4 lutego 2013

final sale - new in

Tak jak wspominałam w poprzednim poście najbardziej lubię końcówki wyprzedaży. Można wówczas znaleźć świetne rzeczy w naprawdę niskiej cenie. I niech mi nikt nie mówi, że rzeczy są tak przebrane, że nic już ciekawego nie można znaleźć. Wystarczy tylko odrobina dobrej woli i trochę wolnego czasu - bez pośpiechu :)
Wybaczcie, że wszystko jest tak bardzo pomięte, ale to świeże zakupy prosto z toreb - jeszcze ciepłe :)
Podsumowując, sezon przecen na jesień - zimę 2012/2013 uważam w mojej szafie za zamknięty, a kolejny taki post pojawi się już pewnie z nowościami na wiosnę - lato, choć w poniżej przedstawionych ubraniach zobaczycie kolejne moje outfity.
A Wy kupujecie coś jeszcze na final sale, czy wprost przeciwnie i wolicie już gromadzić rzeczy z nowych kolekcji?

1. Benetton - 51 zł
2. Bull & Bear - 40 zł
3. Zara - 200 zł
4. Bershka - 20 zł
5. H&M - 20 zł
6. H&M - 30 zł
7. New Yorker - 40 zł

8. H&M - 20 zł
9. Mango - 70 zł

10. Sisley -110 zł
11. H&M - 30 zł

Jeśli chcecie wiedzieć co jest co pytajcie, zdjęcia pokazują tylko struktury materiałów, aby było bardziej intrygująco :)

37 komentarzy :

  1. Nr 2 ładny materiał...hm.. sukienka albo koronkowa bluzeczka :>
    Nr 3 intryguje mnie ciągle..podejrzewam, że to żakiet albo sukienka, ponieważ to już grubszy materiał :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nr. 2 - top
      nr. 3 - płaszcz :)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. e to raczej płaszcz bo 200 na final sale to kupa kasy :) ile musiało to coś kosztować pierwotnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja skorzystałam jeszcze z przecen w Zarze :) kupiłam sweter i top :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dostrzegam świetną koszulę z Bull&Bear !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też wybrałam się na koniec bo lubię przebierać długo i zostają często super rzeczy w rewelacyjnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie, ale nie będę pytać - poczekam aż pokażesz te rzeczy w stylizacjach.
    Rozponałam jedynie spodnie nr 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaźne łupy jak na końcówki wyprzedaży ;) też mnie ciekawość zżera, ale poczekam grzecznie na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię szukać w końcówkach wysprzedaży, największe perełki znajduje się wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ jestem ciekawa, co to jest.
    Mam nadzieję, że szybko nam pokażesz się w tych nowych ciuszkach!

    OdpowiedzUsuń
  10. oooooooooo 2 i 7 :D Już lubię :D :) hehe super łupy :) Ja niestety teraz nie mam pieniędzy, ale zazwyczaj poluję jeszcze do końca :)
    Dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa ! I oczywiście czekam z niecierpliwością jak to wszystko na sobie zaprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nr 10 I 11 najbardziej mnie intryguja

    OdpowiedzUsuń
  13. no to teraz czekamy na jakieś nowe stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy ty znajdujesz na to czas? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najczęściej kupuję w internecie.
    Nie lubię, jak typowa kobieta, szaleć po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokazuj już stylizacje !;) Ja tez lubię ostateczne wyprzedaże. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne ciuszki !!!! nie mogę się już doczekać Twoich stylizacji z nimi ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie sezon wyprzedazowy uwazam za zamkniety (choc dodatkow w postaci chusty cczy szla jeszcze nie wykluczam zupelnie;))
    Piekne struktury materialow - jestem bardzo ciekawa calosci:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też poluję na końcu i jestem mistrzem łowów.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne łupy! ja na final sale wybieram się jutro i mam nadzieję, że nie wrócę z pustymi rękami ... nie wrócę... nigdy nie wracam ;)
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super great haul! I lovd your picturez!
    Maybe you want to follow each othet? I would love it! Let me know!
    www.therainstreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh gosh, I love your post :) Your blog is totally amazing too <3333
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny blog z pewnością będę tu zaglądać .Zapraszam również do obejżenia mojej FOTO strony www.izadzijak.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ah... love the #2 set with golden items in it! great ensemble!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja poszukuję na promocje, niby zniżki a wydałam więcej pieniędzy na te OKAZJE niż można byłoby się spodziewać ;) jakież to "babskie"
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem trzeba mieć umiar w tym całym szaleństwie wyprzedażowym :)

      Usuń
  27. ja przeważnie na wyprzedażach kupuję ciuchy i chodzę w nich w nadchodzącym sezonie:)
    ale teraz ograniczyłam się już prawie tylko do lumpeksów,jakimś dziwnym trafem znajduję tam rzeczy całkiem na czasie,ale tak gwoli jasności,bycie na czasie nie jest moim bzikiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale to rozumiem, często noszę rzeczy "nie na czasie" tylko dlatego, że po postu mi się podobają :) ale często też rzeczy "na czasie" okazują się być dokładnie w moim typie ;)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń