardzo praktyczny zestaw. Z utęsknieniem czekam na wiosnę, moja wiosenno-letnia garderoba jest o wiele bardziej bogata aniżeli zimowa :D

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziekuje slicznie za komentarz i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się, bardzo ładne zdjęcia i jak dużo śniegu.. u mnie już topnieje:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny masz styl, bardzo podoba mi się połączenie kolorów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. swietnie wygladasz!
    duzo jeszcze u Ciebie sniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz cudownie! Piękne barwy! Tylko więcej uśmiechu, proszę:)
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Choć zimowo wyglądasz bardzo pięknie to też mam nadzieję, że jest to ostatni śniegowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja również nie mogę doczekać się noszenia balerin/sandałek..

    Rewelacyjne Zdjęcia! pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. boska kolorystyka,idealna pod CIEBIE:)

    OdpowiedzUsuń
  44. kocham Twoje kozaki...maja wspanialy kolor, fason-sa boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Buty są mega :)
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz :) Strasznie podoba mi się ten zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  47. jedno z lepszych zestawień jakie widziałam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie wyglądasz i bardzo stylowo wszystko połączyłaś, ale uśmiechaj się częściej :)

    OdpowiedzUsuń