10 lutego 2013

KONKURS - weekend w Krakowie dla dwóch osób!


Wraz z YESS APARTMENTS mam przyjemność przygotować dla Was KONKURS, w którym nagrodą jest VOUCHER na weekend w Krakowie dla dwóch osób!

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie? To Proste! Wystarczy:

1) Polubić fanpage'a a cup of ideas na Facebooku KLIK
2) Udostępnienić na swoim profulu na Facebooku linku do posta konkursowego KLIK
3) Napisać w komentarzu pod tym postem dlaczego chcesz przyjechać do Krakowa oraz podać swój adres e-mail

Najciekawsza odpowiedź zostanie nagrodzona i jej autor otrzyma VOUCHER na dwudniowy pobyt w YESS APARTMENTS!

POWODZENIA! :)
 
Konkurs trwa do 17.02.2013 do godziny 23:59
REGULAMIN KONKURSU

edit:

Bardzo miło mi poinformować, że laureatem konkursu 'weekend w Krakowie dla dwóch osób' zostaje Fashionectic, zwycięska odpowiedź brzmi następująco:

"Chcę przyjechać do Krakowa, żeby zregenerować siły. Odpocząć, spotkać się z przyjaciółmi którzy właśnie tam odnaleźli swoje szczęście, wypić z nimi lampkę wina, pozwiedzać. Zostawić komputer w domu, wyłączyć telefon i cieszyć się klimatem tego wspaniałego miasta...tak po prostu :)"

Dodatkowo w związku z tym, że jak to przy konkursach bywa wybór był bardzo trudny, Fundator nagrody postanowił wyróżnić dodatkowo odpowiedź edka767 kuponem 50 % zniżki na dwudniowy pobyt w YESS APARTMENTS. Wyróżniona odpowiedź brzmi następująco:

"Kraków to bardzo atrakcyjne miasto, o niebywałym wyglądzie i charakterze. Piękne, bogate w kulturę które zachwyca magią i miłą atmosferą. Chciałabym tam przyjechać, bym móc chociaż przez jakiś czas odpocząć w ramionach ukochanego, patrząc przez okno na niebywałe widoki pięknego miasta Kraków. Zwiedzić Wawel, pójść na Krakowski rynek czy obejść Sukiennice. Kraków to najpiękniejsze miasto jakie znam. Niestety, miałam okazję być tam tylko jeden raz. A bardzo chciałabym tą przygodę powtórzyć, zwłaszcza łącząc ją z pobytem w apartamencie YESS APARTMENTS . 


Chcę przyjechać do Krakowa,
chcę przygodę rozpocząć od nowa,
Biegać, tańczyć, szaleć, krzyczeć,
ze szczęścia po prostu ryczeć.
Zrobić partnerowi niespodziankę,wziąć go pod rękę,
zniwelować strach, skrócić zmęczenia jego udrękę.
w apartamencie YESS APARTMENTS się zameldować,
naszą miłość trwającą już długo- odbudować.
Chcę Przyjechać do Krakowa po przygody,
znaleźć tam piękno, pamiątki, zabytki- mnóstwo wygody.
Kraków - miasto pełne wrażeń, co mnie onieśmiela
myśl że spędzić mogę tam weekend mnie rozwesela.
Na Wawelu spędzić godziny, zabytki wszystkie oglądać
na każdy zakamarek ukradkiem spod oczu spoglądać. 

Dlaczego chcę przyjechać właśnie do Krakowa ?? Otóż :

Kraków to miasto pięknie niesłychanie,
najzabawniejsze ma przyodzianie.
Uliczki piękne, bogate i ładnie wykonane,
w każdy detal, każdy szczegół po prostu zadbane.
Budynki stare, jednak o mocnym podłożu,
buszować można po nich,jak w sezonowym zbożu.
Rynek -pozazdrościć można na niego widoków,
może od doprowadzić do szczęścia,i szoków.
Jego gęsta sieć uliczek doprowadzi mnie do raju,
jechać tam chcę jak najszybciej,za późno już w maju...
kościół Mariacki tak , tam właśnie chcę się stawić,
uroczym wyglądem, architekturą swój wzrok bawić.
Ahhh jaki Kraków jest boski, jak tylko o nim pomyślę,
to staje w pełnym emocji, dreszczy zamyśle....
Kraków to miejsce wspaniałe, nie tylko zabytkowe,
tam jest mnóstwo klubów, restauracji,w ilościach nie szczątkowe.
Bawić tam się chcę,zapomnieć o stresie codziennego życia,
taki oddech od codzienności jest mi potrzebny jak woda do picia.

Chciałaby pojechać do Karkowa ponieważ to miasto jest dla mnie szczególnie piękne. Nowoczesne, zabytkowe ale także to miejsce w którym się odprężę. Piękne miasto, o kulturze rewelacyjnej.Ahhh chciałabym pójść do Smoczej Jamy, sprawić, że troski odejdą w niepamięć i znów poczuję się szczęśliwa jak dziecko, taka beztroska. Czy świat może być aż tak piękny ?Oczywiście. Tylko muszę mieć chwilę na odsapnięcie. Muszę mieć chwilę dla siebie, a ją spędzam w wymarzony sposób wtedy, kiedy jest ze mną mój ukochany. Niestety tegoroczne Walentynki spędziliśmy osobno, tak wyszło. Chciałabym mu to wynagrodzić i dać możliwość spędzenia ze mną czasu w tak pięknym miejscu jakim jest Kraków, w wspaniałym apartamencie ."

Wszystkim dziękuję za udział w konkursie i zaangażowanie oraz serdecznie gratuluję wygranych !


41 komentarzy :

  1. Kraków to dla mnie magia... Mam do niego ponad 500km! Ale jak już do niego się wybieram, to wiem, że będę żyć na nowo, że zaczerpnę niesamowitej energii, którą miasto niesie ze sobą, że odwiedzę moje tak bardzo ulubione miejsca, w których przebywałam, kiedy miałam okazję studiować w Krakowie przez 5 miesięcy :) poranny bieg wzdłuż rzeki, kawa na ławce na plantach, lunch w Bunkrze, wystawa w Pauzie, obiad w barze mlecznym, a wieczór może Alchemia, może cudowny sklep na Brackiej z nalewkami... Wszystko, byleby znów tego zaznać, poczuć wolność umysłu, powiew kultury i zapach uliczek na Kazimierzu, tych cichych, zdala od zgiełku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, ja! Ja chce jechac do Krakowa! Zakochalam sie w tym miescie, bylo mi ono przeznaczone, ale wyszlo inaczej. Teraz wracam do niego przy kazdej okazji i nieokazji. Spedzam godziny w przytloczonych busach, z dzieckiem na kolanach, ze spoconymi i zmeczonymi wspolpasazerami ;) Bo ja w Krakowie jestem po prostu szczesliwa. I choc lecac z obczyzny na tydzien do domu rodzinnego Krakow naprawde nie jest po drodze, i tak zawsze tam jade. Z corka, zeby rowniez go pokochala.
    Niezaleznie od tego, czy wygram czy nie, do Krakowa i tak pojedziemy - i to juz na Wielkanoc, zeby pooddychac troche dominikanska bazylika... Nocleg bylby dla nas milym udogodnieniem. Zamiast szybkiego rajdu do ulubionych miejsc, bylby mily spokojny spacer i czas na to, zeby po prostu posiedziec i byc.
    wiosenka2@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam klimat Krakowa. Nie biorę udziału w konkursie, ale kibicuję uczestniczkom :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooj nagroda przednia ale niestety ze wzgledu na moje bubu nie moge wziac udzialu bo nie wiem jak to bedzie przy maluchach ciezko cokolwiek planowac no i nie bardzo mamy z kim zostawic pocieche- ale nagroda ech - kocham Krakow bylam wiele razy i zawsze cieplo wspominam pobyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, myślę że jeśli Pani weźmie udział konkursie i wygra, możemy uwzględnić w voucherze pobyt do 2 dzieci w wieku do 5 lat.
      Większość apartamentów po za łożem małżeńskim wyposażonych jest w rozkładane sofy.
      Standardowo w naszej ofercie dzieci do 3 lat śpiące z rodzicami, zawsze goszczone są bezpłatnie.

      Pozdrawiamy YESS apartments

      Usuń
  5. polubiłam, udostępniłam....
    Jestem warszawianką kochającą Kraków. Byłam w nim 15 lat temu... i nie ukrywam zauroczyłam się:)
    Chciałabym wygrać ten konkurs ponieważ już pięć lat nigdzie nie wyjeżdżałam ze wzgledu na małe dziecko. Tak mi trzeba świeżego oddechu......
    maryla.mozdzier2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a co z parkingiem ?? Jest wliczony w konkurs czy trzeba osobno go płacić ??
    i do kiedy będzie można wykorzystać VOUCHER ?
    Obejmuje on 2 noclegi ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, voucher obejmuje 2 noclegi na pobyt dla 2 osób.
    Termin wykorzystania vouchera od 1.03 do 31.03. 2013
    Przed budynkiem na monitorowanych miejscach można parkować bezpłatnie, lub za dopłatą 10zł/doba można skorzystać z miejsc parkingowych wewnątrz budynku.

    Pozdrawiamy YESS apartments

    OdpowiedzUsuń
  8. Warunki spełnione;-)
    Jestem mamą 2 malych dzieci ze zblizającymi się "wielkimi" urodzinami;-) To byłby wymarzony prezent urodzinowy;-)
    livewithstyle.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. modelsoutfit@gmail.com fajny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego chcę przyjechać do Krakowa? Hmmm...ponieważ tylko raz byłam w tym miejscu i dokładnie jeszcze go nie zwiedziłam :D



    olaa138@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałabym kogo zabrać jako drugą osobę :D
    ale konkurs świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. madzia3991@interia.eu
    fb- Magdalena Jezierska

    Dlaczego chcę przyjechać do Krakowa? Ponieważ to miasto wydaje mi się żyć własnym życiem. Nie byłam tam wiele razy( tylko podczas wycieczek szkolnych ) dlatego też nie miałam okazji zwiedzić go w całości. Dodatkowo szczególnie ciekawe wydają mi się krakowskie uliczki , które ujęłabym na niejednym pamiątkowym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie wróciłam z Zakopanego ale zahaczyłam o Kraków. Fajny konkurs i nagroda ale nie polajkuje:) tak a propos mojego nowego wpisu haha pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego Kraków? To bardzo klimatyczne miejsce, stare kamienice, kawiarenki, parki, muzea, Kazimierz, rynek... Dlaczego więc nie oglądać go zza okna pięknego apartamentu - wieczorem i zwiedzać doszczętnie za dnia? Dla mnie idealny pomysł na spędzenie nadchodzących urodzin wraz z wyjątkową osobą :) A może w końcu bym się skusiła na jakąś sztukę w Teatrze Starym? Tam bardzo zawsze chciałam iść i nie miałam okazji ;)

    e-mail: anita.kad.91@gmail.com
    strona: http://annette-spot.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. "Cudze chwalicie swego nie znacie". W moim przypadku pasuje jak ulał to byłaby dobra okazja 1 raz odwiedzić Kraków :) tak wiem wstyd się przyznać, ale nigdy nie byłam w Krakowie. CZAS TO ZMIENIĆ <3

    m.ruminska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog
    zapraszam też do siebie po blogerskie ciuszki

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!
    Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie do mnie po inspiracje, a już niedługo zacznę wrzucać własne stylizacje :D
    pozdrawiam!


    http://mazsianti.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za wizytę i za zaproszenie! Zapraszam częściej!:) a za propozycję udziału w konkursie też dziękuję, bo .. mieszkam w Krakowie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pytanie dla mnie bardzo proste. Jak w ogóle można pytać dlaczego Kraków?? ; p To najcudowniejsze miejsce w Polsce zarówno latem jak i zimą. Może powiem co bym zrobiła, gdybym się tam znalazła. Pierwsze co, poleciałabym do mojej ulubionej cukierni przy rynku, a potem zaraz do jeszcze bardziej kochanej Loży <3 Później spacerek w pobliżu cudownych zabytków i walorów kulturowych. Oczywiście już miałabym dziesiątki tysięcy zdjęć w moim aparacie, bo uwielbiam zdjęcia i nimi żyję. Właśnie, moje hobby to fotomodeling więc umówiłabym się na jakąś ciekawą sesję z super fotografem w tle tego pięknego miasta!! Później wstąpiłabym do cichej, przytulnej restauracji na cudowny obiad, a cały dzień zakończyłabym miłym wieczorem w Waszym apartamencie, bo jak czas tam spędzony, w takim ślicznym otoczeniu, ma być nie sympatyczny?? Istnieje jeszcze inna opcja, oddałabym voucher moim kochanym rodzicom, by spędzili tam wspaniały i romantyczny weekend, który miałby zapewne dużo wspólnego z tym co ja opisałam : ) Jak to krótko ująć?? -> KRAKÓW....IT'S A KIND OF MAGIC : )


    P.S. Nie jestem pewna, wspomniałam już o wstąpieniu do teatru??


    mój mail: karola.s.95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja bym relaksowała się na wielkiej sofie, czytając ulubioną książkę i popijając czerwone wino w towarzystwie Jurka. Oddychałabym powoli, spokojnie i w spokoju z daleka od wrzasku moich kochanych córeczek. Wieczorem spacery po rynku i poszukiwanie przytulnej kawiarenki, by przy świecach w magicznej scenerii prowadzić nasze rozmowy;)

    Jednak kiedy bym się zdecydowała zabrać ze sobą moje córeczki, bo czytam w komentarzach, że jest taka możliwość, pokazałabym im zaczarowane miejsca tego urokliwego miasta. Zaraziłabym je tą samą miłością którą ja darzę Kraków;)

    ola.wiecha@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Kraków to miasto histioria, a że moim lubym jest historyk, chciałabym zabrac go do tego urokliwego miasta, zjeść obiad w restauracji z widokiem na piękny rynek, zwiedzić te cudne zakamarki, poczuć pęd życia, po zmroku przemykać się tymi cudnymi uliczkami, aby to wieczorem wrocić do waszego apartamentu, zapalić świeczki, napelnić wannę bąbelkami, otworzyć wino i odpłynąć jak gwiazda w towarzystwie jentelmena... Tak właśnie widzę ten niecodzienny i pełen ekspresji wypad.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kraków to bardzo atrakcyjne miasto, o niebywałym wyglądzie i charakterze. Piękne, bogate w kulturę które zachwyca magią i miłą atmosferą. Chciałabym tam przyjechać, bym móc chociaż przez jakiś czas odpocząć w ramionach ukochanego, patrząc przez okno na niebywałe widoki pięknego miasta Kraków. Zwiedzić Wawel, pójść na Krakowski rynek czy obejść Sukiennice. Kraków to najpiękniejsze miasto jakie znam. Niestety, miałam okazję być tam tylko jeden raz. A bardzo chciałabym tą przygodę powtórzyć, zwłaszcza łącząc ją z pobytem w apartamencie YESS APARTMENTS .


    Chcę przyjechać do Krakowa,
    chcę przygodę rozpocząć od nowa,
    Biegać, tańczyć, szaleć, krzyczeć,
    ze szczęścia po prostu ryczeć.
    Zrobić partnerowi niespodziankę,wziąć go pod rękę,
    zniwelować strach, skrócić zmęczenia jego udrękę.
    w apartamencie YESS APARTMENTS się zameldować,
    naszą miłość trwającą już długo- odbudować.
    Chcę Przyjechać do Krakowa po przygody,
    znaleźć tam piękno, pamiątki, zabytki- mnóstwo wygody.
    Kraków - miasto pełne wrażeń, co mnie onieśmiela
    myśl że spędzić mogę tam weekend mnie rozwesela.
    Na Wawelu spędzić godziny, zabytki wszystkie oglądać
    na każdy zakamarek ukradkiem spod oczu spoglądać.

    Dlaczego chcę przyjechać właśnie do Krakowa ?? Otóż :

    Kraków to miasto pięknie niesłychanie,
    najzabawniejsze ma przyodzianie.
    Uliczki piękne, bogate i ładnie wykonane,
    w każdy detal, każdy szczegół po prostu zadbane.
    Budynki stare, jednak o mocnym podłożu,
    buszować można po nich,jak w sezonowym zbożu.
    Rynek -pozazdrościć można na niego widoków,
    może od doprowadzić do szczęścia,i szoków.
    Jego gęsta sieć uliczek doprowadzi mnie do raju,
    jechać tam chcę jak najszybciej,za późno już w maju...
    kościół Mariacki tak , tam właśnie chcę się stawić,
    uroczym wyglądem, architekturą swój wzrok bawić.
    Ahhh jaki Kraków jest boski, jak tylko o nim pomyślę,
    to staje w pełnym emocji, dreszczy zamyśle....
    Kraków to miejsce wspaniałe, nie tylko zabytkowe,
    tam jest mnóstwo klubów, restauracji,w ilościach nie szczątkowe.
    Bawić tam się chcę,zapomnieć o stresie codziennego życia,
    taki oddech od codzienności jest mi potrzebny jak woda do picia.



    Chciałaby pojechać do Karkowa ponieważ to miasto jest dla mnie szczególnie piękne. Nowoczesne, zabytkowe ale także to miejsce w którym się odprężę. Piękne miasto, o kulturze rewelacyjnej.Ahhh chciałabym pójść do Smoczej Jamy, sprawić, że troski odejdą w niepamięć i znów poczuję się szczęśliwa jak dziecko, taka beztroska. Czy świat może być aż tak piękny ?Oczywiście. Tylko muszę mieć chwilę na odsapnięcie. Muszę mieć chwilę dla siebie, a ją spędzam w wymarzony sposób wtedy, kiedy jest ze mną mój ukochany. Niestety tegoroczne Walentynki spędziliśmy osobno, tak wyszło. Chciałabym mu to wynagrodzić i dać możliwość spędzenia ze mną czasu w tak pięknym miejscu jakim jest Kraków, w wspaniałym apartamencie .
    edka767@gmail.com
    Edyta K

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za przypomnienie o konkursie kochana. Fajniej by było jakby w skład nagrody wchodził wypad na kawę z Tobą :P, ale mimo wszystko już szykuję odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ nie ma problemu - jeśli zwycięzca zechce będzie kawa ze mną i to wcale nie musi być nagroda tylko po prostu miłe spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super by było! to teraz tylko trzymam kciuki żeby moja odpowiedź przypadła organizatorom do gustu i być może do zobaczenia! :D

      Usuń
  25. Chcę przyjechać do Krakowa, żeby zregenerować siły. Odpocząć, spotkać się z przyjaciółmi którzy właśnie tam odnaleźli swoje szczęście, wypić z nimi lampkę wina, pozwiedzać. Zostawić komputer w domu, wyłączyć telefon i cieszyć się klimatem tego wspaniałego miasta...tak po prostu :)
    jamjest4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uważam że nagrode główną dostała " Fashionectic" za to że jest twoją znajomą !!! żenada !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, masz jakieś dowody :) bo to faktycznie żenada :)

      Usuń
    2. Drogi Anonimie, zanim kogoś oskarżysz, zapytaj bądź sprawdź dokładnie :)
      Konkurs jest organizowany zgodnie z regulaminem, czyli z §2 ust. 3 "W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Fundatora oraz osoby współpracujące z Fundatorem i Organizatorem w sposób stały na innej podstawie niż stosunek pracy, a także członkowie ich najbliższych rodzin, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia." Nie znam boggerki Fashionectic osobiście, po raz pierwszy odwiedziłam Jej bloga ok 2 dni temu, nie znam Jej danych personalnych i jest dla mnie osobą zupełnie obcą :) Aczkolwiek mam nadzieję, że skorzysta z nagrody i będziemy miały okazję spotkać się w Krakowie na kawie :)

      Usuń
    3. Żenujące jest to że ktoś oskarża bezpodstawnie, zapewne z rozgoryczenia że nie wygrał...lub z zawiści że wygrał ktoś inny...aczkolwiek obie pobudki są dość niskiej natury

      Usuń
  27. Gratulacje dla Fashionectic i dla edki :D nic, tylko pozostaje pozazdrościć :) Kraków to naprawdę cudowne miejsce... można tam wracać zawsze :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaaaaa, nie mogę w to uwierzyć! :D Cieszę się baaardzo :D I dziękuję organizatorom! Super! 5 minut chyba zajął mi taniec szczęścia :DD <3 a co do anonima- tak jak napisała Iwona: nie znamy się, tyle tylko, że ja od jakoś pół roku śledzę tego bloga i przy okazji strasznie się cieszę na spotkanie z jego autorką :D

    OdpowiedzUsuń